עוד קצת משבוע האופנה גינדי TLV – אלון ליבנה, טובה'לה

בחורה עם מחשב נייד

אלון לבנה

קולקציה דרמטית, סקסית ואפלה. 40 דגמים אלגנטיים בשחור בלבד ובעבודת חייטות מעולה. שילובים בין טקסטורות וחומרים שונים, משחקים בין שקוף ואטום, מט ומבריק, שילובים של אלמנטים פיסוליים מפלסטיק שחור ומבריק לצד אלמנטים ייחודיים של אבני סוורובסקי. צבע אחד אך אין ספור גוונים וניואנסים עיצוביים, וקולקציה אשר הייתה משולבת עם סטיילינג שיצר אחידות סגנונית מרשימה.

הדוגמניות צעדו על מסלול שחור ומנצנץ בתאורה מינימלית, חלקן עם כובעי ראש עשויים יציקת פלסטיק – עיצוב משותף עם המותג Lorossa – שהוסיפו מימד אוונגרדי כמו גם התכשיטים, שנוצרו בשיתוף עם מעצבת התכשיטים דנה מנצור.

אלון ליבנה כיוון גבוה מתחילת הקריירה שלו והקולקציה שהציג לחורף 2014 הייתה אומנם עוצרת נשימה.











טובה'לה

פאייטים תועפות פאייטים, נצנצים המון נצנצים, עם כל דבר כמעט וגם מראות ומחזירי אור, הכל כדי להעצים את האפקט הזוהר והמנצנץ. גזרות ילדותיות שרבות מהן לא יחמיאו לנשים בוגרות, פרחים נאיביים שכבר ראינו אצלה פעמים רבות בעבר ואלמנטים ספורטיביים. סטיילינג ילדותי לדוגמניות, בצמות שהיו כרוכות סביב הראש עם שפתיים צבועות בצבע עז ובוהק במיוחד, כמו ילדות קטנות שמנסות בגניבה את הליפסטיק הנחשק  של אימא.

היה בזה קסם ילדותי מסוים, בודאי עם כל הילדות המתוקות שעלו על הבמה לצד הדוגמניות. השאלה היא איך תתחברנה לזה נשים בוגרות והתשובה היא כנראה, שיש למעצבת קהל לקוחות נאמן שסוגד לעיצוביה כבר שנים ומתחבר אליהם.

המוני או חינני, טובה'לה אשר החליטה לאחרונה על איחוד כוחות עם בתה המעצבת נעמה חסין, והקולקציה הזאת משותפת לשתיהן, מוכיחה כי היא נשארה ילדה ברוחה אשר הולכת שבי אחרי נצנצים וזוהר מזויף ובעיקר כמהה לתשומת לב. לזכותה יאמר, שהיא תמיד הייתה הראשונה להודות בכך. על המסך שמאחורי המסלול עלתה הכתובית "הגדולה מכולם!" לא ברור אם בהומור עצמי, בשיגעון גדלות שנשאר מזמנים טובים יותר או תערובת של גם וגם.


מתוך הבלוג של אלישבע כספי

אלישבע כספי
קוראת ווג מתמידה בערך מגיל שמונה (עם שתיים וחצי מילים באנגלית, בלבד) אשר משתגעת על ירחוני אופנה ועיצוב מילדות, עוד מהימים בהם היה אבא חוזר מנסיעותיו בחו"ל עם ערימת מגזינים, ומביא לה את ריח העולם הגדול. למדה ועשתה תארים (LL.B במשפטים ו- MBA במנהל עסקים) אז היא גם עו"ד, אבל מעדיפה לעסוק במה שהיא אוהבת באמת, כתיבה ואופנה ביחד ולחוד.