פיסול פנים – ד"ר דוד מור יוסף

דוד מור יוסף

פיסול פנים – ד"ר דוד מור יוסף

מאת: ד"ר דוד מור יוסף, רפואה אסתטית

העור שלנו תמיד מסגיר את גילנו. קווי המתאר והמלאות הרעננה של הפנים משתנים עם הגיל וכבר בתחילת שנות ה-30 אנו מגלים את הקמטים הראשונים במצח, סביב העיניים ובצדי הפה.תופעות אלו מוסברות על-ידי העובדה שעם הזמן הגוף והעור מאבדים מגמישותם, וחלים שינויים בסיבי  הקולגן והאלסטין ובכמות השומן, הנמצאים בעומק הרקמה התת-עורית. רקמת חיבור זו, שהיא בעצם רשת תומכת,  נהיית דלילה ורפויה, המרחקים בין הסיבים גדלים, וכתוצאה מכך – העור צונח פנימה.  המראה המתקבל הוא עור רפוי עם קמטוטים וגבשושיות, עור עייף וללא חיות.

face-Botox injections

קמטים המופיעים בפנים נחלקים לשני סוגים: קמטים דינאמיים וקמטים סטאטיים.

 קמטים דינאמיים הם קמטים הנוצרים בעקבות פעילות מערכת השרירים הפועלת במהלך הבעות הפנים. כששרירים אלה מתכווצים הם חורצים בפנים קמט, שנעלם כשהשרירים שבים למצבם הרפוי. קמטים סטאטיים, לעומת זאת, הם קמטים קבועים שנחרצו בעור במהלך השנים: כשאנו צעירים, ישנם חומרים טבעיים השומרים את עורנו גמיש, מתוח ורענן. בחלוף הזמן, הולכים מאגרים אלה ומדלדלים, העור מאבד מנפחו וגמישותו, קמטים מופיעים על פנינו כתוצאה מנפילת העור וגם קמטים שקודם לכן היו דינאמיים הופכים לאורחים קבועים.

דוד מור יוסף

ככל שנקדים ונטפל בקמטוטים אלו, ניראה צעירים בגילאים מאוחרים, וככל שנדחה את תחילת הטיפולים, הרי שהטיפולים בגילאים מאוחרים יהפכו ליותר מסיביים ועמוקים ופחות יעילים.

כבר שנים רבות נעשה שימוש נרחב במגוון שיטות מתחום הרפואה האסתטית כטיפול בקמטים על מנת לשוות לפנים מראה צעיר וחלק יותר. שיטת הטיפול בהזרקות בוטוקס ,חומרי מילוי , פילינג, מזותרפיה נחשבות פשוטות, לא פולשנית ובעלות סיבוכים מועטים.

חומרי מילוי  , פרט  להעלמת קמטים, משמשים גם לטשטוש צלקות, עיצוב מחדש של מבנים ותיקון פגמים בפנים ובגוף.כלומר נותנים יכולת לרופא לפסל תווי פנים ללא צורך בניתוח.
תוספת נפח המתקבלת על ידי הזרקת חומרי מילוי מביאה לשיפור  אסתטי במראה הפנים באזורים כמו עצמות לחיים, שפתיים, סנטר ,קמטים בצידי האף, סביב הפה ובלחיים נובעים מאובדן נפח הרקמה התת-עורית .

בפגישת הייעוץ הרופא מאבחן את מצב עורך ויתאים לך טיפול בהתאם לנתונים פיזיים המיוחדים לך. הרופא יסביר לך איזו שיטה בחר ומדוע, את מהלך הטיפול ואת תוצאות הטיפול הצפויות. כמו בכל טיפול אחר, גם כאן כדאי לשאול כל שאלה שעולה על דעתך במהלך הייעוץ, כדי שתרגיש/י בטחון מלא לפני הטיפול.

davidmoryosef
ד"ר דוד מור יוסף, רפואה אסתטית. דוד מור יוסף רופא אסתטיקאי , בוגר הפקולטה לרפואה בטכניון. עומד בראש קליניקה פרטית לרפואה אסתטית , בה אני מביא לידי ביטוי את יכולותיי המקצועיות והאומנותיות כאחד. אני מקפיד לעשות שימוש בטכנולוגיות החדישות ביותר ובחומרים האיכותיים ביותר, תוך הקפדה על האישורים הרגולטוריים המתאימים קרי:אמ"ר (משרד הבריאות הישראלי), FDA (משרד הבריאות האמריקאי) ו- CE (משרד הבריאות האירופאי).