ערב של ביטלמניה עם החמישיה הקסומה

בחורה עם מחשב נייד

זיכרון ילדות:  פטיפון כסוף ולידו עשרות תקליטי ויניל מסודרים וביניהם נח לו האלבום הלבן של הביטלס, לימים כשחגגתי את בת המצווה וקיבלתי (אתם מחזיקים את עצמכם???) מתנה טייפ דאבל קאסט עם אפשרות הקלטה ובאחת השבתות ברשת ג' התנגנן הלהיט השמח והקצבי ob-la-di, ob-la-da והקלטתי אותו על קסטה חדשה וחרשתי עליה לפחות עד גיל 13 (היא נקרעה בסוף…)

11393251_10153317147976280_3227433425790775985_n

זיכרון נעורים:   חבורה עליזה וקצת שונה ושל כמה נערים ושתי ונערות (רותם, אלי, שושו, רן, דוויד, אופיר, אסף,דוריתי ואנוכי) לובשי שרוואלים וחולצות גזורות, שיער ארוך ומלאי שמחת חיים. היינו מתכנסים באחד הבתים ובין פירוק והרכבה של הבית (כי ההורים נסעו….)   צפינו בלופ בסרט האלמותי שיער, האזנו עשרות פעמים לג'ניס 'גופלין עד שהיא הפכה לצרודה ,אהבנו את החיים עם חבורת מונטי פייטון וגם הרפטואר המשובח של הביטלס לא פסח עלינו והיינו שרים עד לב השמים את we are live in the yellow submarine ובכלל חיינו בנצרת עילית.

[youtube XDQn_fWqCGs]

 

זיכרון מערב שבת לפני כשבועיים: מועדון הזאפה הרצליה , מעל 200 אנשים ישובים סביב שולחנות מכל קשת הגילאים – מנוער ועד למבוגרים וממתינים בסבלנות שהשתלמה כמובן לחמישיה המופלאה והקסומה "המג'יקל מיסטרי טור" (תגידו להם מזל טוב, הם חוגגים אוטוטו 15 קייצים ) שתעלה לבמה ותשמח את נשמתנו ותקפיץ אותנו מהכסאות עם המופע  ה נ ה ד ר "ביטלמניה" שכולו על טהרת הלהיטים והשירים של הביטלס ממיטב הרפטואר הידוע והאהוב שלהם (כן , כן הם הופיעו בשגרירות בריטניה לרגל חתונת הזוג הנסיכותי, הם פינקו את פול מקרתני בבאלנס כשהופיע בארץ).

[youtube bH6DGMow3HY] 

הרגע הגיע והחמישיה עלתה לבמה לבושה בחליפות שחורות ומעונבים בדיוק כמו הרביעיה הבריטית,  האות ניתנה ו "המג'יקל מיסטרי טור" – אורון,קובי,שיקו,עופר ואספיס עלו לבמה הפיחו חיים בכלי הנגינה ומהאקורד הראשון ובמשך שעה וחצי (נשבעת לכם שלא רציתי שיגמר) שילהבו וסחפו את הקהל במופע מדהים ומלא נוסטלגיה ממיטב שירי הביטלס אשר בסופו של דבר כולו ללא יוצא מן הכלל קם מהכסאות שר ורקד כאילו אף אחד לא רואה אותו ,ובין להיט ללהיט משעשעים ומתחברים אל הקהל ואפילו יורדים אל העם ומשתפים אותו בשירה (עכשיו אני מבינה ממי שלמה ארצי למד את הקטע) .

[youtube wzoM7qAisbs]

ואני? נהניתי , כל כך נהניתי!!!  (אבא שלי הבטיח לי שאני אהנה והמתין לטלפון שלי בבוקר שבת בכדי שאספר לו איך היה). לכו לראות אותם!!! מבטיחה לכם ערב קסום ונוסטלגי , סוחף ועמוס בלהיטים אשר גדלנו עליהם. 

 

המופעים הקרובים מהם תוכלו להנות:

10.6 סינמה סיטי ראשל"צ- ביטלמניה

19.6 גריי, יהוד- ביטלמניה: אורחים: חמי רודנר, דניאל סלומון

23.7 בית פרנקפורט, הדר יוסף, ת"א- ביטלס לכל המשפחה

1.8  בצהריים- זאפה הרצליה- ביטלס לכל המשפחה

 אתר הלהקה: http://www.themagical.co.il/he/96