ערכות יצירה ארטזוקה לילדים

בחורה עם מחשב נייד

ילדייהגדולים (בני 5 ו3.5) אוהבים עבודות יצירה ולכן שמחו לקבל להתנסות ערכת יצירה של חברת בי גיפטס, אשר החלה לשווק בישראל את ערכות ארטזוקה, ערכות יצירה ידידותיות לסביבה לילדים, המציעות ליצור פריטים שונים לבית, עם דגש על איכות הסביבה – הן החומרים שבאריזות והן האריזות עצמן עשויים מחומרים ממוחזרים וידידותיים לסביבה.

קבלנו ערכת בובות כפפה מנייר של ארטזוקה – ליצירת בובות כפפה ייחודיות וידידותיות לסביבה מנייר ממוחזר.

בכל ערכה 25 ניירות בסיס בשלל צבעים ליצירת הבובות, ובנוסף מדבקות של שלל הדפסים משעשעים – עיניים צוחקות, גבות מתנפנפות, אפים נפוחים, כפתורים, נוצות, נמשים, שערות ועוד. שבעזרתם ניתן ליצור שלל קומבינציות של דמויות בובתיות משעשעות, להפקת תיאטרון בובות ירוק בבית, להנאתם של הילדים וההורים.

מחיר מחיר הערכה: 40 ₪.

עוד בסדרת ערכות היצירה של ארטזוקה: ערכה ליצירת דמויות על כף עץ, ערכה ליצירה על חלוקי נחל, יצירת דמויות מפסיפס כפתורים, ועוד.

ארטזוקה הינה תוכנית פופולארית של ערוץ  CBC קנדה, המשודרת בישראל בערוץ לוגי בדיבוב עברי לילדים.

בתוכנית מלמדים את קהל הצופים הצעיר כיצד ניתן ליצור פריטים מעניינים בבית, מחומרים ביתיים, פשוטים וידידותיים לסביבה – יצירת ארנק, יצירת תיק, בניית קוביית משחק, יצירה מאוריגמי, צביעת חולצה ועוד. כעת, יכולים הילדים בישראל לא רק ליהנות מהתוכנית הפופולארית, אלא גם לחוות את חדוות היצירה הביתית הירוקה.

ערכות ארטזוקה, המיובאות לישראל על ידי חברת בי גיפטס, מוצעות במחירים 40-80 ₪.

להשיג ברשתות ביג טויס, הפיראט האדום, כפר השעשועים ובחנויות הצעצועים המובחרות.