פיקוליני של ברילה

בחורה עם מחשב נייד

מתכון פשוט לפסטה פיקוליני של ברילה עם ירקות:

200 גר' פסטה ברילה בטעם עגבניות וגזר

גזר אחד

עגבניה אחת

בצל אחד

3 שיני שום

קופסת רסק עגבניות

פלפל, פפריקה אדומה

 

לבשל פסטה ברילה כ-6 דקות.

לחתוך דק את כל הירקות ולטגן בכף שמן קנולה כ-5 דקות. לתבל עם פלפל שחור ופפריקה, לערבב ולהוסיף רסק עגבניות. לערבב ולטגן עוד כמה דקות.

 

לערבב פסטה עם כל המרכיבים ולהגיש:

חברת ברילה, יצרנית הפסטה הגדולה והאיכותית בעולם, עם מסורת הכנת פסטה של 135 שנה, מציגה חדשנות מוצרית ראשונה מסוגה בעולם הפסטה, פרי פיתוחה:

פיקוליני– פסטה המכילה 25% ירקות אמיתיים, בתוספת ל 75% חיטת הדורום המובחרת, המשמשת כחומר הגלם ממנו עשויה כל פסטה ברילה אמיתית.

סדרת פיקוליני כוללת 3 סוגים:

פיקוליני- מיני פנה רגטה  ירוק המכיל 25% תרד וקישוא

פיקוליני- פיפטה רגטה אדום המכיל 25% עגבניות וגזר

פיקוליני- מיני פרפלה כתום המכיל 25% גזר ודלעת

סדרת פיקוליני הינה פיתוח הדגל של חברת ברילה, שנולדה לאחר תהליך פיתוח ארוך ומורכב, עם מיטב מהנדסי וטכנולוגי המזון של ברילה, עם החומרים המובחרים ביותר והטכנולוגיה המפותחת ביותר בתחום במפעל ברילה שבפלמה- איטליה.

תוספת הירקות בפסטה ברילה פיקוליני, הופכת אותה לעשירה בטעמים מגוונים ומיוחדים כך שכל ביס מביא עימו הפתעה קולינרית נעימה, יחד עם הערכים התזונתיים והויטמינים הרבים המצויים בירקות השונים שבסדרה.

  • פיקוליני מיני פנה רגטה ירוק מועשר בערכים והויטמינים של התרד והקישוא-כלורופילים וסיבים תזונתיים, חומצה פולית, ויטמין  A, ויטמין  C, ויטמין  K.
  • פיקוליני פיפטה רגטה אדום מועשר בערכים והויטמינים של העגבנייה והגזר-        לויקופן,  קרטנואידים,  ויטמין Cוסיבים תזונתיים.
  • פיקוליני מיני פרפלה כתום מועשר בערכים והויטמינים של הגזר והדלעת-      קרטנואידים, חומצה פולית, ויטמין A, ויטמין C

 

 

תמר שילון, דיאטנית קלינית עבור ברילה בישראל, מוסרת:"תוספת הירקות האמיתיים שבברילה פיקוליני, מביאה איתה ערכים תזונתיים חשובים בתזונה מאוזנת יומית, כפי שמומלץ ע"י משרד הבריאות לתזונה הכוללת צריכת ירקות ב 5 צבעים מדי יום. מדובר בויטמינים חיוניים לגוף האדם, המועברים באופן טבעי, היישר מגינת הירק לצלחת הפסטה, ללא מאמץ ובטעם נהדר".

אפרת צור פורת, מנהלת השיווק של חטיבת המזון בשסטוביץ, יבואנית ברילה בישראל, מוסרת:"פיתוח פיקוליני נולד לאחר שנים רבות בהן לא נעשו פיתוחים וחידושים בקטגוריית הפסטה,הנחשבת קטגוריה שמרנית מתוך רצון להביא לצרכני הפסטה, את האיכות הידועה של ברילה עם תוספת מרעננת ומועשרת בערכים טובים של מגוון ירקות הגינה. ברילה מביאה לצרכן את החוויה הקולינרית, האיטלקית האותנטית ועם פיקוליני אנו מגישים עוד דרך טובה וחדשנית לצרוך את הפסטה, ומעל הכל בצורה טבעית לחלוטין, שכן, צרכני הפסטה בארץ ובעולם, אוהבים להעשיר את הפסטה שלהם לרוב במגוון ירקות ורטבים העשויים מירקות".

אריזת פיקוליני מכילה 400 גרם פסטה, 

מחיר מומלץ לצרכן 9.49-10.99 ₪. ניתן להשיג במגוון רשתות השיווק והחנויות המובחרות. כשרות בד"ץ מנצ'סטר.