קורס תוכנות גרפיות בירושלים

בחורה עם מחשב נייד

קורס תוכנות גרפיות בירושלים

מחפשים ללמוד את תוכנות העיצוב גרפי בירושלים של חברת אדובי? פוטושופ? אילוסטרייטור או אינדיזיין? הגעתם למקום הנכון! היום זה זמן הפריחה של המעצבים הגרפיים והכל בזכות האינטרנט, ייצור של אפליקציות ללא סוף, ועבודה על כל ניירת משרדית וגם ספרים לילדים למבוגרים וכו', הכל נעשה היום במחשב, כל עיצוב, כל תכנון, אפילו שרטוטי סקיצות שאז נעשו בעיפרון יכולים גם להיעשות בתוכנות גרפיות, מעסיקים דורשים בתנאיהם לקבלה לעבודה שהמעצבים הגרפיים, לא משנה עד כמה הם מעצבים טובים, הם חייבים לדעת לעבוד באופן מקצועי עם תוכנות גרפיות, לדפוס יש את הפוטושופ, אילוסטרייטור, ואינדיזיין, לתחום האינטרנט למי שמעוניין גם לעצב לתחום זה מתווספת גם תוכנת הפלאש שהיא בעיקר לעיצוב פרסומות לאתרי אינטרנט, עיצוב אפליקציות לסמארטפונים, סרטונים מצויירים וכו'. חשוב ללמוד את התוכנות הללו במכללות טובות ובעלות שם טוב.

%d7%a2%d7%99%d7%a6%d7%95%d7%91-%d7%a4%d7%99%d7%99%d7%a1%d7%91%d7%95%d7%a72

בקרו אותנו באתר והתחילו ללמוד כבר היום עיצוב גרפי 

איפה לומדים בירושלים תוכנות גרפיות בירושליםעבודה לאינטרנט עם התוכנת הגרפיות

תוודאו שהלימודים מיועדים גם לעיצובים שונים לאינטרנט, למקרה שבחרתם בעיצוב לאינטרנט, ילמדו אתכם איך לגשת לפרויקט למשל אתר אינטרנט לבגדי ילדים, תלמדו מהם הצעדים המקדימים, איך לאסוף חומר מהאינטרנט וכמובן איך לפתח חשיבה גרפית כדי שתוכלו לחשוב על רעיונות טובים להעביר את המסר שלכם שביקש הלקוח לצופה. תלמדו לעבוד עם פוטושופ, תוכלו לשרטט בתוכנה מספר סקיצות שייצגו את הקו הגרפי שאיתו אתם מתכוונים להגיע מהבחינה העיצובית, בד"כ את הסקיצות שולחים ללקוח שיבחר מה הכיוון שמוצא חן בעיניו, במהלך הקורס במורה יעזור לכם, לאחר שסקיצה נבחרה, אתם תשתמשו בכלים שלמדתם להתחיל לעצב בהתאם לרעיון שנבחר בסקיצה שלכם.

תוכנות עיצוב גרפי לימודים בירושלים טיפול בתמונות באמצעות פוטושופ

עם פוטושופ מתאימים את העיצובים לעמודי האינטרנט, אתם יכולים לעצב את ממשק דף האינטרנט בתוכנת הפוטושופ, תבחרו לכם איפה למקם טקסטים, תמונות, כפתורי ניווט, הדר של החברה, פוטר, שזה יותר מתכוון לתחתית הדף, שם בד"כ כותבים "זכויות יוצרים" קישורי קיצור ל "אודות" ""גלריה" "צור קשר" וכו, אתם תלמדו לעבוד עם כלי ה slice איתו תחתכו את העיצוב ותכינו אותו להקמת אתר אינטרנט ב html,  תוכלו לעשות שימוש באילוסטרייטור ולהעביר לפוטושופ.  בקרו אותנו באתר והתחילו ללמוד כבר היום עיצוב גרפי 

במקרה שתרצו ליצור אלמנטים פרסומיים ודינמיים, תוכלו להשתמש בתוכנת פלאש בשביל זה, ילמדו אתכם איך לעבוד עם התוכנה, איך לעבוד עם פריימים, להכין אנימציות של טקסטים זזים ושינויי אובייקטים ואפשרות להוספה ועריכת קול ומוזיקה. יש מכללות שמלמדות עם מורה אחד על אחד בשיעורים פרטיים דרך הרשת.

 בקרו אותנו באתר והתחילו ללמוד כבר היום עיצוב גרפי 

עיצוב גרפי - גרפיקה ממוחשבת
לפרטים והתקשרות 03-6202111 לימודים עיצוב גרפי אונליין מהבית אחד על אחד עם מורים פרטיים ללימודי תעודה "מעצבים גרפיים" https://onlinegraphic.co.il/