קייט מוס חוזרת לעצב עבור טופ שופ ומביאה את חברותיה הלוהטות להשקה

בחורה עם מחשב נייד

resized_DMB-KATE_MOSS_COLLECTION_DINNER145

דוגמנית העל והאיט גירל הלוהטת קארה דלווין, באוברול שורטס קצר עם ז'קט פאייטים נוצץ, מתוך הקולקציה של קייט מוס לטופ שופ.

*

שלוש וחצי שנים אחרי שיתוף הפעולה האחרון עם רשת האופנה הבריטית Topshop, קייט מוס חוזרת לעצב בפעם השלישית קולקציית קפסולה עבור המותג, בהשראת המלתחה האישית הנחשקת שלה וחיבתה המוכרת לפריטי וינטג'.

הקולקציה בת 49 פריטים וכוללת מבחר רחב של סגנונות המערבבים פריטים שונים, החל מסגנון הבוהו שיק האהוב במיוחד על מוס עם שמלות שיפון בהדפס פייזלי, שמלות ארוכות מתחרה וגלביות, דרך פריטים בסגנון גלאם רוק עם הרבה מאוד פרנזים ועור, פריטי משי מחויטים בסגנון פיג'מה, שמלות "לשעת הקוקטייל" כפי שמוס מכנה זאת ובגדי ערב מבדים מטאליים נוצצים.

למרות ריבוי הסגנונות, כל מי שמכיר את הסגנון האישי של מוס יודע, שהיא אלופה בשילובים שונים היוצרים את הסטייל האישי הנחשק שלה ולא בכדי היא הפכה לאורך השנים לסטייל אייקון ולפאשיוניסטה מוערכת. להשקת הקולקציה העולמית שנערכה בשבוע שעבר בלונדון, היא גייסה את כל חברותיה הידועניות, בין השאר נעמי קמפבל, קארה דלווין וסיינה מילר, שכל אחת מהן מתברכת בסטייל אישי ומשובח משל עצמה. כולן  כמובן לבשו פריטים זוהרים מתוך הקולקציה והתוצאה: חלק ניכר מהפריטים  בחנויות ובאתר החברה, אזל באופן מיידי.

resized_טופשופ קולקציית קיית מוס אביב קיץ 2014 צילום יחצ חול (9)

*

resized_DMB-KATE_MOSS_COLLECTION_DINNER101

נעמי קמפבל בשמלת פרנזים כסופה ונוצצת מתוך הקולקציה

resized_DMB-KATE_MOSS_COLLECTION_DINNER09

סיינה מילר בשמלת עם רשת בסגנון קרושה מתחרה מטאלית, מתוך הקולקציה

DMB-KATE_MOSS_COLLECTION_DINNER137

איט גירל נוספת (והחברה של השחקן בראדלי קופר), הדוגמנית סוקי ווטראווס, בז'קט עור בסגנון אופנוענים ושמלת פרנזים שחורה מהקולקציה

*

בזכות היכולת הזאת של מוס, ליצור סטייל אישי מובחן ומיוחד משל עצמה, מעניין לשמוע מה היא עצמה אומרת על הקולקציה ולהקשיב לעצות הסטייל שלה, להלן:

מהם הפריטים האהובים עליך ביותר מקולקציית אביב קיץ 2014 ומדוע?

קייט מוס: "ישנם כל כך הרבה כאלו, אבל אני מאוד אוהבת את החליפה בצבעי שחור וזהב, הכפתן הרקום, משום שזה בהשראת פריט וינטג' שלי שאני לובשת בכל קיץ, ז'קט העור הכחול עם הפרנזים המבוסס על הז'קט שלבשתי לשלוש הופעות של הרולינג סטונס – זה ז'קט ההופעות שלי ושמלת תחרה לבנה באורך מקסי, בגלל העבודה הרבה שהושקעה בה."

resized_טופשופ קולקציית קיית מוס אביב קיץ 2014 צילום יחצ חול (6)

ז'קט פרנזים כחול מזמש בהשראת הרולינג סטונס

*

איך את היית לובשת את הפריטים בקולקציה…?

  •        ז'קט הקאמל עם הפרנזים – "הייתי לובשת אותו עם שורט ג'ינס וגופיה"
  •       שמלת מקסי כסופה מטאלית – "מקסי זה פריט מושלם לקיץ, בגלל שאפשר ללבוש איתה נעלים שטוחות ואני תמיד חושבת שעקבים בחוף יראו מגוחכים."
  •        גופית התחרה הלבנה – "ברור שעם השורט מהזמש, אבל זה גם יראה ממש טוב גם עם דנים".
  •        כפתן לבן עם רקמה – "הייתי מוסיפה לזה תכשיטים, עגילי זהב גדולים ואולי בגד ים מתחת…"
  •       ז'קט פיג'מה עם הדפסים – "זה משהו קליל ללבוש במקום מעיל ביום סגרירי- אולי עם מגפיים."

 

כשאת מעצבת קולקציה אילו פריטים תמיד תכללי בה?

"ז'קט הוא פריט חובה והז'קטים  תמיד היו הפריטים האהובים עלי בקולקציה. הז'קטים מעור מדהימים וגם הבלייזרים. שמלת קוקטיל לאירועים מיוחדים היא פריט חובה בקולקציה ויש גם פיסים מאוד מיוחדים לערב."

resized_טופשופ קולקציית קיית מוס אביב קיץ 2014 צילום יחצ חול (8)

 

האם שיטת העיצוב שלך השתנתה מאז הקולקציה הראשונה?

"הקולקציה הראשונה שלי הייתה לפני 7 שנים, ב- 2007. התבגרתי הרבה מאז וסגנון הלבוש שלי שונה. זו התפתחות טבעית. הייתי יותר "גירלי" אז ועדיין הצלחתי ללבוש גם דברים קטנים ופרחוניים. היום הכול באינטרפרטציה יותר בוגרת וקצת יותר מתוחכמת."

האם כל מה שעיצבת זהו משהו שאת תלבשי בעצמך?

"אני לגמרי אלבש את כל הקולקציה – כל הפריטים עוצבו בהשראת המלתחה האישית שלי. פריטים שאני יכולה ללבוש ב סיטואציות שונות ובמגוון שילובים שונים. אני בוודאות אלבש את כולם."

resized_DMB-KATE_MOSS_COLLECTION_DINNER93

קייט מוס עם בן זוגה המוסיקאי בהשקת הקולקציה בשבוע שעבר בלונדון. היא לובשת את שמלת המקסי הכסופה ומעין קרדיגן מטאלי נוצץ מתוך הקולקציה

*

טווח מחירי הקולקציה: 369-4999

ניתן להשיג את הקולקציה בחנויות טופשופ: רמת אביב, ארנה, קניון הזהב, ממילא

מתוך הבלוג של אלישבע כספי

אלישבע כספי
קוראת ווג מתמידה בערך מגיל שמונה (עם שתיים וחצי מילים באנגלית, בלבד) אשר משתגעת על ירחוני אופנה ועיצוב מילדות, עוד מהימים בהם היה אבא חוזר מנסיעותיו בחו"ל עם ערימת מגזינים, ומביא לה את ריח העולם הגדול. למדה ועשתה תארים (LL.B במשפטים ו- MBA במנהל עסקים) אז היא גם עו"ד, אבל מעדיפה לעסוק במה שהיא אוהבת באמת, כתיבה ואופנה ביחד ולחוד.