פצעים בגב-טיפול עם|תוצאה-מהירה|לא יעיל לפצעים בגב!|איריס לוי

בחורה עם מחשב נייד

פצעים בגב – בכתפיים לעיתים עם נטייה להתפשט לאזור הזרועות – אקנה בגב – פצעים פצעונים, ציסטות פרונקלים, שומנים שחורים, כתמים חומים אדומים, צלקות חטטים …נראה לכם שההבטחה ל"תוצאה מהירה" בטיפול בפצעים בגב, יכולה להיות אפקטיבית ויעילה לטווח ארוך? שלא יעבדו עליכם!

ההבטחה "לתוצאה מהירה", בטיפול בפצעים בגב, ניתנת כטיפול-קוסמטי לפצעים בגב הנפוץ בתחום, טיפול-קוסמטי בלבד – הינו טיפול חיצוני בלבד, השיפור בעקבות הטיפול-הקוסמטי ידוע שהינו זמני בלבד, מכיוון שאין הוא משפיע על היווצרות הקומודונים, השומנים השחורים ואינו מחסל את שורש הבעיה חיידקי האקנה P.Acne הגורמים העיקריים להתפרצות אקנה בגב! שלא יעבדו עליכם.

טיפול קוסמטי – הינו מריחת תכשירים, מסכות, עיסוי האזור ע”י פילינג סקראב על בסיס אשכוליות ולימון עם מברשת, שיוף, חומצות, אדים לריכוך (ידוע שמים חמים מעוררים חיידקים), ובסיום הטיפול עיצוב ומיצוק…!

הידעת/ה? עיצוב ומיצוק נעשה בחדר כושר ולא בקליניקה המתיימרת לטפל בפצעים בגב.

 

  • פצעי אקנה המופיעים באזורים מוסתרים, ופחות חשופים בגוף, כמו חזה כתפיים וגב נוטים להיות פחות מטופלים, כי לא רואים אותם…
  • אך בסיטואציה אינטימית..או כשרוצים ללבוש בגד סקסי עם מחשוף גב… ובקייץ בגד ים…!!!
  • את/ה מתבייש/ת לחשוף את הגב, ללבוש גופיות בקיץ, זה מתפשט לא אסטטי ולא נעים…ואם היום לא תטפל/לי זה עלול ללוות אותך גם עד אחרי גיל 40…!

 

יש טיפול טבעי בפצעים בגב ללא רואקוטן, ואנטיביוטיקה – מינוציקלין – וזה לא טיפול מהיר – ולא טיפול קל – לא סופי ולא לצמיתות! אך אפקטיבי ולטווח ארוך.

הטיפול ניתן לך רק מאיריס לוי עצמה ולא ממטפלות אחרות שניסיונן אינו מוכח. כטיפול אישי ופרטני פנימי וחיצוני – למה דווקא אצלי? כנס/י

הידעתם?

ההתניה הקיימת ממשרד הבריאות: לא להבטיח לצמיתות, לא להבטיח נפטרים, לא להבטיח נעלם (גם בתחום הסרת שיער) יש כן… שיפור ניכר, ריכוך, עידון, טשטוש בפצעים בגב. 

  • רוצה סיפור הצלחה משל עצמך? הנך מוזמן/נת לגלוש בעמוד הבית שלי ולהתרשם מעשרות הממליצים באתר  על טיפול טבעי ללא רואקוטן בשיטת IPL ו-RF

  .

חדשני – טיפול בטכנולוגיית IPL ואנרגיית גלי רדיו RF – אחד מהיתרונות העיקריים בטיפול בטכנולוגיית IPL היא ההחלמה המהירה, למעט אדמומית נקודתית ולעתים תחושת רגישות קלה שחולפת אין כל כאב או אי נעימות וניתן לחזור מיד לשגרה.

הטיפול בבפצעים בגב – אקנה בגב, דורש התמדה והקפדה על ההנחיות. ההטבה במראה העור אינה מידית, ומתרחשת לרוב בסדרה של טיפולים, בין 6-8 – 10 מפגשים (ולעיתים גם יותר) במרווחים של 2-3 שבועות, ולאחר מכן עם התקדמות והטבה ניתן לרווח לפעם ב-3 שבועות עד חודש. סוג הטיפול מותווה על פי סוג הנגעים בעור וחומרת התופעה.

  •  

 

טיפול פוטו תרפי בטכנולוגיית IPL ואנרגיית גלי רדיו RF  נמצא יעיל במיוחד לצמצום ואף להשמדת החיידקים P.Acne באופן סלקטיבי, ללא גרימת נזקים או תופעות לוואי כלשהן. טכנולוגית IPL יעילה גם בייבוש הסבום השומן, עליו מתקיים החיידק.

 ללא תופעות לוואי – ללא שינוי באורח החיים שלך – ללא שינוי בתזונה שלך – וללא וויטמינים -ללא פילינג עמוק – ללא שיוף כימי – ללא דיאטת כאסח – ללא שינוי מקום העבודה שלך.

  • ידע שפצעים בגב- אקנה בגב, היא מחלה כרונית אשר יכולה להתפרץ בגלל גורמים שונים, כמו מתח נפשי, שינויים הורמונליים, סוג עור, מאפיינים תורשתיים, תנאים סביבתיים ועוד. על כן, גם לאחר הטיפול ולאחר השיפור במצב, יתכנו התפרצויות אקנה ויהיה צורך לחזור לטיפולים נוספים.

כדי לתחזק את תוצאות הטיפול ולמנוע התפרצויות חוזרות של אקנה כדאי להקפיד על טיפול משמר גם בבית וגם בקליניקה. השילוב של הטיפול הפוטו תרפי עם טיפול מתאים בבית מביא תוצאות אופטימליות לטווח הרחוק. יש חשיבות רבה להגעה סדירה לטיפולים בקליניקה ושימוש בתכשירים הנלווים. לאורך זמן.

רוצה סיפור הצלחה משל עצמך? התקשרי כעת ישירות לאיריס לוי 0558833337 לתיאום פגישת ייעוץ חינם.