סקירת קרם יום משקם מסדרת ג'נסיס של ד"ר פישר

ק1

מדף הטיפוח בפארמים מלא מוצרי טיפוח המבטיחים הפחתת קמטים, מיצוק העור, מראה זוהר ועוד. אני לא יודעת מה איתכן. אבל, אני הסתובבתי לא פעם בין הקרמים השונים מתלבטת, תוהה ומתקשה לבחור בקרם שהכי יתאים לי ובאמת יעזור לעור וישקם אותו.

במשך הזמן למדתי מה חשוב שיהיה בקרם יום ואיך בוחרים קרם שמתאים. העצה הטובה ביותר שאני יכולה לתת לכן היא שתבחרו קרם שיש בו מקדמי הגנה והוא מגן מפני קרינת ה- UVB+UVA. כל המחקרים מוכיחים כי החשיפה לשמש היא הגורם העיקרי להזדקנות העור. קמטים, יובש, חספוס העור, כתמים, גוון לא אחיד- כל אלה נגרמים מכך שאנו לא מגינות על עור הפנים בעת היציאה לשמש. ולא מדובר רק על בילוי בים או בבריכה, אלא היציאה היומיומית וזאת כיוון שקרינת ה-UVA חודרת לעור גם מבעד לזכוכית- למשל, ישיבה ברכב חושפת אותנו לקרינה וגורמת לנזקים ארוכי טווח. קרינת ה-UVB – אף היא גורמת לאדמומית, כוויות עור, ומעלה את הסיכון לחלות במחלות עור קשות.

היום, ברוב החברות הוסיפו מקדמי הגנה לקרמי היום. אבל, חשוב לבדוק מה מידת הSPF של התכשיר. זה המדד המעיד על יכולת הקרם להגן על העור מנזקי קרינת ה-UVB. ככל שהמספר גבוה יותר כך ההגנה גבוהה יותר.

קרם היום המשקם בסדרת ג'נסיס מכיל SPF30  והעובדה הזו חשובה לנו כיוון שהקרם יוצר שכבת מגן ומעניק לנו הגנה מפני השמש. הקרם מיועד לעור בוגר יבש עד יבש מאד והוא פרי פיתוח חדשני ומתקדם לטיפול בסימני הזמן כמו: קמטים וקמטוטים, רפיון העור, יובש, חיספוס, חוסר גמישות, כתמים, מראה עייף וחסר זוהר, נקבוביות מוגדלות , גוון לא אחיד ואדמומיות.  כדי להלחם בפגעים הללו מכיל הקרם:

RENOVAGE –  רכיב חדשני המסייע לטיפול וללחימה בסימני הזמן.

AquaxyL –   רכיב חדשני ללחות אידיאלית. המסייע בשיפור יכולתו של העור לספוג ולאגור לחות.
אבקה מחזירת אור – לטשטוש אופטי מיידי של קמטים וקמטוטים ןמעניקה לעור מראה זוהר.

סיליקונים אלסטומריים – למראה חלק ולתחושה קטיפתית.
שמן שקדים טהור וחמאת שיאה עשירה – להזנה וריכוך העור.
ויטמין A ופרו-ויטמין B5 – להזנה ושמירה על גמישות וחוזק העור.
קומפלקס אנטי-אוקסידנטים ייחודי: ויטמין E, שמן זרעי ענבים ותמצית תה ירוק, לנטרול רדיקלים חופשיים.

הקרם הוא היפואלרגני, עבר בהצלחה מבחן סנסיטיב המעיד על התאמה לעור רגיש והוא אינו מכיל פראבנים.

ק2

אז מה חשבתי עליו אחרי התנסות? זה קרם עשיר אבל לא דביק, או שמנוני. הוא נעים מאד למגע, מריח נעים ונספג היטב. לאחר מריחה העור מרגיש רווי בלחות, נעים ורך. ביחס לקרם עם מקדם הגנה גבוה המרקם שלו מצוין והוא גם משמש בסיס מוצלח לאיפור. העור גמיש יותר ובאזור המצח חשתי גם שהוא פחות מחוספס. כדי להבחין האם יש שיפור במצב הקמטוטים עלי להשתמש בו תקופת זמן ארוכה יותר. אריזת המוצר נוחה ואיכותית. אני אוהבת את היוקרה שמשדר הפקק הזהוב ואת האלגנטיות שבו.

באופן כללי- מוצרי ד"ר פישר הם מוצרים איכותיים ונותנים תמורה מלאה לכסף. אני אוהבת את העובדה שהם מיוצרים בישראל, תוך התאמה לנשים ישראליות ותוך הבנה של הצרכים הנובעים מהחיים כאן. סדרת ג'נסיס היא בדיוק כזו- מותאמת לאקלים הישראלי ולצרכי נשים בוגרות. בסדרת ג'נסיס AGE CONTROL ניתן למצוא מלבד קרם יום משקם גם קרם לילה משקם, סרום שמנים וקרם עיניים.

גילוי נאות– קרם היום המשקם התקבל לסקירה.

.

.

Iaffa Gavish
כותבת על נושאים מגוונים. הצגות, ספרים, אוכל, מסעדות ולייף סטייל. תמצאו כאן את היומיומי, את שעות הפנאי ואת ההנאות הקטנות של החיים.