סקירת מסעדת BBB הכשרה בירושלים

P1010972

רשת ההמבורגרים הפופולארית והידועה BBB מוכרת לכולנו. אני משוכנעת שאין מי שלא סעד בה עם הילדים לפחות פעם אחת. אנחנו מגיעים בעיקר לסניף המקומי שנמצא בקריון בקרית ביאליק. אך, יצא לי לסעוד בסניפים נוספים. התפריט מגוון ורחב, ביתי וטעים ובמחירים סבירים מאד.

 

כעת, נפתח סניף נוסף של הרשת ברחוב הלל 35 בירושלים. זהו סניפה ה-26 של הרשת והוא בעל כשרות בד"צ בית יוסף. המסעדה בירושלים מקפידה על תפריט כשר שיתאים לתושבי העיר, תוך שהיא מציעה תפריט איכותי ומגוון של מנות בשריות, צמחוניות ואף טבעוניות. בר קוקטיילים המציע תפריט בירות וקוקטיילים. ולילדים יש חדר משחקים הממוקם בקומה השנייה של המסעדה ומאפשר להם ליהנות ולשחק, תוך שההורים נהנים מהמאכלים שהזמינו.

 

המסעדה מיועדת לתת מענה לקהל יעד נרחב. צעירים וסטודנטים המגיעים לבילוי לילי המשלב המבורגרים, בירות ואווירה שמחה. בזוגות צעירים, משפחות עם ילדים ואנשי עסקים המגיעים לארוחת צהריים. הסניף רחב ביותר ומשתרע על שטח של כ-420 מטר מעוצבים בעיצוב אורבני צעיר ועדכני. ישנם במקום שולחנות ארוכים המיועדים לקבוצות או למשפחה גדולה וישנם תאים שעוצבו באופן שיעניקו פרטיות ומתאימים לזוגות או למשפחה קטנה. המטרה היא לתת מענה מתאים לצרכים של האורחים הפוקדים את המסעדה.

IMG_6219 IMG_6218 IMG_6220

 

גם הסניף הירושלמי מציע לאורחיו להצטרף למועדון הלקוחות הגדול שלו. למעשה, הגדול ביותר בענף המסעדות בישראל והמונה כ- 400,000 בתי אב. המועדון מקנה לחבריו 10% הנחה באופן קבוע, צבירת נקודות, ומגוון של פינוקים והטבות.

 

כפי שכתבתי התפריט מגוון ורחב ומציע מנות ראשונות כדוגמת: נאגטס עוף, בורגוס רינגס, כרובית פריכה, צי'פס בטטה, סלטים, מרק ועוד. בעיקריות תמצאו את קולקציית ההמבורגרים המיוחדים של הרשת כדוגמת: דאבל אמריקה בורגר, טריו בורגר, טבע בורגר- המיועד לצמחונים וכך גם גארדן בורגר. ויש גם לטינו בורר, ג'מייקה בורגר, צ'ילי קון קרנה, כריך אנטריקוט, מרקט בורגר ועוד. מי שלא רוצה בשר יוכל לבחור בין שניצל קלאסי, חזה עוף טריאקי, טורטייה עוף, צ'וריסוס, פרגית ועוד. גם מי שמקפיד על מנות ללא גלוטן יוכל למצוא בתפריט מנות מתאימות. ומה עם קינוחים? החלק האהוב עלי בתפריט. כאן תוכלו למצוא- פונדנט שוקולד, פרופיטרולים, פירמידת קרם ברולה, וופל אמריקאי, עוגת תפוחים ועוד שחיתויות מפתות.

 

אנחנו פתחנו את הארוחה במרק היום ופילה חציל קלוי בתנור עם סלסת עגבניות, טחינה וצ'ימיצ'ורי. החציל היה טעים מאד, עשוי נכון והיווה מנת פתיחה מצוינת. בעלי אמר שהמרק היה מעולה ונהנה ממנו מאד.

P1010971 IMG_6223

 

לעיקריות בחרתי בשניצל קלאסי ובעלי בחר בהמבורגר אנטריקוט. שתי מנות טובות שהוגשו עם תוספות לבחירתנו של הום פרייז ופלחי תפוחי אדמה בתנור.

P1010973

P1010972

IMG_6226

 

סיימנו עם קינוח של פרופיטרולים שהייתה מרעננת, מתוקה והשאירה טעם לעוד.

P1010975

 

יש, כמובן, גם מנות מיוחדות לילדים ומי שיגיעו בשעות הלילה ייהנו מתפריט לילה מיוחד המוגש כל השבוע בין השעות 2300-0300, במחירים מיוחדים והטבות מפתיעות לחברי המועדון.

 

BBB ירושלים- רחוב הלל 35.

 

טלפון להזמנות- 02-6744479

 

שעות פתיחה- ימים א'- ד' 1100-0300  יום ה'- 1100-0400  ששי- 1100 ועד שעתיים לפני כניסת השבת. מוצ"ש- שעה אחרי צאת השבת ועד 0400.

 

 

Iaffa Gavish
כותבת על נושאים מגוונים. הצגות, ספרים, אוכל, מסעדות ולייף סטייל. תמצאו כאן את היומיומי, את שעות הפנאי ואת ההנאות הקטנות של החיים.