קולקציית הקיץ של אליאן סטולרו – המעצבת שהלבישה את שרה נתניהו ועוד..

שרה נתניהו קיבלה ובצדק תשבחות, כאשר לבשה שמלה בעיצובה של אליאן סטולרו ועונת האירועים בפתח: הנערות מחפשות שמלות לנשף סיום ביה"ס (הפרום) ורצוי במחירים סבירים – מותג איזבלה מציע לכן בדיוק את זה וגם הבוגרות רוצות להעביר קיץ אופנתי בסטייל, למי שיכולה להרשות לעצמה את מותגי היבוא הלוהטים של בוטיק ורנר

בחורה עם מחשב נייד

שרה נתניהו בשמלה של אליאן סטולרו צילום יחצ (2) נתניהו בשמלה המדוברת של אליאן סטולרו בשבוע האופנה גינדי – ת"א מרץ 2017 (צילום: יח"צ)

בדיוק לפני חודשיים דיברו כולם על הכניסה שדפקה' שרה נתניהו באירוע הפתיחה הנוצץ של שבוע האופנה גינדי ת"א. לא מעט מההד החיובי שקיבלה אשת ראש הממשלה, שאכן נראתה נהדר באותו ערב, נזקף לזכות השמלה המחמיאה שהיא לבשה בירוק דשא רענן וקייצי. את השמלה מבד קרפ, בגזרה אסימטרית ובאורך הברך, עיצבה המעצבת אליאן סטולרו המתמחה באופנה עילית מוקפדת, אך גם מאוד מקומית.

אליאן סטולרו שמלה 3200 שח  צילום מרינה מוסקוביץ כריס (2)השמלה שלבשה שרה נתניהו בצבע צהוב חרדל ובגרסה ללא שרוולים (צילום מרינה מוסקוביץ כריס)

השמלה שיש לה גזרה מאוד מדויקת וגרסאות נוספות במבחר בצבעים בוהקים של אדום, ורוד, צהוב ותכלת שמים הזהה לצבעי החליפות שלבשו אשת נשיא ארה"ב, מלניה טרמאפ ואשת נשיא צרפת, בריז'יט טרונייה ביום ההשבעה של בעליהן, בחרה עבור נתניהו הסטייליסטית שלה סנדרה רינגלר וסטולרו מספרת שנודע לה רק זמן קצר מראש שנתניהו תלבש דווקא את השמלה שלה, שמחירה אגב 3,200 .

אליאן סטולרו שמלה 3200 שח  צילום מרינה מוסקוביץ כריס (1)והשמלה בגרסה שלבשה שרה נתניהו – 3200 ₪ (צילום מרינה מוסקוביץ כריס )

באותו שבוע אופנה גינדי -ת"א, קצרה שמלה נוספת של סטולרו מחמאות מקיר לקיר. הייתה זו שמלת ערב שעוצבה עבור התצוגה של דיסני בהשראת נסיכות מהסרטים. הדוגמנית הודא נקש לבשה שם שמלת ערב אלגנטית ויחד עם זאת אדג'ית בהשראת הנסיכה הלוחמת "מולאן".

אליאן סטולרו שמלה 8250 שח  צילום מרינה מוסקוביץ כריס (1)אליאן סטולרו – שמלת ערב 8250 ₪ – השמלה שמדגמנת הודא נקש היא השמלה שאיתה הופיעה בתצוגת "תחלמי בגדול נסיכה" של דיסני במסגרת שבוע האופנה גינדי – ת"א (צילום: מרינה מוסקוביץ כריס)

השמלה המורכבת מקפלים של בד שיפון שחור העוטפים בדגום חופשי תחתית רשת מחוררת, היא כמו גם השמלה שלבשה נתניהו חלק מקולקציית קיץ 2017 של סטולרו, שכוללת פריטים מוקפדים ומדויקים, אלגנטיים, אך כאלה ההולמים גם את האקלים והסטייל המקומי. שמלות מחויטות בקווים גיאומטריים ובצבעוניות מלבבת, שמלות תחרה עם חצאית בגזרת קלוש, מכנסיים מתרחבים באלגנטיות בסגנון קולקציות הקרוז עם ג'קטים קטנים וקלילים של קיץ.

אליאן סטולרו שמלה 4200 שח  צילום מרינה מוסקוביץ כריס (1)אליאן סטולרו – שמלה 4200 ₪ (צילום: מרינה מוסקוביץ כריס) 

הפריטים בקולקציה של סטולרו – מעצבת ותיקה בתעשיית האופנה המקומית ובין הבודדים שעושים כאן תפירה עילית ללא פשרות – עשויים כמו תמיד באיכות ללא דופי, בגזרות מחויטות ובסגנון שהמונח פשטות אלגנטית נולד במיוחד בשבילו. קבוצת הלקוחות הנאמנה שלה שעכשיו נמנית עליה גם אשת ראש הממשלה, היא הוכחה לכך שיש ביקוש לאופנה משובחת ומתוחכמת יותר, גם בעידן שבו שולטות רשתות האופנה הגדולות. החידוש אצל סטולרו העונה הוא שמלבד תפירה אישית של פריטים לפי מידה, שנעשית עבור הלקוחות בסטודיו המעצבת שבירכתי החנות, המחירים של פריטי הקולקציה שנמצאים בחנות על הקולבים (ונמכרים AS IS בטווח מידות שבין 38-44 ולפעמים 46) הוזלו בצורה משמעותית.

