קצרצרים: ה-Chubby Sticks של Clinique!

בחורה עם מחשב נייד

קבלו אותו: "קצרצרים" – מדור חדש בבלוג, שבו אכתוב מדי פעם ביקורת קצרה וקולעת על מוצר אחד או שניים המשתייכים לאותו המותג, ולרוב גם לאותה הקטגוריה.

כמו שבטח שמתן לב, לרוב הפוסטים שלי מאד ארוכים, מקיפים ומפורטים, ובעיקר אלה שעוסקים בקניות באינטרנט, אז אני מעלה Hauls שלמים עם מלא מלא מוצרים ותמונות. לכן חשבתי שיהיה נחמד לגוון, ומדי פעם לספר לכן בקצרה על מוצרים בודדים שיצא לי להתחדש בהם ולנסות, מקניות שעשיתי פה ושם, ושטרם זכו להיכלל בשום "HAUL" (או מה שאתן מכירות אצלי בשם: "החבילה הגיעה"). כמובן שזה יאפשר לי להעשיר את הבלוג ביותר תוכן, כי הכתיבה של הפוסטים הללו תהיה הרבה יותר קצרה ותדרוש ממני פחות שעות על המקלדת 🙂 מקווה שתאהבו ותהנו!

הפעם ב"קצרצרים" נדבר על מוצר שכבר טחנו אותו מכל זווית אפשרית, אבל אני זכיתי להתחדש בו רק עכשיו: ה- Chubby Sticks של Qlinique ☺


הצ'אבי סטיקס של קליניק מסתובבים בשוק כבר זמן מה, וכבר הספיקו לצוץ גרסאות דומות למוצר אצל חברות איפור רבות בשוק. הגרסה המפורסמת ביותר היא אולי ה-Just Bitten של Revlon, ותוכלו למצוא גרסה דומה גם ב-MUA למשל.

למי שלא מכירה, הצ'אבי סטיקס הם בעצם ליפ-באלמים, שפתונים המעניקים לחות וריכוך לשפתיים, ביחד עם גוון עדין. הצ'אביס מגיעים באריזה דמויית טוש שמנמן, בעלת מנגנון מסתובב (אין צורך לחדד). לאחרונה השיקו בקליניק גם את סדרת ה- Intense, ובה שמונה גוונים חדשים – הרבה יותר אינטנסיביים ועשירים בפיגמנט מאשר בסדרה הרגילה. להתנסות ראשונית בחרתי בשמנמן אחד מכל סדרה:

מהסדרה הרגילה בחרתי בגוון Heaping Hazelnut 09 (מימין) – באלם בגוון ניודי, שמתאים לכל איפור ולכל הופעה, ומסדרת ה- Intense בחרתי בגוון Grandest Grape 08 (משמאל), בעל גוון עמוק של פירות יער, שיהיה מושלם לעונת הסתיו הממשמשת ובאה עלינו לטובה 🙂

Cubby Stick Heaping Hazelnut 09
Heaping Hazelnut 09 על השפתיים
Chubby Stick Intense Gradest Grape 08
Gradest Grape 08 על השפתיים

אין ספק שיש הבדל משמעותי באיך ששני השפתונים מתקבלים על השפתיים. הבאלמים שבגרסה המקורית הרבה יותר עדינים ושקופים על השפתיים, בעוד שלאינטנסיביים צבע עמוק וכמעט אטום.

מבחינת המרקם וההרגשה על השפתיים הם זהים: המרקם חלק, לחותי, ונעים מאד, ופעולת הריכוך מורגשת גם שעות לאחר המריחה על השפתיים. מבחינת הריח, אגב- הם נטולים לחלוטין.

מבחינת הגימור הם גם כן זהים: הגימור לחותי ומבריק.

מבחינת העמידות: המוצר אינו כל כך עמיד מפני שהוא מאד לח, אולם אם תתנו לו לשבת על השפתיים בלי אוכל ושתייה בערך שעה, הוא יספיק להתקבע, והצבע יישאר על השפתיים שעות ארוכות- גם עם שתייה ונשנוש לא שמנוני. נשיקות יבשות גם כן יכולות לשרוד, אם כי הצבע כן ידהה במידה מסוימת, ויישאר מעין כתם על השפתיים. בכל מקרה מומלץ (וגם נוח) לקחת אותם אתכן בתיק לצורך טאץ'-אפים.

ואם כבר בדהייה עסקינן- אז הצבע דוהה בצורה אחידה, שזה תמיד פלוס, שלא כל מוצרי השפתיים יכולים לטעון לו.

המריחה איתם ממש מהירה וקלה, והצורה הקונוסית של הסטיק מאפשרת דיוק, ואין צורך בידיים של מהנדסת כדי לצבוע את השפתיים בצורה יפה 🙂

בסה"כ המוצרים ממש טובים, אני בטוחה שאני מאד אהנה מהם, ואני כבר מחכה למזג אוויר סגרירי כדי שאוכל להתאפר עם 08 האינטנסיבי!

איפה קונים:

את השמנמנים שלי רכשתי ברשת אפריל – רגע רגע, לפני שאתן נבהלות וזועקות לי: "איך קנית איפור בארץ?!!?!" אני אספר לכן שקיבלתי תלושים לחג מהעבודה, ומבחינתי הם נטו פינוק, ומשמשים לי לקניית מתנות שככה ברגיל לא הייתי מוציאה עליהן כסף, כמו שפתונים ב-126.90 שקלים למשל… למען ההגינות, היו בחנות גם 20% הנחה, כך ששילמתי כ-102 שקלים על כל אחד.

אתן ממש לא צריכות לבזבז כל כך הרבה כסף, כי אפשר להזמין אותם מ-StrawberryNET  ב-21$ שהם בערך 73 שקלים! המשלוח, אגב, חינם 🙂

לרכישה מ- StrawberryNET הקליקו כאן!

עד כאן להפעם! אשמח לשמוע מה אתן חושבות על הקונספט של המדור החדש, וגם מה אתן חושבות על הצ'אבי סטיקס!