קרם טיפולי TOPIC SKIN FACE and BODY CREAM

בחורה עם מחשב נייד

תופעות כמו עור יבש ואדמומי יכולות להופיע גם באסטמה של העור או בשמה המקצועי – אטופיק דרמטיטיס- הסוג הנפוץ ביותר של אקזמה השכיחה לרוב בקרב ילדים. בישראל ישנם כ – 300 אלף הסובלים מהמחלה, כ90% מהם הינם תינוקות וילדים. זוהי מחלת עור דלקתית כרונית, המתאפיינת בגרד ויובש של העור ובשטחי עור אדומים ויבשים, בקרב ילדים בעיקר בקפלי העור במרפקים או באחורי הברכיים ובשורשי כפות הידיים. אולם, אצל מבוגרים זו מתבטאת בפנים והצוואר, בית חזה והגפיים.

חברת קמדיס היא מהמובילות בעולם המערבי לפיתוח ושיווק מוצרי דרמו -קוסמטיקה המבוססים על שילוב תמציות צמחים מהרפואה הסינית המסורתית, אשר הוכחו קלינית ואף עוגנו בפטנטים, יחד עם חדשנות מערבית.

בימים אלו סדרת TOPIC של המותג שודרגה וקרם הלחות לגוף עבר מהפכה בפורמולה כך שיוכל להתאים גם לטיפול בעור הפנים: TOPIC SKIN FACE & BODY CREAM .

סביב השקת התכשיר תינתן 30% הנחה באתר על רכישת התכשיר עם המוצר המשלים- ג'ל רחצה.

קמדיס קרם

קרם טיפולי חדש – TOPIC SKIN FACE & BODY CREAM :
מדובר בפורמולה חדשה עשירה ומזינה, שמטרתה העיקרית היא הרגעת עור מגורה ואדמומי והקלה על תסמיני אטופיק דרמטיטיס (אסטמה של העור). הקפדה על שימוש קבוע יסייע בריכוך העור, תחושת הקלה על הגרד ובהשגת מראה בריא יותר. שילוב של תמציות שישה צמחים בפורמולה שפועלים בסינרגיה, תומך במערכת ההגנה של העור ושומר על איזונו ומקל על רמת הגירוד, היובש והאדמומיות.
המוצר ללא סטרודאידים, פארבנים, בושם, תוספת צבע מלאכותי ומתאים לתינוקות מעל גיל 6 חודשים.

בתור חובבת המותג, שכבר ראתה תוצאות והצלחות בטיפול בעור עם מוצריו, מיהרתי להתנסות בקרם והוא נעים ומרגיע את העור. העובדה שהוא מתאים גם לעור הפנים זה שדרוג נפלא, היות וזהו אחד המקומות היותר כאובים אצל ילדים הסובלים מאטופיק דרמטיטיס.

ניסויים קליניים בחנו את הפורמולה החדשה ואלו ומצאו כי קיימת הפחתה של 50% בסימפטומים של עור יבש , גרד בעור- החל משבועיים מיום השימוש בפורמולה.
באשר לשביעות הרצון מהפורמולה החדשה נרשמו 100% שביעות רצון בכלל המקרים. קליק- לינק למחקר 

יתרונות הפורמולה החדשה של התכשיר :

❖ 6 צמחים הפועלים בסינרגיה ומספקים הקלה בתסמיני יובש אדמומיות וגירוי.
❖ תמיכה מלאה במערכת ההגנה של העור.
❖ שמירה על איזון שכבת העור החיצונית.
❖ מכיל רכיבים מרגיעים לעור רגיש ומגורה.
❖ פורמולה במרקם עדין המתאים לעור רגיש בפנים ובגוף.
/

הקרם החדש פותח כאחיו המשלים והגדול של התכשיר השני בסדרת ה- TOPIC  ג'ל רחצה טיפולי בסדרה TOPIC SKIN FACE & BODY WASH  הנועד להקל על עור יבש, אדמומי ומגורה בפנים ובגוף.

www.kamedis.co.il

לילך
בלוג על אמהות, בריאות, טבע, יופי, אופנה, נשים ואוכל טוב ובריא ♥ בקרו אותנו גם בדף הפייסבוק "אמא טבע".