קורס עיצוב אופנה – הכניסה שלך לעולם העיצוב

צילום: חיה גולד

אם חווית קניית בגדים גורמת לך לחשוב כל פעם כי יכולת לעצב בגדים יפים יותר. אם תמיד חלמת לעצב בגדים עבור המשפחה או החברים ואפילו אם חלמת להשתלב בעולם האופנה, זה הזמן שלך לשמוע עוד על קורס עיצוב אופנה.

הקורס יפתח אותך בפני עולם מרתק, עולם שמזה מאות שנים מעניין את האנושות ולא במקרה. הבגד שלנו אומר עלינו הרבה, הוא מלמד מי אנחנו ועתה יש לך את האפשרות לתת את הטון שלך. הקורס ילמד אותך הרבה יותר מטכניקות תפירה – ובסופו יהיו לך בגדים שעיצבת ותפרת בעצמך.

איזה ידע יהיה לך בסיום הקורס

בסוף הקורס יהיה לך תיק עבודות עם בגדים שיצרת, מההתחלה ועד הסוף. כמו כן, יהיו לך את כל הכלים הנדרשים כדי לעצב ולתפור עוד בגדים. תודות לשיטה הייחודית שלנו, שיטת B/A שהבאנו מסלוניקי, יהיה לך ידע כיצד לעצב בגדים ולא רק יכולת להשתמש בגזרות.

נקודה זו חשובה מאד לכל מי שרוצה להיכנס ולהשתלב בעולם עיצוב האופנה. כבר מתחילת הדרך יעמדו לרשותך הסרגלים הייחודיים של השיטה והמורים שלנו ילמדו אותך כיצד להשתמש בהם. שיטה זו נוחה ונכונה יותר לעומת שימוש בגזרות כיוון שאין צורך ללכת את כל הדרך ביצירת בגדים שאחרים עיצבו, לבצע תיקונים כל פעם ורק אז ללמוד איך ליצור עיצובים אישיים אלא כבר מתחילת הדרך תהיה לך אפשרות לתפור את העיצובים שלך.

קורס עיצוב אופנה
קורס עיצוב אופנה

קורס עיצוב אופנה כפתח לעולם הזוהר

קורס תפירה יעניק לך כלים איתם תהיה לך אפשרות לפנות למקומות עבודה או לפתוח עסק משלך. כמובן, אם כל התכנון שלך הוא ללמוד בשביל הכיף, הכלים שיהיו לך יאפשרו לך להמשיך ליצור את הבגדים שתמיד חלמת ליצור. אם מעניין אותך להשתלב מבחינה מקצועית בתחום, זוהי נקודת פתיחה מעולה וכאן יינתנו לך הכלים לעשות זאת.

נשמח לשוחח עמך

זה הזמן שלך להעניק לעצמך, להגשים חלומות וללמוד עיצוב אופנה. אנו נשמח ללוות אותך ולהעניק לך את הכלים הטובים ביותר. כל שעלייך לעשות הוא ליצור עמנו קשר ונשמח לספר לך עוד על הקורסים המתקיימים אצלנו.

קישור לאתר סבא דני