סרטון – מה הקשר בין כושר גופני לזוגיות טובה?

בחורה עם מחשב נייד

אתם בוודאי מכירים זוגות שנכנסו למצב של "שגרע", אין להם מה לחדש אחד לשני, יום רודף יום, הניצוץ כבה, מטלות הבית לא נגמרות והשגרע שוחקת כל חלקה טובה. אין שיחות מעניינות, הסקס כבר איבד מקיסמו וירד בסדר העדיפויות הרבה אחרי שטיפת הרצפה, קיפול הכביסה וניקוי האמבטיה. בשורה התחתונה, כבר משעמם להם אחד עם השני. אני מניחה שאתם בטח מכירים זוגות כאלה, אני פוגשת אותם בקליניקה שלי.

הבעיה היא שהטבע לא אוהב ואקום וכשיש ואקום בזוגיות מתחילות להכנס סכנות וצרות פוטנציאליות: מחשבות על אנשים אחרים, בריחה לעיסוקים אחרים, מאהב/ת, התעסקות יתר בילדים והזנחה של הזוגיות, משם הדרך לתסכול בזוגיות קצרה ביותר.

החלטתי לצלם לכם סרטון, חזרתי משיעור אירובי אינטנסיבי ועם בגדי הספורט החלטתי להראות לכם מה ניתן לעשות כדי להחזיר את הניצוץ לזוגיות. זו הסיבה שאני לובשת טייטס, גופיה שחורה, קוקו של שיעור ספורט ובגלל זה אני אדומה (כי חם לי אחרי שעה שלמה של קפיצות על מדרגה).

אני מזמינה אתכם לצפות בסרטון, בקישור יש טיפים שהציעו לי הרבה אנשים לשימור הרומנטיקה בזוגיות, ריכזתי את הטיפים והרי הם לשימושכם. כמו כן אתם מוזמנים להשאיר לי תגובות בתחתית הדיון ולכתוב לי מה הטיפים שלכם לשמירת הרומנטיקה בזוגיות.
שיתוף יתקבל בברכה רבה, כי זוגיות זה עניין אקטואלי לאנשים רבים.

לחיי הזוגיות הטובה שלכם! אשמח להמשיך לשתף אתכם בערך שיעזור לכם להכניס יותר עניין בזוגיות.

לצפייה בסרטון על הקשר בין כושר גופני לזוגיות

לחיי הזוגיות הנהדרת שלכם.

צילה שנהר – יועצת זוגית ואישית, מסייעת לזוגות להחזיר את הניצוץ לזוגיות ב-5 מפגשים, ניתן גם בסקייפ מכל מקום בארץ ובעולם.

ייעוץ זוגי בצפון

לקביעת פגישת היכרות ללא תשלום התקשרו 050-6402526

צילה שנהר - יועצת זוגית ואישית
יועצת זוגית, אישית ומגשרת. יועצת בשיטת המרתון - יעוץ קצר, ממוקד ובעל מטרות ברורות. פגישת יעוץ ראשונה חינם. מיעצת גם און ליין באמצעות האינטרנט בכל הארץ ולישראלים בחו"ל. אשמח לסייע 050-6402526