ספר נוער חדש: "הוק&פן"

בחורה עם מחשב נייד

ספר נוער חדש:

 

"הוק&פן" מאת מ.א. ג'וניור

 

הפנטזיות וגיבורי הילדות שלנו נפגשים

 

"לאחר שלא נראה אף סימן חיים מקפטן הוק, הבינו הפיראטים שהנורא מכול קרה: פיטר פן הרג את הקפטן האהוב שלהם. "ילד עלוב, רוצח שכמותך!" קרא אחד הפיראטים לעבר פיטר פן. "כן, רוצח יתום! מכיוון שאין לו הורים הוא רוצה שלכולם לא יהיו, ולכן הרג את הוק", אמר פיראט אחר.

"טינק, רצחתי את הוק! מה עשיתי טינק?" אמר פן ההמום לטינקרבל.

כך נפתח הספר "הוק&פן" ספר פנטזיה לילדים, נוער וגם למבוגרים המשלב בתוכו דרמה, מתח וצחוק. אבל איך הסיפורים וגיבורי הילדות שלנו מעוצבים? איזה אמת פסיכולוגית עמוקה נמצאת מעבר לדמויות הססגוניות? מה הביא את פיטר פן וקפטן הוק להיות מה שהם ואיזה מקבילה להם יש בעולמנו האמיתי.

הספר מנסה לתת, לצד סיפורי ההרפתקאות, תשובות לשאלות האלו.

 

"הוק&פן" מאת מ.א. ג'וניור, בהוצאת ספרי ניב, הוא ספר פנטזיה לבני נוער, לילדים וגם למבוגרים, המשלב בתוכו דרמה, מתח וצחוק.

הספר הוק & פן ייקח אתכם למחוזות שמעולם לא דמיינתם שתהיו בהם, ואם אתם חושבים לנסות לנחש מה המשך הספר – שכחו מהכול, ופשוט התחילו לקרוא.

הוק&פן הוא ספרו הראשון של מ.א. ג'וניור, סופר, כותב ותסריטאי. כל שאנו יודעים עליו הוא גילו, 24. כל השאר נשמר בסוד, בחשאיות מוחלטת.

" הוק&פן ", הוא נדבך עברי מעניין והמשך לסיפור של פיטר פן וקפטן הוק, אך בניגוד לסיפור המקורי, לסיפורי ההמשך, לסדרה של ABC ולגירסה של וולט דיסני, כאן לוקח אותנו סופר

דמותו המסתורית של המחבר הישראלי שלקח על עצמו את שם העט "מ.א ג'וניור" הוא תסריטאי בן 24 שעובד באחת מהזכייניות המרכזיות לשידורי טלוויזיה בישראל.

"הוק&פן" מאת מ.א.ג'וניור. הוצאת ספרי ניב. 91 עמודים, מחיר לצרכן 60 ש"ח. להשיג בחנויות הספרים  המקוונות במהדורה מודפסת או אלקטרונית.