עלויות שונות ברכישת נכס / מאת: אורבן (URBAN) נדל"ן

בחורה עם מחשב נייד

עלויות שונות

כאשר אתה עובר לבית אחר, ייתכן שיהיה עליך לעשות סידור, עיצוב מחדש או לקנות רהיטים חדשים. לפי אורבן נדל"ן דווקא לשקול את ההוצאות של עלויות אלה ולהפוך הערכת היעד של מה שהם יעלו וכאשר אתה צופה לבזבז את הכסף הזה. בעלות על בית יכול להיות יקר. יהיה עליך לנהל את הנכס חובה, הגנה ותחזוקה. בתור קו מנחה כללי הגון, אני ממליץ לך לבלות חודשיים נוספים בתשלומים הלוואה הביתה עבור אחזקה שנתית. זה עבור תיקונים בלתי צפויות וזה על גבי כלי עזר, שתילה, וכן הלאה.

מאז יש לך את המספרים שלך, זה הזדמנות אידיאלית להרכיב את כל זה כדי לבדוק אם אתה באמת יכול לנהל את העלות של הבית שלך או לא.

חשוב לפתוח גיליון אלקטרוני ומידע המספרים הנלווים:

  • משכורת נטו. משכורתך לאחר השחרור.
  • עלות אופיינית עבור פריטים בסיסיים. הסכום שאתה מוציא כדי לעזור למשפחה שלך עכשיו, על פי רוב, בכל חודש אחר מאשר לינה.
  • קרנות עתודות לאחר תשלום. זה הסכום שאתה מניח בצד כל חודש מחוץ שלך (נניח 3000 שקל) וכן הלאה כדי להשיג את מטרות ארוכות שלך. אני קופץ על ההזדמנות לראות את זה כמו עלות אחרת כי זה מה שזה באמת.
  • העריכו הוצאות להחזיק את הבית שלך. זה חודש עד חודש להוסיף מ מן האמצעים לעיל.
  • בעל הנכס מטיל הנחות. לכלול בחזרה את הכסף לאחר תשלום היתרון כי התוצאות של גזירה הביתה ההלוואה.
  • על סיכוי כבוי כי אתה עובר את הפעילות הזאת וחושב על מספר שלילי, אתה לא יכול לסבול לרכוש את הבית להיות מכונה. אם אתה בסופו של דבר עם עודף, ייתכן שיהיה מנצח.

אורבן נדלן טוענים כי רכישת זמן נוח והתמדה. ודא שאתה מבין מה אתה מחפש לפני שתתחיל לצוד שלך. כאשר אתה מזהה איפה אתה צריך לחיות ולדעת כמה ענק הבית שאתה צריך חייב להיות, זה הזדמנות מצוינת לשבור כמה מספרים. ודא את העלות של הבית קרוב לארבע פעמים לשלם את המשפחה ברוטו. יתר על כן, להבטיח כי החובה שלך לשלם לשלם יהיה מתחת לגיל 40 לאחר הרכישה הסתיימה. מרחבים אלה מרחיבים יידע אותך אם אתה בדרך הנכונה או לא.

הבא, להביא את התשלום הראשוני שלך להבין להחליט את הסכום הקיצוני ביותר הבנק יכול להלוות לך ומה התשלומים שלך עשוי להיות. כאשר יש לך את המספר הזה, לכלול עלויות לינה אחרים שלך, עלויות מחיה אחרות שלך (ספירת קרנות השקעה) ו לחסר את זה מהשכר נטו שלך. אם התוצאה היא הצפת, הבית עשוי להיות תקווה. כך או כך, אם התוצאה היא שלילית, זוהי הזדמנות מצוינת לבחון מחדש את הפרמטרים שלך ולגלות מחיר נמוך יותר.

אורבן נדל"ן
אורבן נדל"ן עוסקת בארגוני קבוצות רכישה, יזמות משרדים, מגורים, פינוי ובינוי ותמ"א 38. החברה נחשבת לאחת מהחברות המובילות בישראל בתחום התמ"א 38 עם שלל פרויקטים בערים שונות, כגון: בת ים, רמת השרון, תל אביב, גבעתיים, רמת גן, כפר סבא והרצליה. באורבן נדל"ן המוטו הוא "כל הדרך עד הבית, והרבה מעבר". באורבן נדל"ן תלוו לאורך כל הדרך, תקבלו מגוון פתרונות לאורך כל תהליך ההתקשרות מול החברה. באורבן נדל"ן ישנם אנשי המקצוע מהטובים והמקצועיים בתחומם בארץ, החל מאדריכלים מנוסים, מעצבים, מהנדסים ועוד.