קורס קיץ עיצוב גרפי נוער

בחורה עם מחשב נייד

קורס קיץ עיצוב גרפי נוער

יש רבים שאוהבים את אומנות הציור והעבר המסרים דרכה, או לשם פרויקט כזה או אחר עם אלמנטים גרפיים, זה קשה לכם לעשות זאת, תחשבו אולי ללמוד את התחום של עיצוב גרפיקה, זהו תחום מרתק ומעניין כאחד הכולל בתוכו כישורים גרפיים, גישה לתוכנות מחשב גרפיות ופיתוח חשיבה גרפית, הוצאת רעיונות מדהימים מחוץ לקופסא, כדאי לכם לברר לגבי הלימודים האלו.

[youtube yCK-I2RWBHw]

קורס קיץ עיצוב גרפי נוער עבודה עם אילוסטרייטור

העט הוא אחד מהכלים שתלמדו לעבוד איתם באילוסטריטור, באילוסטרייטור מדובר באחד הכלים החשובים ביותר בתוכנה, עם הכלי הזה תוכלו לבצע כל איור גרפי ולשלוט על הציור שלו, מדובר הרי במחשב ועבודה עם עכבר שלא כמו עיפרון, העבודה לא כל כך מדויקת ויכולים להיווצר הרבה גלישות של ניסיונות לצייר צורות וקו באופן חופשי, כלי העט בא לעזור עם כל הקושי הזה, ברגע שאתם לוחצים על נקודה אחת אתם יכולים לעבור לנקודה השניה ולהזיז קצת את העכבר כשמקש שמאלי שלו לחוץ, בצורה כזאת אתם יכולים ליצור מעין קשת גרפית שהקו המעוקל יסומן באמצעותה, תוכלו כך להעתיק בשכבה מתחת כל מיני איורים ותמונות ולעקוב אחרי קווי המתאר של הדמויות שלהם ואח"כ אתם מסיימים בסגירת צורה סגורה, זה מאוד חשוב לסיים כך את הצורה ולהמשיך לצורה הבאה, כי כך גם יהיה קל יותר לבצע את הצביעה של הצורות, בעיקר כשרוצים להשיג אפקטי של צל ואור ואז תעבדו עם צורה סגורה אחת בצבע אחד ומעל זה לדמות צל תוכלו לשים צורה צבועה שניה על אותה צורה צבועה גדולה יותר עם הצבע הבהיר והשניה תהיה בצבע יותר כהה ממשפחת הצבעים של הבהיר, פשוט תפתחו את פלטת הצבעים בצבע הבהיר ותרדו קצת לכיוון גוונים יותר כהים שלו, אשרו הכל, קיבלתם אפקט של דמות עם הצללה, וכשמדובר על חלקים מוארים יותר עושים את אותו הדבר.

[youtube yCK-I2RWBHw]

בקרו אותנו באתר והתחילו ללמוד כבר היום עיצוב גרפי 

[youtube f9I0zFHjtZI]

בקרו אותנו באתר והתחילו ללמוד כבר היום עיצוב גרפי 

 

קורס קיץ עיצוב גרפי נוער – יצירת לוגואים

ואיך יוצרים לוגואים שונים? אפשר להתאמן ולתרגל הרבה באילוסטרייטור לגבי לוגואים אבל קודם תשרטטו סקיצות של הלוגו שרציתם בהתאם לנושא, למסר, תעשו מספר סקיצות, מספר צבעים ותתייעצו עם אנשים עם איזה קו עיצובי ללכת. יש מכללות שמלמדות מהבית בשיטת אחד על אחד דרך הרשת.

 

[youtube X2HLLr4H6cI]

בקרו אותנו באתר והתחילו ללמוד כבר היום עיצוב גרפי 

עיצוב גרפי - גרפיקה ממוחשבת
לפרטים והתקשרות 03-6202111 לימודים עיצוב גרפי אונליין מהבית אחד על אחד עם מורים פרטיים ללימודי תעודה "מעצבים גרפיים" https://onlinegraphic.co.il/