עדי בן שושן | אישיות השבוע שלי

7 ק״ג פחות בשנה אחת בהנאה בזכות הריקוד. היא מלמדת ריקודי בטן אבל בשעורים שלה היא עוסקת גם בחיזוק הדימוי העצמי וגם חיטוב.

עדי ואני 

רק שאלתי אם יש לה בגד ורוד והיא כבר שלחה לי כמה דוגמאות, אז היא הסכימה לבוא לרקוד בים.  עדי בן שושן היא רקדנית בטן מקצועית ויש לה מסר בעיקר לנשים.

יש גם גברים שבאים ללמוד אבל לנשים יש נטייה לראות פגמים שאף אחד לא רואה, קיפולים, קמטים נקודות מה לא . היא כבר רגילה אבל היא גם מבינה על איזה צד צריך לעבוד.

הנה שאלון אישיות השבוע שלה :

מה חשוב שידעו עליך

שאין לי רגע דל ?! לא , שטויות גם עם זה אני מסתדרת. אני בעלת תואר ראשון בתיאטרון-מחול, מלמדת ריקודי בטן בקריות, מופיעה במגוון אירועים ברחבי הארץ, מעבירה שיעורים פרטיים, הופעתי והדרכתי בניו יורק, השתתפתי בשנה שעברה בפסטיבל מספרי סיפורים עם יוסי אלפי ובקרוב יהיה אפשר לראות אותי על המסך בערוץ 10, ממשיכה להעשיר את הידע שלי בתחום, באמת שאין לי רגע דל.

איך הגעת לזה ?

חלום ילדות. משהו שהיה טבוע בי כנראה מגיל אפס, הזיכרון המשמעותי שלי היה בערך בגיל 4 כשראיתי רקדנית בטן בטלוויזיה והתהפנטתי, משהו בער בי מבפנים ומאותו רגע פשוט ידעתי והרגשתי שזה היעוד שלי.

מה העצה העסקית הכי טובה שקיבלת ?

לעורר מודעות, נשים לא מודעות ליופי שלהן וליכולות שלהן.

מה המסר שלך לנשים ?

תאהבו את עצמכן, תרקדו תהנו . בשנה האחרונה הורדתי 7 ק״ג בעקבות הריקוד , הריקוד מעניק לי ולתלמידות שלי מלבד הנאה וחיטוב גם דימוי עצמי גבוה, אהבה וקבלה עם הגוף.

מה ההצלחה העסקית שלך ?  

יש כבר כמה פסגות שכבשתי אבל מבחינתי השמיים הם הגבול, באופן כללי אני חושבת שההצלחה הגדולה מבחינתי היא שלאחר שנתיים מרגע שפתחתי את העסק כבר הגעתי למצב שאני מתפרנסת רק ממנו, זה לא מובן מאליו וגם לא קל בעיקר כשאת מתנהלת לבד בכל מה שקשור לעסק שלך. אבל הכל אפשרי.

עדי בן שושן אישיות השבוע  – רוקדת ריקודי בטן מגיל 15 , תראו  אותה …

[youtube HQsCnf2t5zc nolink]

לדף העסקי של הרקדנית עדי בן שושן 

לדף העסקי של הכותבת אנג'ליקה -angel to business

אנג'ליקה אגבייב
האנשים והעסקים שאני מעריכה ואוהבת, הם כאן מהזווית שלי.על המלאכים שפגשתי בדרך וקטעים ספר על "דרך המלאך" שיראה אור בקרוב.