על הקשר בין ספורט וביטחון עצמי

בחורה עם מחשב נייד

קצת על הספורט

איזו מילה גדולה היא "ספורט" אה? לפעמים נדמה שאם היינו עושים ספורט כמו שאנו חושבים ומדברים על על פעילות ספורטיבית לא היינו צריכים לעשות ספורט מעולם 🙂

העיסוק שלנו בספורט הפך קריטי,שוטף ואפילו די נורמטיבי וזה עוד מבלי להזכיר תוכניות תזונה, ויטמינים ועוד ועוד ועוד.

טוב אז ברור לכולנו שספורט הוא דבר חשוב, הוא חשוב מאוד ברמה הבריאותית ומשפר את אורך חיינו (וזה מוכח) אבל ספורט מסייע גם בפרמטר חשוב נוסף- ביטחון עצמי!

ספורט וביטחון עצמי

כמה סיפוק אנו מרגישים שאנו מסיימים משימה בצורה מוצלחת בעבודה?

כמה סיפוק אנו מרגישים כשאנו מבשלים אוכל ומחמיאים לנו על כך?

כמה טוב אנו מרגישים כשאומרים לנו שאנו נראים טוב?

התשובות לכל השאלות הללו אצל מרבית האנשים יהיו "די נו….תמשיך!" ובצדק.

ספורט למעשה מדמה משימה כבכל כל משימה שאנו מנהלים בחיינו אלא שהפעם (וזה הקושי שבדבר) מדובר בבחירה, בחירה שלנו…..לצאת לעשות או ללכת לישון היום ולהשלים שעות שינה.

בסוף, המשפט "אדם עושה מה שהוא רוצה יותר" משחק כאן תפקיד משמעותי !

הרי מי מאתנו לא היה רוצה להתלבש בבגדי הספורט הכי יפים ורלוונטיים עבורינו?   ישנם בגדי ספורט באלי אקספרס שיכולים להוות הפתרון המהיר, האיכותי והזול ביותר עבור המטרה!

ספורט הינה אופציה עבורינו להצליח במשימה הקשה הזו , אך מעבר להצלחה במשימה הזו (שמהווה סיפור אדיר ביכולותינו ובהשלמת המשימה) ישנו בונוס- הנראות וכמובן הבריאות!

כאשר אנו מרגישים בסיפוק של הצלחה במשימה, עקביות בדרך וכמובן בתוצאה הביטחון שלנו עף לשמים!

ספורט מסייע לנו להרגיש בטוחים יותר בעצמינו לא רק בזכות המעטפת החיצונית המשודרגת שהוא מביא עמו ולא רק בשל העובדה שמאפשר לנו לסיים משימות אלא גם בזכות העובדה שאנו מרגישים ערניים יותר , מפוקסים יותר ויצירתיים יותר בזכות העובדה שאנו מאמנים את הגוף לעבוד קשה ויעיל יותר ובכך הוא מפצה אותנו בעוד שעות ריכוז וערנות.

המשפט "נפגש בריאה בגוף בריא" אינו קלישאה הוא הספורט בהתגלמותו והוא בדיוק מה שאתם צריכים לעשות כדי להרגיש טוב יותר ובטוחים יותר!