סקס והרשת החברתית

פנויה טרייה מגלה את הסודות שכל אחת צריכה לדעת – איפה מוצאים סקס אחרי הזוגיות, ולמה האצבעות שלך הן האיבר הכי חשוב בגוף

שאטרסטוק

אחרי הפרידה הנוראית, כשכבר חשבתי שזה אני והויברטור לנצח, הבנתי שכמו כל דבר – גם זה יעבור. כשהפכתי להיות משוכנעת בזה, נעשיתי נחושה להחליף את הבאסה בסבבה, ומהר.

עבור מי שהיתה רגילה להיכנס למיטה במשך שנים, ולמצוא שם את הסקס הקבוע, זה קצת שוקינג שפתאום צריך להתארגן על זיון, ולהתכונן מראש. איפה הספונטניות של ״בא לי פתאום״, או ״התעוררתי מחלום מחרמן״. איפה הלילות המרגשים שהילד לא בבית, שאם רוצים או לא רוצים – פשוט חייבים לטרוף אותם כי מי יודע מתי תהיה הפעם הבאה?

לקח לי לא מעט זמן להבין איך לחזור להזדיין בכלל. זה לא שלא רציתי, ולא שהיה לי מוקדם מדי, העניין הטכני של איפה מוצאים את הבחור שמחובר לציוד המתאים פשוט לא שיגע אותי. איפה הם, הבחורים ההם?!

מסתבר שהם כאן. ממש בקצה האצבעות שלי. בחודשים הראשונים באופן מטאפורי, כשהאצבעות שלי הלכו במקומם ובעזרת הדימיון המפותח שלי שהביא אל החדר החשוך שלי גברברים מגברברים שונים, שאילו היו אמיתיים הייתי נותנת להם לעשות בי כרצונם, ועד לרגע שבו הבנתי שבאצבעות שלי יש סקס מג׳יק אמיתי. קוראים לזה סושיאל נטוורק. יעני- רשת חברתית. יעני – תן לי ואתן לך. share, או משהו כזה.

שאטרסטוק

אחיותיי הפרודות, גרושות, פנויות חדשות (ואני לא פונה לרווקות ההוללות כי הן לימדו אותי כל מה שאני יודעת)- היכונו למהפך בחייכן. לא עוד פייסבוק חתולים, לא עוד אינסטגרם תיראו מה אכלתי, לא עוד עצומת מחאה, ושיתופי כתבות משמימות – החפירות הצליחו, מצאנו סקס! בשפע!

זה בכל הרשתות. בחלקן במרומז, באחרות במפורש. אבל בכל מקום שיש בני אדם שלא שכחו איך להזדיין, יש סקס גם ברשת החברתית. חפשו אותם בקבוצות הסגורות, חפשו עוקבים אחרי פרופילים סקסיים ושובבים, חפשו צייצנים שמפלרטטים בגלוי, והכי חשוב- אל תתביישו לשתף במקומות האלה בהגיגי ליבכן (טוב, לא בדיוק הלב). כמו כל קשר שנוצר סביב נושא משותף, כך גם הזיונים הטובים ביותר שלי התחילו בלייק וקריצה.

שאטרסטוק

מסוכן? בטח. אל תמהרו. קחו את הזמן להכיר, לאמת נתונים, אפילו להתחרט. אמנם לא בטוח שתמצאו שם חתן, אבל הרשת מלאה בנשים וגברים ממש כמונו, שמשוועים לחום וגניחות בין הסדינים, בלי לדבר על אהבה. אם תעשו את זה מספיק בזהירות ומספיק זמן תגלו שפיתחתן מיומנות להבין עד מהרה עם מי בטוח לכן להפגש לסקס דייט ועל מי כדאי לוותר מראש. כלל האצבע – יש ספק, אין ספק. תהיו חשדניות. ועד שתהיו בטוחות – תמיד יש לכן 10 אצבעות להשתעשע איתן, חומר סיכה והחומר שהבחורים ברשת יספקו לכן לפנטז עליו.

Go get some!