סוד הקסם הדיגיטלי

יצירתיות זה שם המשחק לפעמים אנחנו יוצרים דבר אחד ואין לנו מושג איך זה הולך לקדם אותנו במקום אחר לחלוטין

IMG_20171101_101628 OK

צילום אלסי במרכז לחדשנות ת"א

אחרי שנתיים שאני לומדת דרך המחשב שלי בבית את העולם הדיגיטלי ,מתוך סקרנות לגלות עולם חדש. גליתי עולם ומלואו שיצר לי את הקרקע, להרים קליניקה משלי לתהליכי צמיחה ושינוי ולהיות המנטורית, שכל כך רציתי להיות. הבונוס הוא שעשיתי את זה ביחד עם בן שלי מתן בן 16

זו היתה אחת מההחלטות הטובות ביותר שעשיתי – לרכוש קורס אונליין עוד ב-2017 ולעניין בזה את המתבגר שלי מתן בן ה- 16 שבזמנו כל מה שעניין אותו זה לשחק ולשחק ולשחק , הצעתי לו לבדוק אם יש לו עניין ללמוד משהו חדש ולעזור לי להבין את נושא.  נזכרתי בעצת הזהב של דר' דורון אייל מומחה בנושא חדשנות, למצוא תחביב שיהיה משותף עם הילדים ולעשות אותו ביחד.

IMG_20160924_132550

צילום: אלבום משפחתי

ככה התחלנו לאט לאט ביחד כל אחד מאיתנו הביא את התובנות שלו ואת היכולות שלו ,קבענו פגישות עסקיות ביחד, זה היה הרבה יותר מאשר תקחי אותי, תחזירי אותי, אני צריך כסף או תעזבי אותי עכשיו , השיח שלנו שינה פאזה לחלוטין וביחד יצרנו את המותג שלנו ביוטיוב STEP BY STEP . סרטוני השראה והתפתחות אישית אנימציה.  בהתחלה היו רק מעט מאוד רשומים 5 עד 10 לאט לאט צמחנו ל-500  והיום אנחנו תכף נושקים את ה-15,000 רשומים עם מאות אלפי צפיות עם המון תגובות מפרגנות. אנחנו יוצרים שיח בערוץ, שאותי באופן אישי זה מאוד מרגש. התחלנו משהו, שממש לא ידענו לאן זה יכול להוביל אותנו ועדיין ממשיכים לעשות את זה עם המון התמדה, למידה ורצון תוך כדי תנועה ,פתאום הבנו שאנחנו יוצרים את כאן את המותג שלי,

תהליך ההתפתחות שלי בשנתיים האחרונות הביא אותי לדייק לעצמי, מה בדיוק אני רוצה מעצמי מהסובבים אותי וזה הדבר שמאפשר לי לדהור קדימה בכל הכוח ולא לוותר לעצמו , כך גיליתי את היכולת המופלאה הזאת אצלי לעזור לאחרים, להנחות, לכוון כל אחד לפי דרכו, רצונותיו ומטרותיו.

מזמינה אתכם להיכנס לערוץ היוטיוב שלי STEP BY STEP  לקבל טיפים ורעיונות חדשים שאני נחשפתי אליהם תוך כדי תנועה. מתן ואני יחד חקרנו את הנושא התעדכנו קראנו ועדיין קוראים המון ספרים שעוזרים לנו להציג תכנים ממוקדים. לפני כחודש יצאנו לדרך עם פרויקט דיגיטלי ראשון חדש לגמרי שנקרא SCHOOLIFE  אלה 10 סיכומי ספרים באנימציה חדשנית ומעניינת, בליווי חוברות עבודה לכל סרטון . אנו עוסקים בתחום של ספרי ההתפתחות האישית המשפיעים ביותר בעולם. הפרויקט היה מלווה בהמון למידה, אתגרים והישגים.

STEP BY STEP

עריכה : מתן זיסלמן

ולסיום – המלצה חמה לכל ההורים, מומלץ מאוד לעשות פעילות משותפת או להצטרף לחוג חדש ביחד עם הילדים בעיקר המתבגרים , בתחום חדש לכם כמו:  נגינה, ספורט, אינטרנט או כל דבר אחר שעולה לכם בראש . כל אחד מביא המון ערך והשיח מתעצם בנושא החדש המשותף שלכם.

שיהיה לכם יום מדהים

שלכם אלסי

אלסי צעד ועוד צעד
מנטורית ומנחה לתהליכי צמיחה ושינוי בכלים של NLP ואימון, בהמשך ישיר לזה יש לי ערוץ יוטיוב STEP BY STEP עם סרטוני השראה והתפתחות אישית באנימציה, בתחומים כמו כסף, עצמאות כלכלית, שפת גוף, תקשורת בית אישית ביטחון עצמי וכריזמה.