צבעים של סתיו

כל כך שמחתי לחזור לארץ ולגלות שמזג האוויר השתפר פלאים מאז שעזבנו (פוסט/ים על הטיול הקסום שלנו כבר בתכנון). הטמפרטורות ירדו והסתיו מתעקש שהוא כבר לגמרי כאן. המעבר הקרוב לשעון החורף וטפטוף שהפתיע השבוע ממש עושים חשק להתכרבל ולשתות תה חם. בפועל הימים עדיין חמימים ולכן את התשוקה שלי לבגדים של סתיו אני מביעה בעיקר בצבעים. אמנם מדי חורף הצבעים ה"נכונים" מעט משתנים ויש צבעים יותר ופחות דומיננטיים, אבל בשבילי צבע חמרה או חלודה שמזכיר את עלי השלכת הוא הסתיו בהתגלמותו.

אם חמרה הוא פחות הצבע שלך יש מבחר גדול של צבעי סתיו שאת יכולה לאמץ:

ירוק זית- גם סתוי וגם טרנדי (כל הפרטים בפוסט: הטרנדים החמים לעונת סתיו-חורף 2016-2017)

צהוב חרדל או אפילו צהוב חלמון יראו מעולה באגף המעילים

בורדו – בנגיעה או כטוטאל לוק אמיץ (כמו בדוגמה למטה)

כחול כהה – צבע סולידי ורגוע יותר ובשילוב של חום יראה פשוט מעולה

ואפילו ורוד פודרה – הצבע שממש מככב לאחרונה במגוון פרשנויות, יתן ללוק הסתוי שלך נגיעה רומנטית

 

קצת אופנת רחוב להשראה:

 fall colors3

 

עוד כמה רעיונות לאאוטפיט סתווי שיקי:

fall colors1 fall colors2

 

את המכנסיים קניתי מזמן בזארה ולמרות הגזרה הרחבה שלא תמיד מסתדרת לי, הצבע שלהם התאים לי בול למצב הרוח. שילבתי אותם עם חולצה שהגיעה כחלק מסט שהוזמן מSHEIN. את הסט תכננתי ללבוש מתישהו בעונת החתונות ובסוף לא יצא לי. בשילוב עם המכנסיים החולצה נראתה לי סתווית במיוחד. את החליפה אפשר למצוא כאן: Multicolor Top With Shorts Suits . אני הזמנתי מידה S וזה בול עלי. הייתי ממליצה לחכות ל11.11 שהוא הsingles day ובטח יהיו הנחות שוות.

להשלמת הלוק הוספתי את נעלי העקב האהובות שלי מאסוס ואת תיק החתול החדש לי שקיבלתי ליומולדת ממור (שלצערי לא רואים כמה מהמם הוא בתמונות):

fall colors street style ELLA

הפוסט המלא  עם תמונות נוספות כאן

שיהיה שבוע סתווי ונעים,

Fashionella
אני חובבת אופנה ושופינג מושבעת, יש לי אובססיה לנעליים וכובעים ואני מכורה לחנויות יד שניה, קונה את הפריטים הכי שווים ובזול. כאן תמצאו את כל הטיפים ותובנות שלי לגבי אופנה ושופינג