על השכרת מיני מחפרון ו10 דרכים לחסוך כסף בעלויות קבלן

בחורה עם מחשב נייד

על השכרת מיני מחפרון ו10 דרכים לחסוך כסף בעלויות קבלן

זה לא פשוט לחשוף את הסודות האלה שיכולים לחסוך המון כסף מול קבלן ולפעמים גם לקבלן, בכל עבודה מול קבלן ישנן המון דרכים לחסוך בעלויות זה יכול להתחיל בחומרים שהקבלן עצמו יכול להשיג בעלויות נמוכות יותר אם מתוך הידע שלו , הניסיון שלו או קשריו ועסקיו עם אותם ספקים וחנויות של אותו ציוד וזה יכול גם להמשיך עם הוזלת עלויות רצינית מאוד כאשר אפשר גם להשכיר את הציוד המכני הכבד וזה כבר גם חסכון בעלויות של הקבלן עצמו וגם משהו שבסופו של יום חוזר אל הלקוח הסופי כהנחה משמעותית שיכולה להסתכם במאות שקלים עד עשרות אלפי שקלים.

  1. השכרת מיני מחפרון – הכלי השובב הזה שבעלדיו שום אתר בנייה לא יכול לסיים פרוייקט הוא כלי שובר שיוויון ושומר גב (של הפועלים ושל הקבלן) 10 דקות הכלי הקטן והעוצמתי הזה שווים לכמה שעות ארוכות ויקרות של פועל (חזק ככל שיהיה)- תעשו את החישוב של לא לקנות את המיני מחפרון וצרפו אליו את שעות העבודה של העובד ותקבלו כבר הוזלה משמעותית.
  2. חומרי ציפוי לקירות – גם אם נראה לכם שקניתם את המרצפות והחיפויים הזולים והאיכותיים ביותר, תעצרו ! קבלן מנוסה ומקצועי ידע להמליץ לכם על חנות או אפילו ירכוש בשבילכם בעלות מינימלית את החיפוי או המרצפת הנדרשת בעלות הנמוכה ביותר, זה משתלם לו לשים לכם מוצר איכותי ומשתלם לכם להשקיב לבעל ניסיון שכבר מכיר את קשת החומרים הקיימים בתחום..