סטטיסטיקה של שינוי הרגלים

האם יש גיל לעשות שינוי?

בחורה לא צעירה נכנסה לחדר ועיניה נצצו. את לא מבינה איזה יום עבר עלי. אני כל כך מתרגשת. היום מצאתי מכתב מהבת שלי . היא אמרה שאנחנו חייבות לדבר , ודחוף. המצב נוראי ואי אפשר להמשיך ככה, היא כתבה.

את לא מבינה כמה נבהלתי, היא אומרת, ועיניה עדיין נוצצות. אני מסתכלת עליה בתמיהה. לא כל כך מבינה  למה עיניה נוצצות כאשר המצב לא נשמע כל כך משמח. אבל ממשיכה להקשיב (בשביל זה אני פה). והיא ממשיכה. מיד התקשרתי לבתי ושאלתי אותה מה קרה? מעברו השני של הטלפון, הילדה צחקה, אימא, היא אמרה, זה כבר לא רלוונטי ,זה היה לפני שהתחלת תהליך אימון. עכשיו, הכל מעולה.

את מבינה, היא אמרה לי, התהליך הקצר הזה של 4 חודשים בלבד, שינה את מערכת היחסים שלי עם הבת שלי מהקצה לקצה. וזו אפילו לא היתה מטרת התהליך. באתי בכלל בשביל להיות רגועה יותר(את המטרה הזו השגתי).ההקשבה שלך, האכפתיות, ההכלה, והכלים לשינוי הרגלים, עזרו לי להגיע למקום המיוחל.

ישבתי מול פנייה המחייכות. וחייכתי חיוך מאוזן לאוזן. כמה אושר נכנס לחיי כאשר הצלחתי לגרום לה לחייך. כמה אושר.

Untitled design (2)

תמונה-pixabay

זר לא יבין זאת. המתנה הזו שנקראת אימון, שבזכותה אני מלווה אנשים יד ביד  לאורך הדרך, רואה אותם מגשימים חלומות, מתקנים זוגיות, מבלים ונהנים עם הילדים (שעד היום רק רבו איתם-כן, אפילו על להיכנס למקלחת ).

אם הייתם שואלים אותי לפני 10 או 15 שנה, מה אני רוצה להיות כשאהיה גדולה, הייתי אומרת לכם שאני רוצה להיות מנתחת מכירות בחברה עסקית גדולה. סטטיסטיקאית. כמו שאני יודעת לעשות הכי טוב. אבל החיים הביאו אותי לקחת פסק זמן מהעבודה ולשבת מספר שנים בבית. אני, עם הטמפרמנט המטורף, ישבתי בבית וגידלתי ילדים. אבל הקוצים לא נתנו לי להמשיך ככה הרבה זמן. חיפשתי מה לעשות עם עצמי " בקטנה". כמו בסיפורים, חברים המליצו לי ללכת ללמוד אימון אישי (coaching). חשבתי וחשבתי וחשבתי, והחלטתי למה לא וזה יכול להיות נחמד. אז בדקתי מס מקומות, ותוך חודש, התחלתי ללמוד (משימתית, כבר אמרנו).

פאזל דילמות

צילום: שרי פרויליך

יש ביטוי אחד שיכול לתאר את תהליך האימון שעברתי בקורס הכשרת המאמנים. "משנה חיים".

זה מה שאני עושה בתהליכי אימון- הולכת יד ביד עם אנשים להגשים חלומות

תזכרו-לפעמים חלומות מתגשמים

אני פה בשבילך

שרי פרויליך

מאמנת לשינוי הרגלים בעידן הדיגיטלי

0544-656565

http://www.facebook.com/sarifrohlich.coach

https://www.instagram.com/sari_frohlich/

sarifrohlich
מאמנת אנשים למצוינות אישית ועסקית ומלווה בתהליכי שינוי, התעוררות, גדילה וצמיחה. אני רואה בעבודתי שליחות וזאת לא רק סיסמה, צמיחה מתוך קושי זאת הדרך שלי. אני מאמינה בטוב שבאדם ובטובו של היקום ומוצאת בכל קושי הזדמנות.מאמנת לשינוי הרגלים בעידן הדיגיטלי