אליאן סטולרו עליונית 3200 שח מכנס 2100 שח   צילום מרינה מוסקוביץ כריס (1)אליאן סטולרו – עליונית 3200 ₪ מכנס 2100 ₪ (צילום: מרינה מוסקוביץ כריס) 

אליאן סטולרו שמלה 3200 שח  צילום מרינה מוסקוביץ כריס (3)אליאן סטולרו – שמלה 3200 ₪ (צילום: מרינה מוסקוביץ כריס) 

אליאן סטולרו שמלה 5900 שח  צילום מרינה מוסקוביץ כריס (1)אליאן סטולרו – שמלה 5900 ₪ (צילום: מרינה מוסקוביץ כריס) 

אליאן סטולרו שמלה 8250 שח  צילום מרינה מוסקוביץ כריס (1)אליאן סטולרו – שמלת ערב 8250 ₪ – השמלה שמדגמנת הודא נקש היא השמלה שאיתה הופיעה בתצוגת "תחלמי בגדול נסיכה" של דיסני במסגרת שבוע האופנה גינדי – ת"א (צילום: מרינה מוסקוביץ כריס)

 אליאן סטולרו – דיזינגוף 253, תל אביב. טל': 03-6042167. אתר – כאן
 

ISABELLA

Isabella ss2017 678 nis photo Ronen Fadida (11) (Custom)ISABELLA – קיץ 2017 חליפת מכנסיים 678 ₪ (צילום: רונן פדידה)

כל מי שיש לה ילד בגילאי ביה"ס התיכון שמעה בודאי על אופנת נשפי הפרום, שהגיעה לכאן ביבוא ישיר מארה"ב. סרטים שלמים בתרבות האמריקאית עוסקים באירוע המכונן הזה, שעיקרו בחירת השמלה המתאימה למסיבת הסיום ומסתבר שהאופנה הזאת הגיעה גם לארץ וגוררת סביבה מידה לא פחותה של התרגשות והשקעה כולל הוצאה כספית לא מבוטלת, ונראה את ההורה שיסרב לרכוש שמלה מפונפנת ויקרה לבתו המסיימת תיכון ועוד רגע מתגייסת לצבא.

Isabella ss2017 699 nis photo Ronen Fadida (13) (Custom)ISABELLA – קיץ 2017 שמלת תחרה 699 ₪ (צילום: רונן פדידה)

במותג איזבלה שהושק בשנת 2013 ע"י המעצבת נילי מרציאנו, זיהו בדיוק את הנישה הזאת של הצורך בבגדים לאירועים ולא רק לנערות ולנשפי הפרום כמובן, גם לנשים בוגרות יותר ולקיץ הישראלי הגדוש בחתונות ואירועים שונים ובנו קולקציה המבוססת על מגוון פריטים בסגנון קלאסי, בקווים נקיים עם נגיעות טרנדיות עדכניות. הפריטים משדרים שיק אופנתי נשי וקליל, המזכיר את הסטייל של כוכבות הוליוודיות צעירות והיתרון הגדול ביותר לעומת מותגים אחרים  – מחירים שווים לכל נפש.

אין באמת שום סיבה להוציא הון על בגד לערב אחד ובנוסף, רובנו לא באמת רוצות בגד שהוא אובר דה טופ גם כאשר מדובר באירוע חשוב, אלא כזה שנרגיש בו נוח ושיחד עם זאת יהיה מחמיא ומוקפד. הפריטים בקולקציית הקיץ של איזבלה הם כאלה בדיוק ולמרות הלוק הטרנדי, את רובם הגדול ניתן יהיה למחזר וללבוש הרבה יותר מאשר רק לערב אחד ולא רק לאירוע מיוחד.

בין הפריטים הבולטים בקולקציית קיץ 2017: חליפת מכנסיים הורסת באדום לוהט (ויש גם בשחור ולבן קלאסיים יותר), שמלת ערב בתחרה שחורה, שקופה וסקסית אך לא פרובוקטיבית, שמלות קוקטייל קלילות בגווני פודרה ורדרדים, ירוק מנטה ושמנת ושמלת ערב מעולה בגזרה קלאסית חושפת כתפיים, מבד מטאלי מנצנץ בגוון ורוד כסוף.

