פסטיבל המחול "ארנבת מרץ 2020" במרכז "כלים" בבת ים יוצא לדרך!

מופעי מחול מהארץ ומחול, שילובים מרתקים בין יוצרי מחול עם רקדנים בעלי לקויות ראיה במופע מונגש לקהל עיוורים לראשונה בישראל

Merav Stav 2 By Ophir Ben Shimon - צילום יחצ

פסטיבל המחול "ארנבת מרץ 2020" במרכז "כלים" בבת ים יוצא לדרך, וייערך בין התאריכים 24-29/3/2020.

בפסטיבל כוריאוגרפים בינלאומיים, יוצרי מחול ורקדנים מקצועיים לצד אנשים בעלי מוגבלויות ובני נוער, כולם יעלו על במה אחת ויציגו מופעי מחול ואמנות עם ערך מוסף. הפסטיבל יוצר חיבורים בין יוצרים, יצירה, קהל וקהילה, ומביא אל קדמת הבמה את השיח האישי, האנושי והפוליטי המתגלם בגוף.

Merav Stav 2 By Ophir Ben Shimon – צילום יחצ
Legno- Photo Credit Lea Brugnoli

מה המיוחד בפסטיבל?
החיבורים המרתקים אשר יוצגו השנה במסגרת הפסטיבל מביעים את חשיבות המחול ככלי לביטוי, לחיבור בין אנשים וככלי ליצירת קהילה. במהלך הפסטיבל הקהל לוקח חלק פעיל, משתתף בסדנאות תנועה וחימום עם יוצרים מובילים והאמנים המציגים, ובאמצעות התנועה המשותפת הקהל הופך להיות חלק מהחוויה.

ענת דניאלי ויאיר ורדי, המנהלים האמנותיים של הפסטיבל: "במסגרת הפסטיבל הקהל יוכל לחוות מקרוב את התנועה וההשפעה על המחול עלינו ועל סביבתנו. לצד הבכורות והעבודות של היוצרים המקומיים והבינלאומיים, השנה יוצגו בפסטיבל מספר יוזמות חדשות ומסקרנות כמו: חיבורים של קהילות אשר לרוב לא נמצאות בקדמת במה ודרך עבודה משותפת דרך המול מאפשרות לנו להרחיב את מנעד התפיסות שלנו על הגוף והיופי. אנו מזמינים את הקהל לבוא, לנוע ולהשתתף איתנו במפגשי מחול מרתקים".

המופע של דניאל שופרא. קרדיט צילום סיון מויאל (Custom)
ענת ודן. קרדיט צילום – נטשה שחנס (Custom)

מרכז 'כלים' הוא מרכז מחול בינלאומי ובית למחול עכשווי הפועל בבת ים. 'כלים' מהווה מרכז ייחודי בנוף מחול הישראלי. הוא משמש כמרחב המצמיח יוצרים ויצירה ובמקביל משלב ומחבר בין אומני מחול, בין פרקטיקה כוריאוגרפית לתיאוריה, ומטפח את תחום המחול בקרב הקהילה דרך עבודה עם תלמידים ותלמידות, בני ובנות נוער, קשישים וקשישות, תושבי העיר בת ים, בעלי ובעלות מוגבלויות ועוד.

בין היוצרים בפסטיבל: אופיר יודלביץ', סתיו מרין, מרב דגן, אורי שפיר, מעיין מרציאנו,עדי שילדן, מיכל סממה, הגר טננבויים, שירי סבח טייכר, אורלי אלמי, ניר וידן ועוד רבים אחרים.
ניהול אמנותי: ענת דניאלי ויאיר ורדי

לפרטים נוספים, כרטיסים ומחירים באתר http://kelim.org.il/
או בטלפון 03-9391069.

ערכה: נדיה היבא

עקבו אחרי גם ב: 
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
במגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת