פיטר בנס בישראל בנובמבר 2018

בחורה עם מחשב נייד

הפסנתרן פיטר בנס בישראל בנובמבר 2018 מגיע ל-2 הופעות שונות שיתקיימו בתיאטרון גשר תל אביב ובמרכז רפפורט חיפה. מכירת הכרטיסים יצאה לדרך ותוכלו להזמין כרטיסים בהנחה לפיטר בנס בישראל, שמוכתר לפסנתרן המהיר ביותר בעולם ואף שבר שיא גינס בקטגוריה זו.

פיטר בנס (Peter Bence) ידוע בזכות הביצועים המעולים שלו על פסנתר ביוטיוב, בניהם קאברים מדהימים למייקל ג'קסון, הבילטס ועוד רבים וטובים אחרים. עכשיו, כשהוא מדורג בראש רשימת הפסנתרנים העולמית, הוא יוצא לסיבוב הופעות עולמי שיכלול גם את ישראל.

פיטר ביקר בישראל לפני שנה, אז הופיע מול אלפי ישראליים בהופעה שזכתה לביקורות מעולות. באתר הבא תוכלו להזמין כרטיסים לפיטר בנס.

הוא נולד בהונגריה וכבר מגיל קטן היכולות המופלאות התפרצו כשהוא השופע ממוצרט ושופן. הפריצה הגדולה של בנסה התקיימה בשנת 2015, אז הוא גילה את נפלאות הפלטפורמה של יוטיוב והחל לעלות ביצועים בעיבודים מעניינים לפסנתר בפרשנות ששייכת רק לו.

מהר מאוד הביצועים הללו זכו למיליוני צפיות וכך העולם החל להכיר אותו. הוא הופיע באירועים הגדולים ביותר שקיימים, מילא אולמות מופעים עד אפס מקום וכך הפך לבין האמנים המצליחים שיש כיום בתחום הפסנתר.

לישראל הוא יגיע כאשר הוא החל לכתוב ולהלחין שירים פרי יצירותיו, שאותם תוכלו לשמוע במופע שיתקיים בנובמבר הקרוב ברחבי הארץ.

פיטר בנס בישראל

אילנה
שלום אני אילנה, מעידה על עצמי תרבותית בארץ שלא כולם מתנהגים בהתאם. בואו ליהנות איתי מאירועי תרבות שאסור לפספס