סוף לאקנה בפנים?תוצאות כבר מהטיפול הראשון?לא אפשרי|איריס לוי

בחורה עם מחשב נייד

מאד מפתה…סוף לאקנה בפנים|בגב|בישבן והבטחה לתוצאות כבר מהטיפול הראשון? שלא יעבדו עליכם! 

אקנה בפנים בגב ובישבן,  לא חולפת מעצמה, ללא טיפול מתאים היא עלולה להחמיר.

  • סוף לאקנה? נכון שאת המילה סוף את/ה רוצה לשמוע? אך לצערי, על פי התניית משרד הבריאות לא ניתן לומר או להבטיח – סוף, לצמיתות, נגמר, נעלם  מהיר, בהקשר של טיפול בפצעי בגרות, ובאקנה בבני נוער ובמבוגרים וגם בהקשר לטיפולים להסרת שיער, התניית משרד הבריאות ברורה.
  • כן ניתן לומר שיפור ניכר, ריכוך, עידון, הרגעה, אפקטיבי ולטווח ארוך – מדוע דווקא אצלי? כנס/י

 

יש טיפול לא סופי – לא לצמיתות – לא נעלם – לא מהיר – ולא קל …אך אפקטיבי ולטווח ארוך – הטיפול באקנה, פצעי בגרות בפנים בגב ובאזור הישבן והמפשעות (אצל נשים בלבד) בשילוב טכנולוגיית IPL ואנרגיית גלי רדיו RF

טיפול הניתן לך רק על ידי איריס לוי עצמה ולא ממטפלות אחרות שניסיונן אינו מוכח. כטיפול אישי ופרטני פנימי וחיצוני.

  • סקפטי/ת? לא מאמין/נה? הנך מוזמנת לגלוש באתר הבית שלי ולהתרשם מעשרות הממליצים עדות של מטופלים מרוצים.

ידוע שאקנה, פצעי בגרות בבני נוער ובמבוגרים אינם בבחינת מפגע אסתטי חולף שניתן להתעלם ממנו, מדובר במחלת עור, המחייבת טיפול.

אקנה פצעי בגרות בכל רמה, מלווה,  בפצעים פצעונים ציסטות (אקנה ציסטית) פרונקלים, שחורים שומנים קומודונים, כתמים חומים/אדומים, צלקות וחטטים סימנים, נקבוביות פעורות, לעתים עור פנים שומני, אדמומי, מגרד ומעקצץ –  ציפייה כזו של "סוף לאקנה" – עשויה לפגוע באלה הסובלים מאקנה ולא פונים לטיפול המתאים.

אקנה בפנים | בגב | בישבן | ובמפשעות (אצל נשים בלבד) עלולה להחמיר, להתפרץ, להתגבר, ולפגוע בטווח הקצר והארוך ולגבות מחיר נפשי ורגשי כאחד הן בבני נוער בגיל ההתבגרות והן במבוגרים "אקנה בגיל מבוגר".

הטיפול באקנה, מחייב התמחות מיוחדת, אבחנה והבנה של סוג האקנה, מבנה ועומקה ובהתאם לכך התאמת הפרוטוקול הטיפולי המשלב בד"כ סוגים שונים של טיפולים.

  • מצב העור משקף את מצבנו הבריאותי  – הטיפול  בטכנולוגיית IPL – קרן אור הנו טיפול ההורס באופן סלקטיבי את חיידקי האקנה, מייבש את הסבום, השומן עליו מתקיים החיידק P.Acne), נותנת היום מענה לטיפול באקנה בפנים בגב ובישבן, שיקום וריפוי העור בלי התערבות תרופתית. ייחודה הגדול של טכנולוגיית IPL הוא השפעתה על הגוף מתונה ומאוזנת, אפקטיבית ולטווח ארוך.

במחקרים שנעשו נמצא שהמערכת הפחיתה משמעותית ובאחוזים ניכרים את נגעי האקנה הדלקתיים והכתמים הנלווים. הטיפול מוכח כיעיל מכל שאר השיטות. טיפול בטוח והתוצאות חד משמעיות ללא כאב ותופעות לוואי (להבדיל מטיפול לייזר ופילינג כימי).

  • ללא תופעות לוואי – ללא וויטמינים – ללא שיוף כימי – ללא דיאטה קיצונית – ללא שינוי מקום העבודה שלך – ללא רואקוטן – ללא בדיקות דם – וללא פגיעה בכבד. 

הטיפול מומלץ בסדרה של בין 10 – 8 -6 מפגשים (לעתים גם יותר) כל מקרה לגופו. וכטיפול תחזוקתי/ משמר / תומך אחת לחודש ל-3 חודשים/חצי שנה.

תדירות הטיפולים : 4 טיפולים ראשונים פעם/פעמיים בשבוע (ע"פ סוג העור, רמת האקנה ועומק הנגעים) והמשך במרווחים יותר ארוכים, בין שבועיים ל-3 שבועות

 טיפול באקנה בפנים, בגב ובאזור הישבן, דורש התמדה והקפדה על ההנחיות. ההטבה במראה העור אינה מידית, ומתרחשת לרוב בסדרה של טיפולים. סוג הטיפול מותווה על פי סוג הנגעים בעור וחומרת התופעה. במהלך התפרצות הנגעים יש תקופות של שיפור ושל רגרסיה/נסיגה, והחמר