פצעים בישבן?הכיני ישבך לקיץ – רק עם טיפול ב-IPL|איריס לוי

בחורה עם מחשב נייד

 זה מביך ולא אסתטי, כואב ולא נעים, ובסיטואציה אינטימית…! או כשאת רוצה ללבוש בגד ים לחוף הים – סובלת מפצעים בישבן? יש טיפול, לא מהיר ולא קל אך יעיל הניתן לך כטיפול אישי ופרטני מאיריס לוי עצמה. 

איריס לוי – כ-20 שנים עוסקת רק בטיפול בבעיות עור – בשילוב טכנולוגיית IPL ואנרגיית גלי רדיו RF

גם אם חשבת להמתין עד יעבור זעם ושהפצעים יתייבשו, יגלידו, תגלי שאם לא טיפלת בפצעים בישבן בזמן, העור יוותר מצולק ומוכתם. לעיתים אדמומי, מחוספס מגורה ומגרד לכן, טיפול מהיר, ממוקד ומתאים הוא חיוני לשמירה על מראה אחיד, חלק בהיר נקי ואסתטי מכתמים ומפצעים המופיעים לעיתים כנגעים גדולים עמוקים וכואבים .

על פי פרסומים:

הכיני ישבנך לקיץ –  הגישה המקובלת היום בטיפול אקנה בישבן בפצעים מוגלתיים וכואבים בישבן הינה "כטיפול פנים" בישבן – ע"י מריחת תכשירים קוסמטיים, חומצות, עיסוי ושיוף האזור בפילינג סקראב על בסיס אשכוליות ולימון, עם מברשת, אדים לריכוך (ידוע שמים חמים מעוררים חיידקים), ובסיום הטיפול עיצוב ומיצוק.

  • ידוע שעיצוב ומיצוק לישבן שייך לחדר כושר ולא לקליניקה המתיימרת לעסוק בטיפול בבעיות עור- שלא יעבדו עליכן! 

מריחת קרמים – חומצות, עיסוי ושיוף עם פילינג סקראב על פצעים פעילים בישבן (אקנה בישבן) – הנו טיפול שטחי וחיצוני הגורם לקילוף שכבת העור העליונה בלבד. טיפול אשר עלול לחשוף את האזור לזיהומים ולגרום להתפשטות הפצעים, הפצעונים, ציסטות, פצעים עמוקים נפוחים עמוקים וכואבים לאזורים נוספים בגוף ולהחמרת הדלקת.

מריחת קרמים – חומצות, עיסוי ושיוף עם פילינג סקראב על פצעים פעילים בישבן  – ואולי יש לך קראטוזיס פילאריס בישבן המתבטא, בחספוס עור הישבן, חספוס הנוטה להתפשט גם לאזור הירכיים האחוריות, פצעונים קטנטנים אדומים עם ראש קטן של מוגלה.

ולכן עיסוי ושיוף עלול לגרום להתפשטות הנגעים, החספוס והכתמים (עגולים ואדומים) הנלווים לקרטוזיס פילאריס בישבן. ..שלא יעבדו עליכן! 

 רק אצל איריס לוי תוכלי לקבל טיפול מתאים איכותי אפקטיבי לפצעים בישבן – אקנה בישבן – קרטוזיס פילאריס בישבן.

יעילות הטיפול הפוטו תרפי בטכנולוגיית IPL ו-RF לטווח הרחוק.

הטיפול יעיל במיוחד לצמצום ואף להשמדת חיידקי האקנה P. ACNE ללא גרימת נזקים או תופעות לוואי כלשהן. הריפוי מתבצע כאשר האור המוקרן פועל על חומר הפורפירין הנלווה לחיידקי האקנה. עם חשיפת חיידקי הפורפירין לאור המיוחד של המערכת הוא עובר שינוי כימי ומחסל באופן סלקטיבי את חיידקי האקנה

הטכנולוגיה יעילה לא רק בהשמדת הבקטריה אלא גם באיזון יצור הסבום (השומן) בבלוטות החלב, כיווץ הנקבוביות והבהרת הכתמים (חומים אדומים) הנלווים לפצעים בישבן.

  • יתרונות הטיפול הפוטו תרפי לטווח הרחוק.

אחד מהיתרונות העיקריים בטיפול היא ההחלמה המהירה, למעט אדמומית נקודתית ולעיתים תחושת רגישות קלה שחולפת אין כל כאב או אי נעימות וניתן לחזור מיד לשגרה.

סקפטית לא מאמינה? הנך מוזמנת לגלוש באתר הבית שלי ולהתרשם מעשרות ההמלצות עדות של לקוחות מרוצות ולהיווכח שאכן יש טיפול לפצעים בישבן ללא עיסוי ושיוף.

 לייעוץ חינם הנך מוזמנת ליצור עמי קשר ישירות לנייד0558833337