ס.י.ק.ר.ט – ככה כותבים ארוטיקה רכה

בהנחה שס.י.ק.ר.ט לא מתיימר להיות אנה קארנינה, אפשר בהחלט להיכנס איתו למיטה. מצטיינת הספר היא כנראה המתרגמת, אסנת דוד

בחורה עם מחשב נייד

הפוסט פורסם לראשונה בבלוג שלי יומנה של טכנאית ציפורניים. אשמח אם תגיעו גם לשם

 

אישה אחת, אגודה אחת, תשע פנטזיות מיניות וגאולה אחת. אלו החומרים מהם רקחה L. Marie Adeline את הספר ס.י.ק.ר.ט.

הוא בחן אותי זמן רב, ואז קרב אותי אליו. הרגשתי את ידו נוגעת בי כשפתח לאט את רוכסן מכנסיי הלבנים. “היום אני מרתיח את הבהירים”, לחש לי בקול ניחר, “אחר כך גומר את האבק, שוטף כלים ומטאטא את הסלון.” רגע, רגע, זאת הפנטזיה שלי, איך היא הגיעה לכאן?

אני רוצה להכריז קבל עם ועדה – גם אני, כמו קאסי, כשירה להתמודד עם הגשמת הפנטזיות שלי ובעיקר עם האמא של כל הפנטזיות: שמישהו, לעזאזל, ייקח ממני את האחריות קצת.

הסבר – קאסי קיבלה את המתנה של החיים שלה: שתי נשים, חברות אגודת  ס.י.ק.ר.ט, זיהו אצלה קמילה קיומית מוקדמת והחליטו לגאול אותה מעצמה. הדרך – הגשמת סדרה של תשע פנטזיות מיניות על פי הצעדים: כניעה, אומץ, אמון, נדיבות ועוד. האגודה אומרת ככה: מותק, בואי תמשיכי לחיות כאילו כלום ותני לנו לסדר לך את העניינים בשנה הקרובה. יודעת מה? יש כאן במקרה כמה גברים סקסיים בטירוף שלא מאוד עסוקים, נראה מה אפשר לעשות עם זה.

על פניו מדובר כאן בהגשמת פנטזיות מיניות אבל החלק המעורר באמת הוא העובדה שהאגודה לוקחת מקאסי את האחריות על חייה לכמה זמן ומייצרת לה מציאות חלופית. במקרה יוצא שהחלופית לא כל כך רעה כי היא כוללת: אלמנט הפתעה, גברים יפי תואר, וסקס נדיר באיכותו (כולל אמירות שנשמעות תדיר בחדר השינה שלי ‘את יפהפייה’, ‘זה היה מדהים’, ‘אני יכול להמשיך ככה שעות’). כי המחרמן מספר אחת זה שהוא מסתכל לך עמוק בעיניים ואומר: “תנוחי, מתוקה שלי. כשתתעוררי, הבית יהיה מסודר, התשלומים משולמים והילדים אחרי הצבא.”

אפשר להתייחס לאלמנט ההתפתחות האישית של קאסי אבל בואו, זה לא העומק הפסיכולוגי שעומד כאן למבחן. וטוב מאוד שכך. בהנחה שס.י.ק.ר.ט  לא מתיימר להיות אנה קארנינה, אפשר בהחלט להיכנס איתו למיטה.

אמנם מדובר בתרגום, אבל בעיני פורנוגרפיה בעברית היא משימה כמעט בלתי אפשרית ויהושע בר יוסף הוא ההוכחה הניצחת לכך. עצם העובדה שלא נרשם אפילו פעם אחת הצירוף ‘ידיו המסוקסות’ (בהנחה שהמקור כלל ביטוי דומה) היא ניצחון מוחץ של אסנת דוד, המתרגמת.

העלילה של הספר משתרכת בעצלתיים אחרי הפנטזיות אבל בסוף מגלה תעוזה מפתיעה ולכן לא אגלה לכם איך הספר נגמר אבל רמז: מעורבים בו עונג עילאי, החלטה מכרעת ולק אדום.

טוב, טוב, את הלק אני המצאתי אבל איזה מין ספר ארוטי יכול שלא לכלול את הצירוף ‘ציפורניים’ ו’לק אדום’? הרי אם יש מילה נרדפת ל’סקסי’ זה לק-אדום. ואם יש בחדר שלי קונסנזוס על משהו, זה על העובדה הזו. כאן, חברותיי ללק ישתוללו בכפות הרגליים שלהן כמטורפות וימרחו סגול-ומפיר, ירוק-עד, כחול-עמוק, כתום-אש וטורקיז. אבל את הידיים ישמרו, קדושות כקדשות, ללק האדום, טורף החושים.

לרשומה הזאת יכולתי לבחור רק צבע אחד: Sexy

מועדון הקוראות של זמורה ביתן

ובברכת שיוף קל ונעים

מרב, טכנאית הציפורניים שלכן

_______________________________________________________________________________________

אני מקבלת במעוז אביב, אתן/ם מוזמנות/ים להתקשר 052-880-0416

מרב שני
צורכת ספרים לוורידים. עורכת לשון. מילים מוגבלות כל כך אבל כשהן מצליחות לדייק לרגע, זה אושר אחד קטן.