עושים עסקים עם תאילנד !

בחורה עם מחשב נייד
אמש (יום ב' 19.2.18 ) אירח נשיא לשכת המסחר ירושלים דרור אטרי את קונסול הכבוד של תאילנד Eran Strod שזו אינה הפעם הראשונה של ערן בבית לשכת המסחר.

נשיא לשכת המסחר דרור אטרי : " המפגש עם קונסול הכבוד של תאילנד ידידי ערן סטרוד היה מעשיר והפך למתווה של פעילות משותפת לקידום הסחר וההזדמנויות העסקיות ברמה הארצית והבינלאומית, ואני מברך על כך."

קונסול הכבוד של תאילנד Eran Strod : " תודה לנשיא לשכת המסחר דרור אטרי על האירוח והפגישה, הצלחנו לעשות צעד נוסף בהעמקת הקשר בין שגרירות תאילנד לבין לשכת המסחר, בנינו תכנית מעשית לקידום פלטפורמה משותפת שתפתח דלת למגזר העסקי בישראל בתאילנד."

במסגרת ערן סטרוד ודרור אטרי3

לשכת המסחר שמחה לעדכן אתכם כי בפגישת נשיא לשכת המסחר דרור אטרי עם קונסול הכבוד של תאילנד Eran Strod הגיעו הצדדים להבנות לקחת את הקשר היפה שנרקם בין שגרירות תאילנד בישראל וערן עם לשכת המסחר צעד אחד קדימה.

אז מה על הפרק??  :
——————-

א. בתקופה הקרובה יקודם מפגש נוסף עם שגרירת תאילנד בישראל, פנפרפה וונגקוביט .

ב .קידום כנס סייבר וחדשנות שבו המשתתפים יוכלו לקבל כלים מעשיים לקידום יוזמויות ועסקים בתאילנד. באי הכנס ישתתפו במפגש שולחן עגול עם בעלי עסקים ובכירים מתאילנד לפיתוח שיתופי פעולה ושווקים בינלאומיים.

ערן סטרוד פנלופה וונגקוביט ודרור אטרי

ג . בעלי חברות בתחום הסייבר וחדשנות בתחום אבטחת מידע יוכלו למצוא כתובת מקשרת ומסייעת לקידום שירותיהם בתאילנד.

רוצים לקחת חלק בכנס ובמפגשים עם בכירים במגזר העסקי הבינלאומי?

לקבלת חדשות, עדכונים שוטפים ומידע אטרקטיבי עבור העסק שלך, הצטרפו לעמוד שלנו ועשו לנו לייק ושלחו הודעה בפרטי וצוות הלשכה ישמח לעמוד מולכם בקשר : https://www.facebook.com/jerccom/

בתמונות : קונסול הכבוד של תאילנד ערן סטרוד ונשיא לשכת המסחר ירושלים דרור אטרי בבית לשכת המסחר, תמונה נוספת – שגרירת תאילנד בישראל פנפרפה וונגקוביטקונסול הכבוד של תאילנד ערן סטרוד ונשיא לשכת המסחר ירושלים דרור אטרי באירוע משותף בשגרירות הפיליפינים בישראל