קשר יהלום/ שמרית הילל

רומן מתח הלוקח אותנו לעולמה של אלה כהן, עולמה של צעירה תמימה שהגיעה לעולם שבו היופי והכסף נפגשים.

בחורה עם מחשב נייד

20160319_144250~2

אלה כהן, צעירה יפה ותמימה בת 24 מתקבלת לעבודה בבורסה ליהלומים. בהחלט עבודה חלומית לכל בחורה שרק השתחררה מהצבא.
אלה, שמגיעה מבית במצב כלכלי קשה, גאה בעצמה שהתקבלה לעבודה ושמחה על שמתאפשר לה לעזור לאמה.
אביה של אלה נפטר כשהיתה ילדה ומאז משפחתה נקלעה לקשיים כלכליים. המכולת שהיתה ברשות המשפחה הביאה לחובות גבוהים שלא אפשרו להם להתקיים בכבוד. כל חלומה של אלה היה לעזור לאמה לסגור את החובות ולאפשר לה להתקיים בכבוד. אך, היא ידעה שלא משנה כמה היא תעבוד זה יקח זמן…

אלה, נופלת בקסמו של דני, המעביד יפה התואר שלה. המבטים שלו, תשומת הלב שהוא מרעיף עליה ועצם זה שהוא משאירה אותה עם טעם של עוד הטריפו את חושיה וגרמו לה להסתחרר סביבו.

אשתו מוניקה, שעבדה יחד איתם במשרד, היתה מקסימה אליה, אך היה ברור שהיא מסתירה סוד מאחורי חיוכה.

מה שהיה בטוח, יעל הפקידה השדופה שעבדה עימה במשרד לא חיבבה אותה. הכיצד יעל לא תקנא באלה היפה, שישר כבשה את לבותיהם של דני, מוניקה ובכלל כל אחד שהגיע למשרד וגרמה לה להיות שקופה…

דני אט אט מפנק את אלה, לוקח אותה עימו לנסיעות בחו"ל, קונה לה מתנות, נותן לה רכב בעבודה ובעילום שם מעביר לחשבונה סכום כסף שבהחלט יכול לעזור לה לסגור את חובותיה של אמה.

ככל, שאלה מתקרבת יותר ויותר לדני, כך מתחילים האיומים על חייה. מדוע? היא לא הצליחה להבין את מי היא כה הרגיזה…
כששוטרים מגיעים לעצור אותה באשמת מעורבות בשוד גדול בלונדון, היא כבר מבינה שהיא הסתבכה לגמרי במשהו שגדול עליה ,שאין לה מושג איך לצאת ממנו ומי טמן לה את המלכודת.

מה שמתחיל כספר על רומן בעבודה הופך במהרה לספר מתח שמשאיר את הקוראים סקרנים ומרותקים. הקלילות והשפה של הספר מאפשרים לקורא להיסחף לקריאה קולחת ומהנה.
בצורת כתיבתו ובסגנונו התמים, הספר הזכיר לי את "יומנה של בריג'יט ג'ונס". הוא כתוב בצורה זורמת , קלילה, ומחזירה את הקוראות הבוגרות יותר לתקופה התמימה של ראשית שנות ה-20 לחייהן.

קריאה מהנה :-)

XOXO

אחת שיודעת 😉

קרין מילשטיין
סטייליסטית, מאמנת כושר ובוגרת תואר שני לתקשורת ועיתונאות. זה מה שיוצר את הבלוג על תרבות, סגנון חיים, טיולים, ביקורת ספרותית, שירה ועוד... מוזמנים לקרוא, להגיב ובעיקר להנות... XOXO אחת שיודעת ;-)