קרביץ מציגה לקראת פתיחת שנת הלימודים והחזרה לבית הספר את החידושים האלקטרוניים לתלמידים

התלמיד הדיגיטלי של קרביץ

גילוי נאות אחד : הוזמנתי לפרזנטציה של קרביץ
גילוי נאות שתיים : בתור מי שיש לה הפרעות קשב וריכוז אני חייבת להגיד שהדיגיטל נותן לי : איכות חיים! הקריאה האלקטרונית, האפשרות להקליט שיעורים, האפשרות למישרד משוכלל בבית הם מבחינתי הדבר הכי חשוב לאיכות חיים שיכול להיות. בתור מי שמעולם לא הצליחה ליקורא ספר או ליזכור שיעור שלם האפשרות להקליט, לצלם ולהיות מחוברת שינה אותם לחלוטין.
גילוי נאות שלוש : אם אתם שואלים בישביל מה צריך מקליט חיצוני כשיש מקליט בסלולרי שימו לב שפה אפשר להקליט שעות רבות יותר, לישמור קובץ מאוד קטן ולישלוח למייל ועוד…ואם מיתעקצשים על להישתמש רק בסלולרי…חובה מטען 🙂
 
ואם אתם שואלים למה צריך כל כך הרבה  אוזניות : בתור אם לבת טיפשרה שמתאימה את האוזניות ל"look" היומי וחולצת בית הספר…תאמינו לי…צריך 
 
FY-24A
 
 
 
על מה מדובר:
 

  • לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרובה מציגה קרביץ את החידושים האחרונים בתחומי הדיגיטל ומוצרי האלקטרוניקה לתלמידים או במילים אחרות : כל מה שהם צריכים כדי להיות הכי דיגיטלים שאפשר (ותאמינו לי…אפשר)

מ

  • אוזניות:

אוזניות אופנתיות הפכו לחלק מסגנון חיים בעיקר בקרב צעירים ונוער, האוזניות הפופולאריות בעלות מיקרופון לניהול שיחות מהסלולרי, מחשבי לוח ומחשבים מתקדמים. העונה תציע קרביץ אוזניות איכותיות פרי שיתוף פעולה ייחודי בין Philips למותג הגלישה O'NIELL במחירים של החל מ- 199 ₪ ואוזניות In Ear איכותיות במבצע בלעדי כל הרוכש אוזניה מקבל את השנייה מאותו דגם במתנה. במחירים של החל 99 ₪
 

ARUN-Y27

סוללת גיבוי:
לתלמידים בכל הגילאים, הפכו סוללות הגיבוי Power Bank להיות מוצר נחוץ בשל היותם של הטלפונים החכמים ומחשבי הלוח לזוללי אנרגיה. קרביץ שהפכה להיות מובילת הקטגוריה בתחום, מציעה מגוון מוצרים רחב במחירים של החל מ- 39 ₪ המתאימים לטלפונים סלולאריים ועד 300 ₪ בעלי קיבולות של mA 15,000 המתאימים למחשבי לוח. סוללות הגיבוי הפכו להיות מוצר "חובה" גם לתלמידי תיכון אשר שוהים זמן ארוך יותר מחוץ לבית.
 
DCP-J152W FrontENGOutput-small
מדפסות:

  • ניתן להבחין כי רוב התלמידים היום מעדיפים מדפסות משולבות שכוללות הדפסה, סריקה וצילום. את רוב העבודות החל מכיתה א' מוגשות היום בצורה מודפסת.
  • לתלמידי בית ספר יסודי וחטיבת ביניים מומלצת מדפסת הזרקת דיו אלחוטית וחסכונית של ברד'ר מדגם DCP-J152W המשלבת צבע, סורק, מסך LCD, מגירת נייר ל- 100 דפים, כרטיס רשת אלחוטי מובנה, ואפשרות להדפיס ממכשירים ניידים. מחיר מומלץ לצרכן 349 ₪
  • לתלמידי התיכון מומלצת מדפסת משולבת ברד'ר דופלקס (מדפיסה משני צידי הדף) צבעונית, חסכונית במיוחד מדגם MFC-J4510DW בעלת יכולת הדפסה על דף בגודל A3 הכוללת סורק, פקס ומכונת צילום. כמו כן כרטיס רשת אלחוטי מובנה, מזין נייר ל- 150 דפים אפליקציית iprint&scan להדפסה ממכשירים ניידים וראשי דיו מוגדלים XL לחיסכון בעלויות ההדפסה. מחיר מומלץ לצרכן 779 ₪.
  • מדפסת נוספת מומלצת לתלמידים היא מדפסת משולבת אלחוטית HP DeskJet 4645  אשר משלבת הדפסה, העתקה, סריקה ופקס, מגש הזנה לעד 100 דפים עם קישוריות Wi-Fi וטכנולוגיה חדשה ePrint המאפשרת הדפסת כל תוכן אלקטרוני מכל מכשיר נייד היכול לשלוח דוא"ל ללא צורך בהתקן מיוחד. במחיר של 425 ₪.

FY-24A
רמקולים אלחוטיים:
מכשירי הטלפון החכמים הפכו מזמן למערכות מולטימדיה ניידות. באמצעות טכנולוגיית הבלוטות' מאפשר הטלפון ליהנות מקישוריות מהירה לאביזרים אשר מעצימים את חווית המשתמש בתחום המוזיקה. צעירים ובני נוער הם הצרכנים הגדולים של טרנד זה. השנה מציגה קרביץ סדרה רחבה של מוצרים אלחוטיים החל מרמקולים אופנתיים במבחר צבעים בעוצמה של3W RMS , סוללה נטענת ומיקרופון מובנה, שליטה על עוצמת הקול והזזת שירים במחיר של 119 ₪ ועד רמקול אלחוטי עוצמתי עם Power Bank מובנה במחיר של 249 ₪.
 
 
dvt4000
מערכות הקלטה דיגיטליות:
יותר ויותר ילדים מעדיפים היום לקלוט בצורה דיגיטלית את כמויות המידע המועברות אליהם במהלך השיעורים ומחפשים פתרונות אלטרנטיביים. חברת פיליפס משיקה בימים אלו קו מוצרים חדש של מערכות הקלטה חדישות ופונקציונאליות המאפשרות לתלמיד להקליט את השיעורים באיכות קול מעולה המושגת באמצעות טכנולוגיית סינון רעשי רקע. הקבצים המוקלטים ניתנים לניהול באמצעות תיקיות כמו כן מאפשרת המערכת כיווץ החומר המוקלט ללא פגיעה באיכותו ושליחתו בדואר אלקטרוני. החל ממחיר 269 ₪
 
 
 
 
 

marina
בלוגרית דיסלקטית עם הפראות קשב וריכוז שכותבת עם שגיאות כתיב לא יודעת מתי כותבים עם "י" ומתי בלי....אבל תמיד יודעת מה להגיד :-))))