עיצוב גרפי ואיור ציור

בחורה עם מחשב נייד

עיצוב גרפי ואיור ציור קורס עיצוב וגרפיקה

כדאי מאוד להכיר וללמוד איך לעבוד עם תוכנו הגרפיקה הקיימות, היום אנחנו כבר בקדמת הטכנולוגיה עידן המחשב הלך והתפתח ואיתו גם התפתחו היכולות הגרפיות שלנו, בזכות תוכנות המחשב הגרפיות יש באפשרותנו ליצור היום גרפיקות מדהימות בעבודות שאנו עושים ללקוחות שלנו, אבל כדי שזה יוכל לצאת לפועל צריך לעבור קורס עיצוב וגרפיקה מקצועי.

מכללה לעיצוב גרפי

בקרו אותנו באתר והתחילו ללמוד כבר היום עיצוב גרפי 

סרטון מדהים ביותר אשר מסביר חינם  איך גרפיקאים ומעצבים עובדים

עיצוב גרפי ואיור ציור  טכנולוגיה וגרפיקה

יש היום צורך בעיצוב וגרפיקה יפה בכל מקום, בכל חברה, בעיקר חברות שמסתמכות על פרסום חזותי בשביל למשוך קהל, בשביל לעניין לקוחות פוטנציאליים, והמצב מצריך את צו השעה, להכשיר כמה שיותר מעצבים גרפיים מוכשרים עם ראש בעל חשיבה גרפית מדהימה שיודעים לעבוד טוב עם התוכנות הגרפיות ולהביא תוצאות.

עיצוב גרפי ואיור ציור מהן התוכנות הגרפיות?

על אילו תוכנות גרפיקה מדובר? התוכנות הגרפיות שעליהן מדובר בעיקר כיום הן: הראשונה היא התוכנה השולטת בשוק העיצוב הגרפי הן בארץ והן בעולם תוכנת הפוטושופ, התוכנה נועדה בעיקר לעיבוד ולעיצוב תמונה בעזרת הכלים והפונקציות שניתן ללמוד עליהם בקורס עיצוב וגרפיקה, אתם תלמדו על הממשק של התוכנה, על ההגדרות שלו, תלמדו שניתן לשנות את יחידות המידה ממילימטרים לסנטימטרים לפיקסלים וכו'. תלמדו לעבוד עם טקסטים רבים ולעשות עליהם כל מיני מניפולציות של אפקטים וצבעים, הטקסטים עצמם יכולים לבוא כתורה בפני עצמה,  יש מגוון של סוגי כתב שניתן לעשות עליהם מניפולציות ולהשתמש במשקלים שונים כמו כתב עבה, כתב דק, כתב נוטה, ניתן לשלב את הטקסט יחד עם תמונה באפקט שקיפות שבקושי ייראו את החוזק של הטקסט אבל יצליחו לקרוא אותו ולהבין את ההקשר לתמונה, יבינו את המסר שתרצו להביע.

לימודי פוטושופ במחשב

בחירת תמונות

בכדי שהעבודה עם תמונות תהיה מיטבית, חשוב שתדעו לבחור בתמונות בעלות רזולוציה גבוהה במיוחד, כיוון שתמונות בד"כ צריך להגדיל או להקטין, תלוי לאיזה שימוש מייעדים אותן ואז כשתלמדו כלים נוספים, תלמדו שיש אפשרות לגזור מהתמונה חלקים מסוימים שיכולים רק להשאיר דמות או אובייקט ולהוריד את הרקע, יש אפקטים שמאפשרים לטשטש את הקצוות עד כדי כך שניתן לשלב תמונה אחת ברקע של תמונה אחרת וליצור מצב שנראה כאילו התמונה הגזורה היא חלק מתמונת הרקע אפשר לחזור על פעולת הטשטוש עד שלא ייראו סימני החיתוך שמביעים על הדבקה, זה גם לא נראה יפה כל כך, לכן אתם תלמדו בקורס שצריך לדאוג לגימורים יפים בעבודה שלכם כדי שהלקוח בסופו של דבר יהיה מרוצה ויהיה לו טעם להזמין פרויקטים נוספים ממכם מה יגדיל את הפרנסה שלכם.

 

עיצוב גרפי - גרפיקה ממוחשבת
לפרטים והתקשרות 03-6202111 לימודים עיצוב גרפי אונליין מהבית אחד על אחד עם מורים פרטיים ללימודי תעודה "מעצבים גרפיים" https://onlinegraphic.co.il/