קצב לניקוי פנים "Soft &clean"

בחורה עם מחשב נייד

בשוק קיים מגוון רחב של תכשירים לניקוי פנים.בדרך כלל, כאשר יש לנו בעיות עור מסוימות או צריכים סתם המלצה, אנחנו פונים לרופאי עור.

לכן, רציתי להמליץ על קצב ניקוי "Soft & clean" של ד"ר אינס ורנר, מומחית לרפואת עוראשר השיקה קצף לניקוי עדין, המצטרף לסדרת מוצרי הטיפוח פרי פיתוחה: DERMINNOVATION  – מוצרי טיפוח שפותחו בנוסחה בלעדית, במטרה לסייע בתהליכי שיקום חשובים אשר מתרחשים בעור.

סופט אנד קלין הינו מוס ניקוי עדין קטיפתי שפותח במיוחד לצרכי עור רגיש ומתאים לכן לכל סוגי העור. הוא אוורירי ונספג בקלות בעור, בעל ריח קליל נהדר.

התכשיר מופק מתמציות צמחים שונות:  דגני תירס, עץ קוקוס, שמן זית וגומא הפפירוס. הוא מורכב מחומרי ניקוי עדינים שאינם גורמים ליובש או גירוי והמשולבים עם שמנים מאזנים השומרים על לחות העור. יחד הם מבצעים פעולת ניקוי עדינה ללא גירוי עור עם  מניעה של תחושת היובש לאחר הניקוי.

תמצית גומא הפפירוס ( Cyperus Esculentus) העשירה במינרלים ורבי סוכרים שומרת על הלחות בתוך העור ותורמת למניעת יובש לאחר הניקוי.

נגזרת חומצה אונדצילית שומרת על הגיינת העור ומשמשת כחומר פעיל לשימור המוצר.  הדיספנסר המכני הינו ידידותי לסביבה (ללא גזי דחיסה) ונוח לשמושללא SLS.

קצב ניקוי ניתן להשיג במרפאה של ד"ר אינס ורנר בקרית אונו במחיר של  145 ₪ לתכולה 200 מ"ל.

ניתן להזמין גם באתר הבית של ד"ר אינס ורנר:    http://www.ines-verner.com או בטל 03-6353183