צירופי האותיות והשמות לפי הקבלה

בחורה עם מחשב נייד

 

חדש בהוצאת אסטרולוג

 

ספר צירופי האותיות והשמות לפי הקבלה

התאמה בין שמות לזוגיות אוהבת

מאת: נפתלי פרום

* * * * * * *

512 עמודים, 118 ₪

 

תורת הקבלה פנים רבות לה, וכמוה גם אמנות הפענוח של השפעת צירופי האותיות בשמות בני זוג, צירופים המעידים ומשפיעים על הקשר הזוגי. הסופר נפתלי פרום עסק בתורה קבלית זו ובישומיה במשך כעשרים שנה, ופרי עיסוקו בא לידי ביטוי בשורה של ספרים רבי-מכר שהביאו את פשר האותיות והשמות לכל בית בישראל.

 

בשנים האחרונות נטל נפתלי פרום על עצמו משימה רבת היקף — כתיבת ספר המביא את כל הצירופים האפשריים של כל האותיות בצמד שמות הכתוב בעברית. הקבלה מייחסת השפעות שונות לצירופים של אות ראשונה עם אות ראשונה, אות שנייה עם אות שנייה, אות שלישית עם אות שלישית ואות רביעית עם אות רביעית. ומכיוון שבשפה העברית יש 22 אותיות, היכולות להופיע במיקומים שונים — מספר הצירופים הוא אסטרונומי!

 

"ספר צירופי האותיות והשמות לפי הקבלה" אינו מותיר אפילו צירוף ללא פירוש! כל צירוף של אותיות, מ"אא" ועד "תת", בכל מיקום בשמות, זוכה לניתוח ולפירוש רחב היקף.

 

"ספר צירופי האותיות והשמות לפי הקבלה" הוא המדריך המלא והמקיף ביותר שניתן להעלות על הכתב. כל צירוף שמות, הן שמות שמקורם עברי והן שמות לועזיים (הנכתבים באותיות עבריות) ניתן לפירוש באופן פרטני וייחודי, בכל תחומי החיים… על ידי כל קורא וקורא של הספר!

 

נפתלי פרום יועץ בתחומים שונים: זוגיות, פרנסה, קשיים והרגשת חסימות מנטליות ומרצה מבוקש בתחומים אלה מזה כעשר שנים. כמו כן הוא יועץ ארגוני ועוסק בתחום האימון האישי. מקיים הרצאות, סדנאות, קורסים וחוגי בית והעשרה. יליד 1969, בני-ברק, מתגורר כיום בתל-אביב.

 

"ספר צירופי האותיות והשמות לפי הקבלה"  מצטרף לרשימת ספריו רבי המכר של נפתלי פרום, שראו אור בהוצאת אסטרולוג: "התאמות לנישואין על פי הקבלה", "זיווג מן השמיים לפי הקבלה", "כוח האותיות והשמות", "ללמוד מילדים" ו"ספר הזוגיות".

בקרוב עומד לראות אור ספר נוסף פרי עטו "בחירת שמות לילדים על פי הקבלה" גם הוא בהוצאת אסטרולוג.