עיסוי ארוטי – מי הלקוחות שלי?

בחורה עם מחשב נייד

בפוסט שעבר הצגתי את עצמי, את העיסוק שלי בעיסוי אירוטי והסברתי בכלליות מה מתרחש בעיסוי האירוטי ומה לא (גבולות). כעת נמשיך בהיכרות עם עולם העיסוי הארוטי, ובהמשך אגיע גם לחוויות ולסיפורים המעניינים שמזדמנים לי בדרך.
אז מי הולכת לעיסוי ארוטי? מהו חתך הלקוחות האופייני? למעשה קשה להכליל את הקליינטיות שלי. כשאני מחפש מכנה משותף לנשים שהן לקוחותיי הדבר היחיד שאני מזהה בחזרתיות הוא הגיל הבוגר. על פי רוב הלקוחות שלי בגילאי 40 ומעלה, או לכל הפחות שנות השלושים המאוחרות. רובן כבר אחרי לידות וגידול ילדים. מעבר לכך: שוני רב. הן במעמד הסוציו אקונומי, הן במצב מערכות היחסים והן בסיבות שהביאו אותן אליי.
הנשים שהגיעו אליי באות בחלקן מעולם ליברלי ומשוחרר, כזה שאפשר אפילו לומר עליו שעיסוי אירוטי יכול להיתפס כחלק מה"לייפסטייל", אך חלק אחר מהנשים מגיעות מהצד השמרני של המפה, אפילו האדוק. כלומר בעוד שיש נשים שעבורן לגשת לעיסוי ארוטי דורש לא יותר מהרמת טלפון קלילה כדי לקבוע איתי + לפנות משבצת ביומן, יש נשים שעבורן עצם ההחלטה ליצור איתי קשר מטלטלת, וההגעה לעיסוי עצמו היא מבצע לוגיסטי שכרוך בהמון סודיות וזהירות. כבר מצאתי את עצמי בא לקראת מטופלת שרמת העצמאות שלה מסתכמת בלעלות על אוטובוס אגד בקו אחר מזה שבו היא נוסעת כל יום, ושכמעט לעולם לא עוזבת את עיר מגוריה ואספתי אותה מהתחנה כדי שתצליח להגיע אליי… שני קצוות ומכנה משותף – אם תרצו – החיפוש אחרי העונג. בפועל יש הרבה מעבר לחיפוש אחר העונג – אבל לזה עוד נגיע בהמשך, ויש לי הרבה מה לומר על כך.
נמשיך… מה לגבי מערכות יחסים? האם הבאות לעיסוי ארוטי נמצאות בזוגיות או לא? ובכן גם כאן קשת האפשרויות מסכמת כמעט את כל מי שתפגשו סביבכן: יש לי לקוחות נשואות עשרים-שלושים שנה, יש לקוחות גרושות ויש רווקות.
ונדמה לי ששאלת השאלות, היא מה נשים שמגיעות לעיסוי ארוטי מחפשות, או מה מביא אותן אליי. יש מספר מגוון של תשובות לשאלה זו, ביניהן:

  • חוסר באינטימיות, במגע גברי, בחום (בעיקר לנשים שאינן בזוגיות אבל לא רק…)
  • חיפוש אחר העונג ("מעולם לא חוויתי אורגזמה" וגם "אני רוצה ללמוד משהו חדש")
  • גיוון והרפתקה (העיסוי הארוטי מאפשר חוויה נועזת בגבולות ידועים ומוגנים)
  • מפלט ומקום לעצמך נטו (מספר מפתיע של נשים שפנו אליי רואות בעיסוי הארוטי בראש וראשונה זמן של שקט והתענגות הרחק מהיום יום העמוס, מהילדים, הבית והלחצים)

נסכם עד כאן: מסתבר שקשה לאסוף את הסעיפים הנ"ל ולומר שאישה שבאה לעיסוי ארוטי היא "כך וכך". ואכן אני פוגש אצלי את הגננת של הילד שלך, את העורכת דין, הקופאית, המנכלית, החוקרת האקדמית, את בת הדודה שהתגרשה לפני חצי שנה ואת מאמנת הכושר המחוזרת. בעצם, כשאני כותב את השורות הללו אני מבין מהו המכנה המשותף הגדול: כולן כולן לא הולכות בחוץ עם שלט על המצח: "אתמול הייתי בעיסוי ארוטי וגבר זר עינג אותי". אבל אם תקשיבי טוב, יתכן שמישהי מהן תלחש לך את זה באוזן בזמן הנכון…

תודה על תגובות ושאלות ששלחתן בפרטי, וזה המקום שוב להזכיר את הטלפון (+ווטסאפ, טלגרם) 058-4472766
והאתר שלי ובו הרבה אינפורמציה והסברים על העיסוי האירוטי: or-gasmic.com

רוני - עיסוי אירוטי
בבלוג זה תקראו על העיסוי האירוטי, על המפגשים המעניינים שהעיסוק הלא שגרתי זימן לי ועל תובנות והשקפת עולם אודות מגע, אינטימיות מיניות וטנטרה. האתר שלי: www.or-gasmic.com ליצירת קשר, תגובות, שאלות ופרטים: 058-4472766