ספרים לריפוי עצמי:ברא-בראש-בראשית

בחורה עם מחשב נייד

סדרת ספרים חדשה לריפוי עצמי:

"ברא-בראש-בראשית" מאת שירלי מנוחין אלמוג

'בראשית': מדריך ליצירת מציאות בשיטת H.T.T

'בראשית': מדריך להתפתחות רוחנית בשיטת H.T.T

סדרת ספרי "בראשית"- מדריך בשיטת H.T.T " שכתבה שירלי מנוחין אלמוג שיצאה לאור בהוצאת איפאבליש היא סדרת ספרי הדרכה מפורטת לריפוי עצמי, העצמה וצמיחה רוחנית שנשענת על סודות מהתורה. הספרים מציגים את טכניקת הריפוי H.T.T לריפוי חיי האדם ויצירת שגשוג ורווחה, שפותחה על ידי שירלי. עד כה ראו אור שני ספרים בסדרה שמפרטים את הטכניקה ובקרוב יתפרסם הספר השלישי "בראשית- מחומש הבריאות מדריך לריפוי עצמי בשיטת H.T.T".

"בראשית, מדריך ליצירת מציאות בשיטת H.T.T Hologram Therapy Theory  "  חלק א בסדרה הוא מדריך מעשי מפורט ליצירת מציאות אובייקטיבית באמצעות כלים, טכניקות ועקרונות המותווים  בפרשת בראשית. הספר עוסק בהקניית העקרונות לעיצוב המציאות האישית, טכניקות פעולה, התחברות לכוחות הבריאה הקוסמיים ולכוחות שנמצאים בכל אחד מאיתנו. מדריך זה מלמד את הקוראים כיצד להתייחס למציאות האובייקטיבית בחייהם, כיצד לשנות את נקודת המבט וכיצד ליצור ולזמן אירועים לחייהם. המיקוד של ספר זה הוא ביצירת מציאות אובייקטיבית, תוך רכישת היכולת הפנימית לחוות "חיבור" מתמשך וחזק למקורות הכוח הפנימיים ולכוחות היצירה .

"בראשית, מדריך להתפתחות רוחנית בשיטת H.T.T Hologram Therapy Theory  "  הספר השני בסדרה עוסק בעיצוב המרחב הפנימי: איתור ותיקון פגמים באישיות ועיצוב מחדש, קבלת אחריות אישית על החיים ועל ההחלטות שלנו. ספר זה מציע לקרוא את סיפורי הבריאה והיצירה מתוך פרשנות מהפכנית, שמאפשרת לקוראים לשנות את תפישת המציאות שלהם ולתפוס את החיים כמציאות פלסטית, שנובעת מהמחשבות ומהאמונות שלנו ומשקפת אותן. מציאות שניתנת לשינוי על ידי שינוי מערכת המחשבות והאמונות שלנו. במדריך תלמדו כיצד נוצרה התפיסה הסובייקטיבית ותרכשו עקרונות לשינוי ועיצוב מחדש של המרחב הפנימי שלכם בתהליך שמניע האצה והעלאת התדרים האישיים. כאן תלמדו על סוד יצירת הממד הגשמי כהיבט מקומי מאוד בתוך יקום אנרגטי אינסופי, ממד שנוצר כדי שנתנסה בו בהגשמות של אנרגיה בגופים מוצקים וברצף של זמן-מרחב וחומר.

טכניקת H.T.T, שפותחה על ידי שירלי מנוחין אלמוג מתוך ספר בראשית המקראי, היא ייחודית ובלעדית ומלמדת שהאדם, הבורא והבריאה הם אחד וכי אתה הוא הבוחן-הנבחן והמבחן בעת ובעונה אחת – הכול הולוגרמה גדולה: השיטה מציגה מפת דרכים להתפתחות רוחנית מסודרת ושיטתית שתכליתה להוביל  את האדם לשגשוג שמחה וריפוי והיא מיועדת לכל אדם באשר הוא.

שירלי מנוחין אלמוג, בת 45 נשואה ואם לארבעה. עו"ד בעלת תואר ראשון ושני במשפטים, יועצת זוגית ומגשרת, מרצה ומנחת קבוצות בשיטת H.T.T שפיתחה. "בראשית, מדריך ליצירת מציאות בשיטת H.T.T" ו-"בראשית, מדריך להתפתחות רוחנית בשיטת H.T.T" הם ספריה השלישי והרביעי. ספריה הקודמים: "תורת האימהות" בהוצאת אסטרולוג ו-"קוהלת בראי הימים" בהוצאת איפבליש.

