קולקציות קיץ חדשות בנאוטיקה וטימברלנד

במסגרת ההשקה העולמית גם כאן בישראל, קולקציית קונצ'ס אקסלוסיב ל – H&M

בחורה עם מחשב נייד

resized_H&M Conscious Exclusive צילום הנס מוריץ   (2)

תזכורת: קולקציית ה-קונצ'ס אקסלוסיב של H&M מהיום בחנות הרשת בקניון עזריאלי ובמקביל לעוד 200 חנויות ברחבי העולם.

הקולקציה העשויה כולה מחומרים המתחשבים בסביבה, כבר הפכה למסורת ברשת H&M ומוכיחה שניתן ליצור אופנה איכותית ומלהיבה, גם מחומרים ממוחזרים ואורגניים.

בשנים האחרונות מחזקת רשת H&M את מעמדה כמובילה לשינוי ארוך טווח, בתחומי הקיימות השונים. בדו"ח שפרסמה הקבוצה לפני ימים אחדים, היא מציגה בין רשימת הישגיה לשנת 2014 גידול של 300% במספר המוצרים העשויים כותנה ממוחזרת, מבגדים שנאספו בפרויקט המחזור העולמי של הרשת, והתפתחות חיובית בעבודתה המתמשכת בנושא שכר מחיה הוגן לעובדי מפעלי הייצור.

שמלות והדפסים נמצאים בלב קולקציית אביב 2015 של קונצ'ס אקסלוסיב, עם השפעות יפניות עדינות ועד לעיטורים בסגנון אפריקאי. לראשונה נוספו לקולקציה פאייטים וחרוזים ממוחזרים, כך שהקולקציה עוצבה תוך התחשבות גדולה מאי פעם בסביבה.

השמלה המצוינת שלובשת השחקנית אוליביה ווילד, עשויה משי ופשתן אורגניים, עם חצאית טול מפוליאסטר ממוחזר וציורי ציפורים המצוירים ביד על הדפס של קשקשי דגים, היא אחד הפריטים הנחשקים בקולקציה. כך גם ז'קט הטוקסידו מ-100% משי אורגני, המשלב חיתוכים טרנדיים בשרוולים המזכירים מראה של שכמייה.

resized_H&M Conscious Exclusive צילום הנס מוריץ   (1)

*
resized_H&M Conscious Exclusive צילום הנס מוריץ   (4)
 
להשיג: בחנות רשת H&M  בקניון עזריאלי ת"א
*

נאוטיקה – קיץ 2015

resized_תמונת אוירה נאוטיקה קולקציית אביב 2015 צילום יחצ חול (Custom)1 (1) (Medium)

 

אם הפנטזיה שלכם בקיץ היא על חופשה ליד הים, רצוי ביאכטה פרטית, מותג האופנה הבינלאומי נאוטיקה המזוהה עם לייף סטייל של ים ועולם הימאות יספק את מבוקשכם.

קולקציית הקיץ מורכבת משלוש קבוצות שונות: הקבוצה המכונה ים כחול עמוק היא זו שהכי מזוהה עם כל מה שהמותג הזה מייצג וכוללת ז'קטים דקים, חולצות וגופיות פסים ומעילי טרנץ' קלילים לזמן הזה שבו עולים בערב על סיפון היאכטה, כדי לצפות בשקיעה…

שתי הקבוצות הנוספות הן קבוצת טרופיקנה וקבוצת איי הוואי, הכוללות פריטים בסגנון קלאסי וקל ללבוש, אשר נוח גם לאריזה במזוודה בדרך לחופשה האידיאלית: שמלות חוף קלילות, טוניקות דקיקות, סריגי קרושה, חצאיות ג'רסי ארוכות ומתנפנפות, מכנסי בד עם שרוך, מכנסיים קצרים (בגזרה ובאורך מצוין, המתאים גם לנשים בוגרות שיכולות להרשות לעצמן ללבוש קצר) ועוד פריטים רבים בקשת צבעים שרובה קשורה לים – כחולים וירוקים עם נגיעות של לבן אדוות גלים וורוד אלמוג.

קולקציית הגברים כוללת אף היא פריטי לבוש קלאסיים בסגנון ספורטיבי כמו מכנסי צ'ינו, חולצות פולו וחולצות כותנה עם כפתורים, בקשת צבעים הזהה לקולקציית הנשים ונגיעות של אדום וורוד פוקסיה נועז. המידות של נאוטיקה לגברים מגיעות עד X3 עניין ראוי לציון עבור אלה שזקוקים למידות גדולות, אותן לא ניתן למצוא בקלות בארץ אצל כל מותג.

