סוד הקסם של ניקול ראידמן

היא הדיווה המושלמת, הקומיק ריליף הקיומי שלנו ולמזלנו, היא בעלת מספיק הומור ומודעות עצמית כדי לא לעורר באמת אנטגוניזם

בחורה עם מחשב נייד

תגידו מה שתגידו. אני חולה עליה- על ניקול.

מהרגע הראשון שהיא הבליחה אל עולמי, לפני כשבע ומשהו שנים, בהריון מתקדם עם ביתה מישל, נדלקתי עליה. היא הפיקה איזו חתונה מוגזמת של אוליגרך רוסי, כמובן ויחסית למי שהסתובבה עם טלפון באוזן והתלוננה על עומס ולחץ, היא תפסה הרבה זמן מסך והיה ברור שהיא לא תוותר על שנייה של חשיפה.

כבר אז הבנתי שמדובר בדיווה שחשוב לעקוב אחריה.

ניקול ראידמן אינסטגרם

מאז ועד היום היו לנו הרבה שעות ניקול. היא כיכבה ב'מעושרות', הופיעה בפרסומות של טיב טעם ושל 'גלי', פתחה את 'מאדאם פומפאדור' בככר המדינה ונצמדה לשרה נתניהו, כנראה מכוח הוואקום. השאלה האם היא רוצה לבסס את מעמדה כדמות ציבורית ולרוץ לפוליטיקה, אגב שטרות הכסף שפיזרה לנכים שהפגינו מחוץ לבית ראש הממשלה, היא השאלה הכי משעממת בשרשרת המזון. גם אם כן, היה לכך תקדים שקוראים לו פנינה רוזנבלום. אפילו אנשים כמו אורן חזן וסטס מיסז'ניקוב הרגילו אותנו לבלתי צפוי ואנחנו כבר יודעים שחבר כנסת ואפילו שר בממשלה כבר לא חייב להיראות כמו אבא אבן או גאולה כהן. אם לארה"ב יש כוכב ריאליטי שנבחר לנשיא, הכל אפשרי.

הפרסומת ב'טיב טעם'

[youtube ghoG_E3Ypnk nolink]

אז נחזור למה שמעניין באמת וזה, מי את באמת, ניקול ראידמן?

אני רוצה לנסות לגרד קצת את הקליפה יחד עם, נגיד, שכבה או שתיים של מייקאפ, ולהתמודד עם האתגר. לדעתי הקסם של ניקול הוא בכך שאתה לא יודע אם ברגע הבא היא תשחק משחק או תודה באמת. פלסטיק או בשר ודם. המתח הזה הוא מה שמושך בה כל כך.

ריצ'י ומישל ראידמן אינסטגרם

מצד אחד היא יכולה להגיד ש"לילדים שלי יש קצת יותר מאחרים אבל הם לא מקבלים הכל. לריצ׳י אין עדיין אייפון 10", כפי שציטטו אותה בראיון. להזכירכם, ריצ'י בן 3. אגב, יתכן שכבר יש לו, כי הידיעה הזו היא מלפני כמה שעות או ימים. ברור לחלוטין שמדובר במרי אנטואנט מנותקת מהמציאות. אבל מהצד האחר אפשר לזהות הומור עצמי. הבחורה מבינה שהיא קצת קריקטורה של עצמה וזה בסדר מבחינתה. המנעד הזה בין להיות סטראוטיפ של אשת אוליגרך, בימבו של גבר מבוגר עשיר, לבין להיות מודעת לגיחוך שהיא מסמלת, הוא מה שהופך אותה למעניינת ולכן אני הרוסה עליה. כבר ראינו אותה הולכת בשוק הכרמל ומשוחחת עם בסטיונרים ואז נשאלת השאלה מה מניע אותה? להתקרב לעם האמתי? להיות הילדה הכי יפה ומטופחת בשוק? קמפיין בחירות?

בפרסומת ל'טיב טעם' ניקול בתפקיד ניקול שצוחקת על ניקול. היא אוהבת שפע ודקדנטיות אבל היא מתביישת לשלם מעט. היא בועטת הצידה שלט עם מחיר זול. היא שולפת שפתון ומוסיפה 9 לשלט שכתוב עליו 9.99 ₪ , והיא מתחבאת מאחורי כרוב כדי שהחברות שלה לא יבחינו בה. וכן הלאה. כשרון המשחק שלה מסגיר מודעות עצמית ומודעות עצמית, רבותיי, היא שורש השפיות. לא נוכל לשנות דעות ונטיות פוליטיות. לא נוכל לרושש עשירים ולחלק את כספם לעניים. בטח לא בכוח. מה שישנה את העולם זה קודם כל ההבנה שאנחנו מי שאנחנו. גם אם אנחנו לא מושלמים ואיך לומר, קצת מזייפים לפעמים.

ניקול ראידמן וילדיה אינסטגרם

לפעמים כשאני מקשיבה לה היא נשמעת כאילו שיננה טקסטים וכעת היא מדקלמת אותם כמו תלמידת תיכון. בארבי אנושית שלא ברור אם היא מבינה כמה היא מלאכותית ומגוחכת. אבל מיד לאחר מכן יש זיק של שכל ואני מבינה שיתכן מאד שניקול צוחקת על כולנו. הבחורה הלכה עד הסוף עם הפנטזיות שלה. היא בשליטה מלאה והיא מבינה שהחיים במה ואנחנו שחקנים. יש משהו שלא לוקח ברצינות את עצמה שגובל בשחרור אמתי, אולי יותר ממה שיש לנו, האנשים ה"רגילים" לכאורה. לא, זוהי לא הצהרה להצביע עבורה, יש גם לי גבולות, אבל לעקוב אחריה ולהתבייש שהכנסתי אותה, ולו לרגע, לקופסא, זה כן.

atara
פלנר אסטרטגי. מתמחה בזהות תאגידית ומיתוג. והטמעתו בארגון וסביבתו. או במלים אחרות - למה המקום הזה שקוראים לו 'העולם', צריך אותך ודווקא אותך.