קולקציית מצעים מפנקת לחורף 2020

בקולקציית הסתיו החדשה והרעננה של ורדינון, עולם שלם של מוצרים: מצעי יוקרה קלאסיים בעיצוב עדין ואלגנטי, מצעים בהשראת מוטיבים אתניים ואפריקנים, מצעים עם הדפסי פרחים האופנתיים כיום, וסדרת מצעים בניחוח האורבני והטרנדי.

לרגל חודש החגים ורדינון, מהמובילות בתחום אופנת הבית, משיקה את קולקציית סתיו-חורף 2019/20 באמצעות מבחר רחב של עיצובים מקוריים ומגוונים, שפע טקסטורות, חומרים וצבעים.

דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ:"בקולקציית הסתיו החדשה והרעננה של ורדינון עולם שלם של מוצרים: מצעי יוקרה קלאסיים, בעיצוב עדין ואלגנטי, מצעים בהשראת מוטיבים אתניים ואפריקנים, מצעים עם הדפסי פרחים האופנתיים כיום, וסדרת מצעים בניחוח האורבני והטרנדי".

ורדינון 2

המצעים, המגבות ושלל האקססוריז המפנקים לחדרי השינה, האמבטיה ולמטבח, הינם פרי עיצוב מקורי של צוות המעצבות בסטודיו הבית של ורדינון. העיצובים הבלעדיים מתאפיינים בקו נקי ומוקפד, ובעיקר בטעם טוב עם טאץ' ישראלי.

לנוחות הלקוחות, פריטי קולקציית החג החדשה מוצגים על המדפים בחלוקה של ארבעה ארונות שונים: ארון המעצבים האולטימטיבי, הארון האורבני האקלקטי, הארון האקסקלוסיבי המעודן והאלגנטי וארון ה-Hotel – הלבן והקלאסי המעניק לחדר השינה מראה ותחושה של בית מלון מפנק.

ורדינון 3

ארון המעצבים: עם ניחוח קל של נוסטלגיה, שואב את השראתו מבתי אופנה עילית בינלאומית, והוא מציע מגוון מערכות מצעים איכותיות מבדי סאטן עדינים ומפנקים, בדי ג'רסי בטקסטורה של חולצת טריקו נוחה, וגם 100% כותנה רכה ונעימה למגע.

גולת הכותרת של ארון המעצבים הוא הסט White Roses: מערכת מצעים צחורה בעצוב יוקרתי עם הדפסי פרחים עדינים בחוטי זהב, השואבת את השראתה מעולם התכשיטים. סט מצעים נוסף שבולט במיוחד בארון המעצבים הוא Roberto: מצעים דרמטיים בצבע כחול עמוק בשילוב של דפוס זהב ומנומר. אניני הטעם ושוחרי היוקרה יוכלו ליהנות גם ממערכת אוכל בעיצוב תואם: Dolce מבית נעמן, מותג האח של ורדינון מקבוצת נעמן.

ורדינון 1

הארון האקסקלוסיבי: עם מגוון מצעים קלילים מבדי סאטן וכותנה בעיצובים ברוח ההתחדשות, המבשרת את השנה החדשה שבפתח. הפריטים השולטים בארון מתאפיינים בהדפסי פרחים נועזים האופנתיים, עכשיו יותר מתמיד וגם בעיצובים מונו כרומטיים.

הארון האורבני: מתאפיין בעיצוב קצבי ותוסס, וזוכה תמיד לפופולאריות מרובה ומציע לצעירים (ולצעירים בנפשם) מצעי ג'רסי וכותנה מלטפים, בעיצובים עתירי דמיון ויצירתיות עם משפטי השראה, דמויות קומיקס אהובות, מנדלות ססגוניות ומוטיבים אתניים אפריקנים אופנתיים.

ורדנון 5

הארון הקלאסי: ארון ה-Hotel מציע מבחר עשיר של סטים מבדי פרימיום כגון כותנה פרקל, סאטן מתופר וכותנה מצרית עם תיפורי תחרה ורקמה ייחודית בחיתוך לייזר ,בטכנולוגיות החדישות ביותר.לצד מערכות המצעים המפנקות והאקסקלוסיביות, בולטות במיוחד שמיכות החורף המלטפות בגוונים רכים ופסטורליים, המשרות אווירה של בית מלון יוקרתי.

את התחושה מחזקות גם מגבות ג'קארד באיכות מעולה, חלקן בעיצוב התואם והמתכתב עם עיצוב מצעים, ושלל אקססוריז במראה מדליק: שטיחונים, נעלי בית וכריות נוי שמוסיפים נעימות ורכות לאווירה רומנטית בחדרי השינה והאמבטיה.

ויקה יוסל, מנהלת מחלקת עיצוב ומיצוב מסחרי בנעמן גרופ, מציינת: "לקראת עונת הסתיו והחורף, כשהימים מתקצרים והטמפרטורה יורדת, חדר השינה הופך למקום המושלם להתכרבל בו, להתפנק וליהנות מקולקציית הסתיו החדשה של ורדינון בהשראות השונות".

ורדינון 4

הבדים האיכותיים, בעלי העיצובים המקוריים המככבים בקולקציית סתיו חורף 2019 של ורדינון, אף שימשו השראה ליצירת קולקציית קפסולה ייחודית של שמלות קימונו. השמלות בעיצוב הבלעדי יועמדו למכירה פומבית, שהכנסותיה קודש לאחת העמותות אשר נעמן גרופ מלווה ומסייעת לאורך השנים.

אתר החברה:  https://www.vardinon.co.il

לורדינון ניסיון של 90 שנה בתחום הטקסטיל וה-Life Style, עם פריסה של מעל ל-70 סניפים ברחבי הארץ.

החיים על פי בלה
יועצת תקשורת, עיתונאית בנשמה, מחוברת בטבור לסצנה התל-אביבית, אוהבת את החיים הטובים, ומזמינה אתכם ליהנות יחד איתי.