מותג נאוטיקה מתמחה בבדים איכותיים במיוחד ורבות מהחולצות בקולקציית הגברים בפרט, הם מבדים שעברו עיבוד מיוחד והם נושמים, אווריריים וקלים בגיהוץ.

נאוטיקה קטלוג אביב קיץ 2015 (21)

*

resized_תמונת אוירה נאוטיקה קולקציית אביב 2015 צילום יחצ חול (2)

מחירי הפריטים:

חולצות מכופתרות: החל מ- 299 ₪; טי שירט: החל מ- 149 ₪; שמלות: החל מ- 369 ₪

חצאיות: החל מ- 269 ₪; מכנסיים קצרים: החל מ-  269 ₪; מכנסי בד: החל מ- 399 ₪

ג'ינסים: 399 ₪; מעילים דקים לעונת המעבר: החל מ-399 ₪; ג'קטים: 549 ₪

לגברים:

טי שירט: החל מ 119 ₪;  חולצות פולו: החל מ 199 ₪;  ג'ינסים: 449 ₪

מכנסי צ'ינו: 299 ₪; מכנסיים קצרים: 279 ₪; בגדי ים: 229 ₪

להשיג ברשת חנויות נאוטיקה ברחבי הארץ 

*

טימברלנד – קיץ 2015

resized_תמונות קטלוג טימברלנד קולקצית קיץ 2015 צילום יחצ חול (9) (Custom)

גם מותג Timberland, ממשיך להטמיע את ערכי השמירה על איכות הסביבה והקרבה לטבע שחרט על דגלו, גישה שבאה לידי ביטוי בשימוש בבדים העשויים מ 100% כותנה אורגנית, סוליות מגומי ממוחזר, תעודות זהות לכל נעל המציינות באילו אמצעים השתמשו לייצור הנעל, קופסאות נעליים מפסולת ממוחזרת ועוד. גם חנויות המותג מעוצבות עם מתקנים העשויים מחומרי גלם טבעיים ולא מזיקים לסביבה.

הקולקציה עצמה מעוצבת תוך הקפדה על שימוש בבדים וחומרים שאינם פוגעים באיכות הסביבה והיא כוללת דגמים בסגנון הגבר גבר המזוהה עם טימברלנד כמו חולצות פולו, טישרטים, דגמ"חים, ג'קטים לעונת המעבר ועוד. לנשים קולקציית ההלבשה מצומצמת בהרבה וכוללת פריטי בייסיק בלבד, כמו שמלת ג'ינס ומכנסיים קצרים.

resized_תמונות קטלוג טימברלנד קולקצית קיץ 2015 צילום יחצ חול (5) (Custom)

קולקציית הנעליים של טימברלנד לקיץ 2015, מביאה כרגיל את האיכויות הגבוהות של נעלי המותג. בקולקציה גם נעלי השטח המקצועיות והמפורסמות של המותג, המתאימות גם לשימוש רב תכליתי לאורך היום. בקטגוריית נעלי הקז'ואל יש נעלים מעור, מקנבס ומבד במראה אורבני וכמובן גם המגף האייקוני של טימברלנד שפופולארי תמיד. השנה משמעותיים במיוחד בקטגוריית הנעליים – גם עבור הנשים – הם המוקסינים הקלאסיות, שמקבלות מראה עדכני במגוון צבעים כולל אדום, ג'ינס וצהוב עם פסים לנשים (ולהן יש 12 דגמים שונים). בנוסף לדגם הקלאסי, יש דגמי מוקסינים עם סוליה לבנה קלה במיוחד, לנוחות הליכה מירבית.

להשיג: ברשת חנויות טימברלנד, סקאל ספורט, אמפוריום ובדיוטי פרי

*

מתוך הבלוג של אלישבע כספי

אלישבע כספי
קוראת ווג מתמידה בערך מגיל שמונה (עם שתיים וחצי מילים באנגלית, בלבד) אשר משתגעת על ירחוני אופנה ועיצוב מילדות, עוד מהימים בהם היה אבא חוזר מנסיעותיו בחו"ל עם ערימת מגזינים, ומביא לה את ריח העולם הגדול. למדה ועשתה תארים (LL.B במשפטים ו- MBA במנהל עסקים) אז היא גם עו"ד, אבל מעדיפה לעסוק במה שהיא אוהבת באמת, כתיבה ואופנה ביחד ולחוד.