פעילות בסוכות לילדים

בחורה עם מחשב נייד

מתחילה חופשת הסוכות ואיתה בעיית העסקת הילדים בכל מיני פעולות שונות ומשונות.

יש לי שני ילדים קטנים בגילאים 3 ו-4.5 אשר  התרגלו לתעסוקה מלאה (המון חוגים, בריכה וכו') כך שמאוד קשה להעסיק אותם במשהו שימושי ועד רבה חינוכי!

שמענו על זה שאתר "הסוד של מיה" מציע הפעלות חינוכיות חינם לילדים בגילאים 3-7

במהלך חופשת החג וישר קפצנו על מציעה.

בדרך כלל הילדים שלי מעבירים את רוב הזמן בחגים בחוסר מעש,  מול מסך  טלוויזיה או בשעמום גורף.

אתר "הסוד של מיה" מספק עבור הילדים שעות של הנאה תוך אתגר ולמידה בסביבה בטוחה לילדים, ללא תכנים לא נאותים, ללא פרסומות ותוכן מסחרי אחר. לכבוד חג הסוכות – כולם מוזמנים לקייטנה בסוכה של מיה, ללא תשלום!

 

הילדים שלי מאוד אהבו את מגוון פעילויות ותכנים חינוכיים וחווייתיים אשר מציע אתר  "הסוד של מיה" לילדים בגילם.

 מאוד אהבו את העיצוב המיוחד שלו המתואם במיוחד לילדים בגילאי טרום בית ספר.

בכניסה לאתר הקלדתי את תאריך לידה של הבת הגדולה ובאתר הופיעו תכנים המותאמים לגילה. במיוחד היא אהבה את הפעילויות הבאות אותן מציע האתר:

1. פעילות חשבון -התחלנו מפעילות חשבון במסך הופיעו דגים ומספרים. הילדה שלי בהצלחה רבה התאימה את המספרים למס' דגים על המסך.

2. אנגלית – בצהרון הבת שלי לומדת אנגלית ובעזרת התכנים באתר הסוד של מאיה היא חזקה את הידע שלה באנדלית בשילוב עם חשבון. היא הייתה צריכה לספור את המאכלים שזיגי אכל באנגלית -בדיוק התכנים שהיא לומדת בגן!

3. מסך סרטים וסיפורים שונים כולל סיפורי תנ"ך – אין ילד שלא אוהב לראות סרטים ואם מדובר בסרטים חינוכיים אז מה טוב!

4. לימוד אותיות – בגן הבת שלי למדה את כל א,ב ובעזרת התכנים של האתר היא חזקה את הידע שלה באותיות.

5. מגוון משחקי חשיבה שונים המפתחים את היצירתיות של הילדים.

 מעניק לילדים חוויית לימוד מהנה באמצעות פעילויות יצירה, מגוון משחקים לגיל הרך, סיפורים ועוד, ומאפשר לילדים לחוות הצלחה ולצבור בטחון במגוון תחומים, כהכנה לבית הספר: שפה, חשבון, אנגלית, סיפורי תנ"ך, משחקי חשיבה ועוד. האתר קל ופשוט להפעלה,

היתרון המובהק של האתר שניתן להתחבר אליו מכל מקום – גם מהבית של הסבתא ואפילו אם נוסעים לחופשה משפחתית. כך לפחות כמה שעות ביום – תהיו בטוחים שהילדים עושים משהו כייפי, לימודי והתפתחותי.

 שלל הפעילויות באתר "הסוד של מיה" תורמות לפיתוח היכולת של הילד, בהתאם לגילו ולרמתו, והכל תוך כדי משחק, יצירה והנאה. חוויות הלימוד באתר מעשירות את עולמם של הקטנים ומזמינות גם את ההורים או האחים הגדולים או קטנים (במקרה שלי)  להצטרף לקטנטנים בחוויותיהם החדשות והמסקרנות, לצפות בביצועיהם של הילדים לפי הנושאים של האתר וליהנות מזמן איכות של חוויה משותפת עם המון ערך מוסף בצידה. חווית המשחק באתר "הסוד של מיה"איכותית ואסטטית ותורמת לפיתוח הסקרנות בקרב הילדים.

 ועכשיו בסוכות- אתר הפתוח לכולם ללא תשלום!

בדף ההרשמה יש להזין קוד סוכות11
 

 

מה באתר: http://sodmaya.co.il/

 

 

לקראת קריאה
אי האותיות הוא תכנית לימודים שלמה להכנה לקריאה ולכתיבה. התכנית מקנה לילדים את היסודות, שיאפשרו להם ללמוד לקרא ולכתוב בקלות.

 

חשבון
הכרת מושגים מתמטיים ראשוניים דרך משחקים חווייתיים ומהנים.
המשחקים עוסקים בהכרת המספרים 0 עד 10, בהיבט הכמותי שלהם, בסדר המספרים ובחיבור וחיסור.

 

אנגלית
שירים ומשחקים משעשעים חושפים את הילדים לאוצר מילים בסיסי באנגלית, ויוצרים מוטיבציה לרכישת השפה, תוך בניית תשתית ללימודי האנגלית בהמשך.

 

 

היצירות שלי
ספריית היצירות שהילד יצר ושמר בפינת היצירה. כמו כן הילד יכול לשלוח להוריו במייל את היצירה שלו. ( ולשתפה בפייסבוק של ההורה )

 

 

וכמובן בנוסף: מגוון משחקים לגיל הרך, מדור מוסיקה, פינת יצירה,סיפורי תנ"ך

סרטי וידאו, פינת מה חדש ודואר אלקטרוני לקטנטנים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
juli1974
אוהבת לכתוב על החידושים ודברים שמעניינים אותי