על טכניקת H.T.T 'מחומש הבריאות' בהרחבה:

 

טכניקת  H.T.T היא שיטה שכמוסה בתורה, מפת דרכים שלמה לריפוי האדם וליצירת בריאות ורווחה בחייו באבחנה בין "ריפוי" שהוא תהליך חובה לכל אדם ואינו נגזרת של טיפול במחלה לבין יצירת חיים "בריאים" שמשקפים התפתחות וצמיחה ואינם קשורים להיעדר מחלה.
H.T.T   קובעת ש"בריאות" מורכבת מ"מחומש הבריאות": פיזי, מנטאלי, רגשי, רוחני ואירועי המציאות. פאות המחומש מקיימות ביניהן סינרגיה מסונכרנת: כאשר אחת מהן "חולה" היא מקרינה מחלה לארבע הפאות האחרות במחומש ולהיפך: אם אותה פאה תחלים היא תקרין החלמה ליתר הפאות.

בטכניקת H.T.T  הריפוי אינו תלוי מחלה פיזית, אלא תהליך של יצירת זרימה נכונה בתוך "מחומש הבריאות", כבסיס ל"בריאות" שהיא צמיחה והתרחבות החיים שהיא תכלית המסע שלנו על פני האדמה, ולכן יצירת "בריאות" בחיינו מחייבת למידה רוחנית, צמיחת האישיות והתרחבות הנשמה.

שיטת H.T.T  מבחינה בין "אדם" לבין "גוף האדם": ה"אדם" הוא נשמה השוכנת בתוך גוף, נוסעת בזמן ובמרחב ומתנסה ברגשות ואירועים במטרה לחוות ריפוי וצמיחה כשכל אלמנט בחיים הוא צלע במחומש הריפוי. הריפוי הוא לאדם, הבריאות היא לחיי האדם. גם כאשר אדם חולה במחלה סופנית, ניתן וצריך ביתר שאת לסייע לו בתהליך ריפוי מואץ כדי שיוכל לסיים את חייו בחוויית ריפוי הוליסטית.

טכניקת H.T.T קובעת שמחלות וצרות אינן משהו ש"קורה" לנו ואין אנו קורבנות של החיים, של הנסיבות ושל האירועים. אלה הם אירועים מעצימים שאנו זימנו לעצמנו ויש להם תכלית משמעותית בחיינו. הבנת המשמעות האישית של מסע חייך, של תכלית קיומך, של ייעודך וראיה הוליסטית של קיומך – הן ליבת המסע ושורש חיי בריאות.

מה הערך הייחודי של השיטה: זהו תהליך ריפוי אוניברסלי מהתורה שמטפל במכלול חיי אדם  בהיבטים רוחניים ומעשיים כאחד. תהליך זה מוצג כריפוי עצמי, כריפוי פרטי וגם כריפוי קבוצתי. הוא אפקטיבי לחיים ולנוטים למות כאחד היות שהמוות, לפי טכניקה זאת, הוא חשוב לחיים והוא שלב נוסף שיש להתכונן אליו ולקדמו בברכה.

 

כיצד מתבצע תהליך הריפוי: אבחון, איתור וטיפול בכל אחת מפאות המחומש, על ידי המטופל לבד או על קבלת עזרה מתומך ריפוי. הטיפול כולל עבודת אנרגיה-הילינג, עבודה בתדרים וצלילים, שיחות ולמידה של טכניקות מגוונות שמפעילות את כוחות הריפוי של האדם.

שירלי מנוחין אלמוג: "רובנו מחפשים להיאחז במקור כוח בעתות מצוקה: אנו נזכרים להתפלל ולבקש עזרה כשאנו פוחדים או במצוקה, אז נוצר חיבור למקור כוח בלתי מוגבל ואנו מוצאים מזור ועזרה. בעתות רווחה כולנו שוכחים את העוצמה שבחיבור הזה, בפנייה הזאת לעזרה ואת העזרה שקיבלנו כשביקשנו. העבודה שעלייך להשקיע כדי להתפתח וליצור לעצמך את המציאות היא ממשית. לא די בקריאת המדריכים. עליכם לקרוא, להפנים ולהטמיע: מדובר ברעיונות חדשים, בזווית הסתכלות אחרת שעלולה לעורר מעט התנגדות פנימית, בהתאם למערכת האמונות שאתם אוחזים בהם, ואז, לרצות ולהתחייב למסע להתפתחות אישית כלפי עצמכם".

שירלי מתכוונת לפתוח מכללה בשנה הבאה 2021 שתלמד בלימודים רב שנתיים את שיטת H.T.T שפיתחה. בשלב הראשון לימודי ריפוי עצמי ובשלב מתקדם יותר "הכשרת תומכי ריפוי" למטפלים בשיטה ייחודית ובלעדית זאת.

"בראשית, מדריך ליצירת מציאות בשיטת H.T.THologram Therapy Theory  ": הוצאת הספרים "איפאבליש", 219 עמודים. מחיר לצרכן 89 ש"ח.

"בראשית, מדריך להתפתחות רוחנית בשיטת H.T.THologram Therapy Theory  ": הוצאת הספרים "איפאבליש", 243 עמודים. מחיר לצרכן 89 ש"ח.

את הספרים הדיגיטליים ניתן להשיג בחנויות הספרים המקוונות. עותקים מודפסים אצל המחברת ישירות במייל: shirleyalmoglaw1@gmail.com