Isabella ss2017 549 nis photo Ronen Fadida (7) (Custom)ISABELLA – קיץ 2017 שמלת תחרה קצרה 549 ₪ (צילום: רונן פדידה)
Isabella ss2017 549 nis photo Ronen Fadida (3) (Custom)
ISABELLA – קיץ 2017 שמלה 549 ₪ (צילום: רונן פדידה)
Isabella ss2017 699 nis photo Ronen Fadida (16) (Custom)ISABELLA – קיץ 2017 שמלת ערב משיפון ותחרה 699 ₪ (צילום: רונן פדידה)
Isabella ss2017 699 nis photo Ronen Fadida (15) (Custom)ISABELLA – קיץ 2017 שמלת ערב מבד מאטלי מנצנץ 699 ₪ (צילום: רונן פדידה)
Isabella ss2017 549 nis photo Ronen Fadida (10) (Custom)ISABELLA – קיץ 2017 חליפת מכנסיים קצרים 549 ₪ (צילום: רונן פדידה)
Isabella ss2017 549 nis photo Ronen Fadida (9) (Custom)ISABELLA – קיץ 2017 שמלת פאייטים 549 ₪ (צילום: רונן פדידה)
Isabella ss2017 price 549 nis photo Ronen Fadida (12) (Custom)ISABELLA – קיץ 2017 שמלה 549 ₪ (צילום: רונן פדידה)

טווח מידות: 36-42

טווח מחירים: 329 ₪ עד 699 ₪

ISABELLA להשיג: בחנות הדגל דיזינגוף 94 ת"א ובבוטיקים נבחרים בארץ וגם באתר

*

בוטיק ורנר -קולקציית אביב/קיץ 2017

VERNER_GANNI_1200 שח צילום יחצ חול

ורנר – שמלת שיפון של המותג השוודי (Ganni (₪ 1200 (צילום: יח"צ)

בוטיק ורנר הוא מסוג המקומות עליהם אפשר לומר שמי שמכיר יודע ומי שלא, ובכן רוב הסיכויים שהוא לא קהל היעד של הבוטיק הייחודי הזה, המציע חווית קנייה מתוחכמת ושונה מנוף האופנה המקומי (החל במיקומו הנועז ברחוב אלפסי פינת יהודה הלוי, בדרום ת"א). המותגים המיובאים לורנר וכוללים בין השאר את מותגי הדגל Acne Studios, T by Alexander Wang ומותג התיקים הנחשק Mansur Gavriel הם שילוב של מותגים עדכניים לוהטים לצד מותגים מבוססים, וקולקציית הקיץ כוללת כרגיל את המיטב האקלקטי של כל המותגים האלה.

באקנה שהתחיל כידוע כמותג ג'ינס אליטיסטי ומשובח, יש העונה חזרה למקורות עם פריטי אוברסייז, מוטיבים של הדפסי “paisley” בצבעוניות רכה ושילובי דנים במיטב מסורת הבית. המותג השוודי הלוהט והנחשב בקרב פאשניסטות – Ganni בשיק אופנתי בלתי מתאמץ עם פריטים שיהיו רלוונטיים תמיד ומותג התיקים Mansur Gavriel בקולקציית תיקי זמש ועיצובים חדשים כמו תיק ה -"SUN BAG" המדובר ולצידם תיקי ה"באקט" ותיקי האוכף האייקוניים. בנוסף העונה קולקציית הנעליים של המותג עם כפכפי "mule" נחשקות.

חידוש נוסף בורנר בקיץ הנוכחי, הוא מותג הסניקרס האייקוני (לנשים ולגברים) COMMON PROJECTS הנותן מענה לכל חובבי הdesigner sneakers”" במראה מינימליסטי ונטול סממני מיתוג.

טי שירט בבוטיק ורנר 419 שח צילום יחצ
ורנר – (צילום: יח"צ)
ורנר צילום מיכאל טופיול מכנסיים וונג 1400 שח
ורנר – מכנסיים (1400 ₪) וחולצת פסים T by Alexander Wang (צילום: מיכאל טופיול)
ורנר קיץ 17 צילום מיכאל טופיול (4)ורנר – (צילום: מיכאל טופיול)
בוטיק ורנר 1750 שח צילום מיכאל טופיול
ורנר – שמלה 1750   (צילום: מיכאל טופיול)

ורנרורנר – התיקים של Mansur Gavriel וכפכי "mule" של אקנה סטודיו: הזוג בשחור 2200 ₪ ובוורוד 1749 ₪

*

טווח מחירים: 390 ₪ – 6,500 ₪

VERNER– יהודה הלוי 48, ת"א  טלפון: 03-5186681

ובאתר: כאן

 
מתוך הבלוג של אלישבע כספי

אלישבע כספי
קוראת ווג מתמידה בערך מגיל שמונה (עם שתיים וחצי מילים באנגלית, בלבד) אשר משתגעת על ירחוני אופנה ועיצוב מילדות, עוד מהימים בהם היה אבא חוזר מנסיעותיו בחו"ל עם ערימת מגזינים, ומביא לה את ריח העולם הגדול. למדה ועשתה תארים (LL.B במשפטים ו- MBA במנהל עסקים) אז היא גם עו"ד, אבל מעדיפה לעסוק במה שהיא אוהבת באמת, כתיבה ואופנה ביחד ולחוד.