קרקס פלורנטין – Circus of the World

קרקס פלורנטין בכיכובו של "פיודור" הליצן – בילוי מקסים לכל המשפחה

קרקס פלורנטין –  Circus of the World

מיקום: הכפר הירוק

מתאים לכל המשפחה

קרקס

חופשת פסח מתקרבת אלינו בצעדי ענק – 3 שבועות של "שכרון חושים" בהם הילדים בבית וההורים כבר לא יודעים לאן ללכת ומה לעשות איתם. אז קבלו המלצה שמתאימה לכל המשפחה מקטן/נה ועד גדול/ה – קרקס פלורנטין.

אני אוהבת ללכת לקרקס – יש לי זכרונות טובים מהופעות קרקס כשהייתי ילדה וגם את ילדיי לקחתי כמעט כל שנה לקרקס. הקרקסים עברו שינויים משמעותיים בשנים האחרונות – כשאנחנו היינו ילדים היו חיות – פילים, סוסים אריות ונמרים. אין ספק שתור ילדים זה היה מרהיב אבל לאט לאט הבנו שהחיות לא ממש נהנות כמונות מההופעה. לאט לאט הן נעלמו (בעולם המערבי לפחות) מהקרקסים ונשארו רק כלבים עד שגם הם נעלמו.

קרקס פלורנטין שייך לז'אנר של הקרקס המודרני- ללא בעלי חיים שהאמנים המופיעים מתמחים באומניות שונות: אקרובטיקה אווירית, רכיבה על חד אופן, טרמפולינה וכמובן מופע ליצנות.

מי שמוביל את המופע הנוכחי הוא הליצן המקסים "פיודור" שגם הופיע על בימות ברודווי עם המופע "slava snow show".

fred2

התפקיד של הליצן הוא החשוב ביותר בקרקס – הוא עושה את המעברים בין הקטעים השונים ובזמן שפועלי הבמה מכינים אותה לקטע הבא הוא מסיח את דעת הקהל.

פיודור הוא ליצן מקסים שהחליט לטייל ברחבי העולם ולוקח אותנו איתו. הוא מוביל את המופע בצורה חיננית ומצחיקה והקטעים איתו משעשעים ומהנים מאד! הוא מדבר עברית לא רעה בכלל ומצליח לסחוף את הקהל אחריו עד כדי כך שלא שמנו לב מה קורה על הבמה מאחוריו.

פיודור לוקח אותנו לטיול באיטליה, בספרד, באפריקה, במזרח התיכון, רוסיה ועוד. כל קטע מלווה כמובן במוזיקה מקומית ובתלבושות מרהיבות.

Circus  of the world מופע הקרקס הגדול בישראל צילום  יורם  אשנהיים  מותר לשימוש  חופשי בכל מדיה מערכתית ללא תמורה_800x533

קרקס פלורנטין התחיל כמובן בשכונת פלורנטין בת"א וכיום נמצא באופן קבוע בתוך הכפר הירוק. מדובר באוהל לא גדול כמו הקרקסים שמגיעים אלינו מחול ומבחינתי זה יתרון גדול. הוא הרבה יותר אינטימי מהקרקסים הגדולים מה שנותן חוויה כייפית והרגשה שהקהל הוא חלק מהמופע שמתרחש על הבמה, ויכול גם להתאים לילדים יותר קטנים שאוהל גדול היה מפחיד אותם.

buy

צילום: יורם אשנהיים

המופע מתקיים בחופשת פסח בין התאריכים 15-30.4.16

מכירה מוקדמת: 79 ש"ח לכרטיס (חניה חינם בצמוד לאוהל הקרקס) ויש חבילות מוזלות למשפחות

אורך המופע: כ- 82 דקות

לאתר הקרקס ולרכישת כרטיסים:

קרקס פלורנטין

 

 

 

 

 

 

 

 

אורית רובינשטיין
אוהבת לקרוא, אוהבת לטייל גם בארץ וגם בעולם. אמא לשני בנים מתבגרים, אוהבת מדע בדיוני וגיבורי על