פיתה קרנצ' – הנשנוש המושלם מבית עלית-שטראוס

כבר שנים "היא" איתנו, בארוחת הבוקר עם גבינה , חביתה או כטוסט, בפיקניק עם חברים, או סתם ככה ליד החומוס – ואם עוד לא ניחשתם… זאת הפיתה המוכרת והטעימה

כבר שנים "היא" איתנו, בארוחת  הבוקר עם גבינה , חביתה או כטוסט, בפיקניק עם חברים, או סתם ככה ליד החומוס – ואם עוד לא ניחשתם… זאת הפיתה המוכרת והטעימה.

גילוי נאות: קיבלתי את המוצרים לטעימה והתנסות.
חטיבת המלוחים של עלית שטראוס מצטרפת למדף  הקרקרים עם סדרת מוצרים חדשנית וייחודית – פיתה קרנצ'.

הצילום באדיבות היח"צ, סטודיו שטראוס

פיתה קרנצ' הם בעצם חתיכות פיתה  דקות וקרנצ'יות , אפויות בתנור ומתובלות במגוון טעמים: בטעם טבעי, מחיטה מלאה, בטעם ים תיכוני ובטעם זעטר.

נכון, אנחנו  רגילים ואוהבים לאכול פיתה, בטוסט, כסנדוויץ' או כבסיס להכנת פיצה מהירה. הפעם אני ממליצה בחום, בשביל השינוי במראה ובטעם על פיתה קרנצ'. היא מתאימה עם כל ממרח גבינה שאנחנו אוהבים, כתוספת לסלט ירקות,  או כסתם נשנוש מול הטלוויזיה.
פיתה קרצ' בטעמים שאנחנו אוהבים מתאימה מאוד לאירוח בתוספת מטבלים , סלטים או גבינות שאנחנו אוהבים. מתאימה גם כתוספת המשדרגת מנות מוכרות כמו סלט ומרק ואפילו כארוחה קטנה ומשביעה.

ככה אני אוהבת את הפיתה קרנצ' שלי…

תהליך הייצור של מוצרי הפיתה קראנצ' מתחיל במאפיית "אורן משי" שבאשקלון, בניהולם של יגאל ואתי שלומי, שם פותחו הפיתות המיוחדות שמהן מיוצרת סדרת הפיתה קראנצ'. לאחר מכן מגיעות הפיתות למפעל המלוחים של שטראוס בשדרות להמשך חיתוך, תיבול ואפייה למידת הקראנצ'יות הרצויה.
הפיתה קראנצ' פותחה על בסיס מוצר אמריקאי מצליח ופופולרי בשם "סטייסי פיתה צ'יפס", ש"התגלה" במקרה – ע"י סטייסי מדיסון, עובדת סוציאלית מבוסטון, אשר מאסה בעבודתה השגרתית ופתחה דוכן לממכר סנדויצ'ים אומנותיים בפיתה. מדיסון האכילה את הלקוחות הרעבים שעמדו אצלה בתור, בשאריות הפיתה שתיבלה ואפתה בתנור. ההצלחה של "השאריות" הללו היתה עצומה והיא החלה לשווק אותן כמוצר בפני עצמו לקמעונאים בסביבה. לפני מספר שנים נרכשה חברת "סטיייסי פיתה צ'יפס" על ידי פריטו ליי, חברת המזון של פפסיקו, השותפה עם שטראוס בחטיבת המלוחים.
המחיר לאריזה משפחתית של 300 גרם הוא  כ-13 ש"ח. לטעמים טבעי וזעתר ישנה גם שקית קטנה יותר של 130 גרם.
המוצר הוא כשר-פרווה בהשגחת הבד"ץ ירושלים של העדה החרדית.
לפרטים נוספים על קבוצת שטראוס – כנסו כאן לקישור
כתבה, ערכה וצילמה: נדיה היבא
בפוסט גם צילום באדיבות היח"צ, סטודיו שטראוס