קפיצה למים במסלול אחד- אני אצליח?

לפני חמש שנים, לאחר שנולד בני הראשון, נכנסתי למשרד החינוך כמחנכת, מתוך חלום אידיאולוגי לנהל בתי ספר שצריכים שינוי אמיתי. בחמש השנים שעברו אני מחנכת בבי"ס יסודי מקסים בת"א, ושומרת על עיסוקיי כעצמאית- מנתחת התנהגות ומנחת הורים וצוותים, מנחת סדנאות בתחומי למידה וחינוך חדשני, מאמנת ספורט ומומחית בסיוע הומניטרי. במקביל אני כותבת בשלושה בלוגים-
TOGI- בלוג לפעילות גופנית של הורים וילדים, חינוך גמיש- בלוג חינוך והבלוג בסלונה; ויש עוד בלוג שמנמנם לו ובלוג באנגלית;
ועוד פרוייקט ועוד רעיון ועוד סדנא ועוד

אני לא יודעת לעשות רק דבר אחד. אני גם וגם וגם.

 

SH_02

והגם וגם וגם הזה נפלא בחיים האישיים שלי; אינספור תחביבים, התנסויות, אהבות.

ועם כמה שאני מרגישה במקום הנכון האישי שלי ככה אני בתהיות ושאלות על ה"מקום" המקצועי שלי. אני גם מנתחת התנהגות וגם מאמנת ספורט, גם מחנכת וגם מנחה מורות; גם יזמת אפליקציות (TOGI) וגם מעבירה הרצאות על בניית קהילות לחירום, ועוד, ועוד.

ושוב יצאתי לחופשת לידה לפני שלושה חודשים ויום; ואני נפעמת כל יום ומתרגשת, ושואלת את עצמי שאלות על לאן מפה; להמשיך לנסות להשיג את חלום הניהול, במערכת מורכבת, פוליטית, ממסגרת או לשנות כיוון?
האם לשים את העצמאות שלי במרכז ולהכריז- אני קופצת למים?

ולשמחתי , בעקבות חברות פייסבוק נרשמתי והתקבלתי (יש!!) לקורס דיגיטליות בעסקים של לאומי וסלונה. ובמפגש הראשון הלב שלי קפץ והבנתי שאני עושה צעד ראשון לכיוון בהירות.

המפגש הראשון היה מלהיב בהיבט הנשים שאיתי בדרך, כמו יום ראשון בקורס שאת יודעת שיהיה מעולה, כי אי אפשר אחרת.

מה יהיה בסוף? אולי עצמאות מלאה, אולי תמהיל, אבל בוודאות התקדמות מקצועית ולדעתי חברויות ושיתופי פעולה ברוכים.

דיגיטליות

 

צילומים- שרון רמון, גלית סבג Galit Sabag

 

 

 

 

שרון מיכאלי- רמון
מומחית לחינוך גמיש ומישחוק, חינוך באזורי אסון, מנתחת התנהגות ומנחת מחנכות והורים, מפתחת שיטת התנועה ההדדית ויזמת TOGI http://www.facebook.com/people/Sharon-Ramon/608627297