קרנג' 1 – הסיפור שלנו

ספר מרגש מאוד על סיפור אהבה יוצא דופן, סיפור של פעם בחיים (היתכן ?)
הספר הצחיק אותי וריגש, ובמקביל ריסק אותי.

 

carnagebook1_master

נקרא בפורמט דיגיטלי (כ – 460 עמודים).

תרגום : יפעה הדר
עריכת תרגום : חמוטל לוין
הוצאת בוקטיק
אוקי, אז זה התחיל כמו עוד רומן רומנטי חביב ומקסים, סקסי ונפלא, אבל אז זה התקדם וריגש והצחיק, ובסוף בום ! זה קרע לי את הלב ואת הבטן, ריסק אותי לרסיסים, ולא, לא רציתי להמשיך לספר הבא. אז אחרי יום או יומיים של התאוששות, החלטתי כן להמשיך, וסיקור לספר השני יצא בנפרד.
ג'ורג' (ג'ורג'יה) ביתם של פרנק וברן, היא בת יחידה בין שלושה בנים. דמיינו לעצמכם עכשיו שלושה אחים מגוננים על אחות אחת קטנה ותקבלו את חייה של ג'ורג'.
אחיה, גם כמוה, קרויים על שם זמרים/ נגנים מפורסמים (מארלי, לנון וביילי). אביה "חולה" מוסיקה, וכל המשפחה נגועה כיום בחיידק.
המשפחה היא משפחה מבוססת בעקבות עסקיו של אביה. ג'ורג' אף פעם לא ידעה בדיוק במה אביה עוסק, אבל היא גדלה עם כפית של זהב בפה.
מארלי הקים להקה, ולנון הוא מנהלה. ללהקה סולן וגיטריסט חדש – שון.
שם הלהקה קנרג' – מכאן מגיע שם הספר.
שון פגש לראשונה בג'ורג'יה כשהיתה בת אחת עשרה, בגן המשחקים – בו שיחקה עם חברתה הטובה ג'ימי. כבר אז ידעו השניים כי זו אהבה ממבט ראשון (נשמע לכם דביק ? נשמע לכם חלק מסרט פנטזיה ? חכו שתקראו את כל הספר).
הוא היה גדול ממנה בשנתיים, והם חיכו בסבלנות (בערך), היא גדלה קצת וגם הוא, ואז ניצתה האש (היא היתה קיימת כל הזמן, אבל עכשיו בערה במלוא עוצמתה).
האהבה פרחה, הלהקה הצליחה וכבשה עוד ועוד יעדים בעולם. המעריצות התעלפו, העיתונות שיבחה, השירים שלהם הושמעו בלי הפסקה ברדיו, וכולם ניסו להכיל את האהבה הגדולה, את ההצלחה האדירה.
עד ששון עשה טעות אחת נוראית, מאוד נוראית.
דבר הוביל לדבר, סיפור נבנה על סיפור והתמונות הגיעו לעיניה של ג'ורג'. או אז, היא החליטה, זה נגמר !! הלב שלה נשבר, ביחד עם לב הקורא, היא התחננה לא לשמוע מילה על חברי הלהקה או אפילו על השירים שלהם. וזה מאוד קשה בהתחשב בכך שהלהקה היא חלק בלתי נפרד מהמשפחה.
היא התחילה לשתות, לקחת סמים, להתעלל בגברים באשר הם רק לצורך הנקמה, ואז היא הכירה את קאם. קמרון, הוא איש עסקים די מפקפק – גם לו היסטוריה של היכרות ועסקים עם משפחתה של ג'ורג'.
האם הוא יצליח למלא את מקומו של שון בחייה ? האם אפשר בכל להתחרות עם אהבה מגיל 12 ? האם שון אי אפעם יצליח לחזור אל חייה ? ואיך כל זה ייגמר ? תצטרכו לקרוא את הספר הנהדר הזה.
חשוב לומר כי בספר שפה מאוד בוטה ולא בהכרח מתאימה לכל אחד. הוא מלא בגסויות וקטעי סקס רבים, ומי שחושב שזה לא מתאים לו שישקול את הקריאה. בעיני הסיפור האדיר שמצוי מעבר לכך, שווה את זה לחלוטין.
אני אהבתי ואני בהחלט ממליצה בחום.