סוף לעפעפיים נפולים – טיפול ללא ניתוח באמצעות מכשיר חדשני

ההליך נעשה באמצעות מכשיר חדשני ויחיד מסוגו Plus PLEXR המשתמש בטכנולוגיית פלזמה בטיחותי, אפקטיבי ואינו פולשני

מכשיר הפלקסר פלאס - יופי ללא ניתוחים PLEXR . צילום- יחצ חול

אנשים רבים סובלים מתופעת עודפי עור מעל לעפעפיים, מה שמקנה לפנים מראה מבוגר ועייף. רבים נמנעים מביצוע ניתוח בעפעפיים, בעיקר מתוך פחד מהרדמה ומסיבוכים אפשריים, שיכולים להתרחש בניתוח רגיל.
חברת פרומדיקס, המייבאת ומשווקת מכשור בתחומי הרפואה האסתטית והכירורגיה הפלסטית, משיקה לראשונה בישראל מכשיר חדשני ויחידי מסוגו: Plus PLEXR,העושה שימוש בטכנולוגיית פלזמה.

מכשיר הפלקסר פלאס – יופי ללא ניתוחים PLEXR . צילום- יחצ חול

טכנולוגייתה"פלזמה" מדמה "גז נוזלי". הבזק הפלזמה הקצר עם ידית המכשיר מאפשר פעולת צריבה מדויקת וממוקדת המעודדת היווצרות תאי קולגן וכיווץ באזור הטיפול.
הבשורה הטובה היא שטיפול עפעפיים דינמי שאינו ניתוחי יכול להתבצע ללא כל הרדמה ומבלי לגרום לדימום כלשהו. עם טיפול פלזמה חדשני אין כל צורך באיזמל מנתחים או בקרן לייזר להסרת העור העודף, כך שהסיכונים האופייניים לניתוחים רגילים מצטמצמים כמעט לחלוטין.
בשימוש במכשיר המהפכני ופורץ הדרך, ניתן לבצע הליך בעפעפיים ללא צורך בניתוח, אלא באמצעות צריכה היוצרת כיווצים בשריר ה –orbicularis oculi בעפעפיים. את הטיפול ניתן לבצע בשנית על פי הצורך, בכל עת.
מכשיר הפלקסר פלאס – יופי ללא ניתוחים PLEXR . צילום- יחצ חול

הטיפול מתאים לעודפי עור קלים עד בינוניים ודורש מספר מפגשים לקבלת התוצאה הרצויה.
טיפולים יעילים נוספים אותם המכשיר מבצע הם: טיפול בקמטוטים מעל השפה (צדי הלחיים ועוד), הסרת קסנתלסמה (כתמת העפעף), פיברומות, שומות, יבלות, צלקות אקנה ופיגמנטציה.
המכשיר מבצע צריבות עדינות ומדויקות, כך שבתהליך ההחלמה, קרום העור המטופל נושר בתוך מספר ימים, מבלי להשאיר צלקות גלויות. באופן זה, מצב העור משתפר באופן משמעותי.
תהליך ההחלמה מהטיפול מהיר. אמנם צפויה אדמומיות באזור הטיפול וכן היווצרות קרומים. מצב זה נמשך בדרך כלל בין 5-12 ימים, אך כמובן שייתכנו שינויים ממטופל למטופל. תיתכן נפיחות מסוימת, במיוחד בטיפול בעפעף העליון. תוצאות הטיפול ייראו באופן מידי והמראה ישתפר במהלך החודש בלאחר הטיפול, עם נשירת הקרומים שנוצרו כתוצאה מהטיפול.
הטיפול מתאים למי שיש עודפי עור בעפעף העליון\התחתון, או הכבדה על הגבות מטרידים. כמן כן מתאים למי שסובלים מקמטים או קמטוטים, או מעוניינים לטפל בצלקות, פיגמנטציה של העור.
הטיפול בטוח ביותר וזכה לאישור תקני של משרד הבריאות הישראלי והאירופאי. כמובן שרק רופאים שהוסמכו לכך מורשים לבצע את הטיפול.
מכשיר הפלקסר פלאס – יופי ללא ניתוחים PLEXR . צילום- יחצ חול

ההבדל בין המכשיר החדשני PLEXR למכשירים אחרים דומים בשוק בכך שברוב המכשירים הקיימים כיום בשוק ידיות הטיפול מחוברות לכבלים (בשונה מידיות PLEXR האלחוטיות) המסרבלות את העבודה עם המכשיר והופכות את הטיפול לפחות מדויק. מהירות העבודה עם מכשיר הPLEXR גבוהה משמעותית, עובדה המפחיתה את עייפות הרופא, אי הנוחות למטופל והזמן שנדרש. רק למכשיר הPLEXR יותר מ100,000 טיפולים מתועדים עד כה והמכשיר זכה פעמים רבות בתארים יוקרתיים בתחום האסתטיקה, בפרט בבריטניה.
מחיר הטיפול לצרכן: 1,500 ₪ עבור טיפול בודד בסדרת טיפולים (מינימום 3).
ניתן להשיג את הטיפול בקליניקות של רופאי עור מורשים ברחבי הארץ.
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ
עקבו אחרי גם באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
ובקבוצה : מה נשמע? מה חדש?!