פרקטים למינציה

בחורה עם מחשב נייד

פרקטים למינציה

פרקטים הם כבר חלק בלתי נפרד מהעיצוב הישראלי המודרני, אנו נתקלים בפרקטים בכל הסוגים והצבעים במקומות שונים אם זה בבתים שונים, משרדים, או מרכזי קניות גדולים. כולם רוצים להתקין פרקטים כדי לקבל אווירה נעימה וחמימה , מה שמאד מזוהה עם הישראליות וזה לגיטימי. אחד העיצובים המובילים כיום בתחום הפרקטים הוא פרקטים למינציה, שילוב של עץ איכותי עם פשטות. מדובר על אחד מהפרקטים הפופולאריים שהולכים איתנו לכל מקום.

מה מיוחד בפרקטים למינציה?

מאז שנכנס הפרקט לחיינו אנו לא ממש רוצים אופציות אחרות לריצוף הבית, גם שמדובר בבית חדש אנו יכולים לראות שרבים כבר מתקינים על הריצוף החדש פרקטים למינציה . אחד היתרונות הבולטים בפרקטים אלו שהם עמידים לאורך זמן, הם לא רגישים למים כמו פרקטים מסוגים שונים. גם אם יש ילדים קטנים בבית או בעלי חיים שיכולים לשרוט את הפרקטים , הסוג הזה של פרקטים למינציה עומדים במצבים כאלו ואינם משאירים סימנים, פרקטים אלו לא משנים את הצבע הטבעי שלהם כמו שאר הפרקטים, ולכן הם יכולים להחזיק מעמד זמן רב.

ברוב הפרקטים אנו צריכים להיזהר כדי שלא לשפוך מים יותר מדי, או לא להפיל משחק, או פריטים על הפרקט, אבל כאשר מדובר בפרקטים למינציה לא צריך לדאוג, (כמובן שיש להתייעץ עם המתקין על חומרי ניקוי מתאימים לפרקטים מסוג זה) והתחזוקה היא קלה ונוחה , לא משועבדים לניקיון וזהו בהחלט יתרון משמעותי.

כאשר מדברים על פרקטים למינציה המחיר הוא הרבה יותר זול מאשר שאר הפרקטים , לכן לא צריך להשקיע סכומים גבוהים במיוחד על ריצוף פרקט.

בפרקטים כאלו ניתן לבחור צבעים שונים, לא כמו פרקטים אחרים שקיים צבע אחד או שניים ,המבחר הוא גדול יותר וניתן להתאים את צבע הפרקט לעיצוב הבית ואפילו הוילונות, סלון, וחדרי הבית.

התקנת הפרקט

מה שחשוב בפרקטים זה בעצם ההתקנה, כדי להפיק את הטוב ביותר והעיצוב יהיה מושלם חשוב לבצע את ההתקנה בצורה מדויקת ומקצועית. זה בדיוק מה שחברת פרקטיב עושה, צוות מקצועי, יעיל ומיומן מספק שירות איכותי ומקצועי. יחד עם זאת ניתן להתייעץ עם המומחים בחברה ולהגיע יחד איתם להחלטה נכונה על בחירת הפרקט המתאים. רוצים לקבל פרטים נוספים? באתר פרקטיב מידע עדכני.

קידום ישיר
הכי חדש! הכי עדכני! והכי מעניין, חדשות קידום ישיר מהשטח. קראו מדריכים, טיפים וכתבות מעניינות על כל התחומים המעניינים ביותר. יש לכם רעיון לכתבה? נשמח לשמוע ולפרסם!, צרו קשר באתר הבית של קידום ישיר.