עידן הקרח- מסלול התנגשות

עידן הקרח- מסלול התנגשות, כי לפעמים צריך ללכת הפוך כדי למצוא את דרך הישר 🙂

אני מתה על הסרטים של עידן הקרח. על הסנאי האובססיבי משהו לאגוז שלו, שגורם לכל מיני צרות בדרך, לממותות הענקיות וטובות הלב, לנמרים החביבים ולבואש המאוהב תמידית. הדמויות בסרט הזה כאילו (או שלא בכאילו) מתנהגות באופן הפוך לחלוטין לסטיגמה שלהם, מה שהופך את הסרטים האלו לא רק למשעשעים ומהנים, אלא גם לבעלי ערך מוסף נסתר.
הסרט החדש בסדרה "עידן הקרח- מסלול התנגשות" עשוי כמעט אותו הדבר. כאן הכל מתחיל כשהסנאי רודף אחרי האגוז שלו, מגיע בטעות לחלל וגורם לשרשרת של תאונות שמשליכה מטאורים אל עבר כדור הארץ ומאיינמת להכחיד אותו.
IA5_1SH-FINAL_HEB
על פני כדור הארץ מסתובבת לה החבורה הקבועה בנחת, חיה את חיה. אבא ואמא ממותה מנסים להתרגל לעובדה שהילדה הקטנה שלהם כבר לא קטנה כל כך ועומדת להינשא, זוג הנמרים נמנעים מלהביא ילדים לעולם, בגלל שהם לא רוצים להפחיד אותם כמו שהם מפחידים את כולם והבואש שוב מתמודד עם שברון לב. במקביל, מתמודד לו באק הסמור עם חבורת תוכים שודדי ביצים ומנסה, בדרכו שלו, להפוך את העולם לעולם טוב יותר.
ואז, במסלול התנגשות כמו במסלול התנגשות, בדיוק כשהמטאור הגדול ביותר נמצא בדרכו אליהם, הממותה הקטנה מודיעה להוריה שאחרי החתונה היא מתכוונת לעזוב אותם וללכת לנדוד בעולם עם בעלה והסמור בורח מפני התוכים שמאיימים לחסלו. בבריחתו הוא פוגש את החבורה הותיקה ומציע רעיון מהפכני להתמודדות עם האסטרואיד- במקום לברוח ממנו- להתקרב אל המקום שאליו הוא נמשך, לגלות מה מושך אותו ולהסיט את מסלולו.
ICE-AGE-COLLISION-COURSE-2
לאחר התלבטות מחליטה החבורה לסמוך עליו ויחד הם יוצאים למסע של גילויים חדשים, על העולם, על חוק המגנטיות ובעיקר- על עצמם ועל דרך החיים.
ICE-AGE-COLLISION-COURSE-8 ICE-AGE-COLLISION-COURSE-3
עם כל המסרים שטמונים בסרט, הוא עשוי בצורה קלילה ומלאת הומור. יש בו רגעים מעוררי מחשבה, לצד רגעים מרגשים ומגלגלים מצחוק והוא בעיקר משאיר טעם טוב בפה כשיוצאים ממנו.
אהבנו!

Ya'arit Trabelsi
אמא + לא כל כך קטן, בעלת עסק לניהול תוכן וייעוץ שיווקי, מג'נגלת בין הדברים שחייבים לדברים שצריכים בשביל הנשמה