סובלת מפצעים גדולים בפנים?פילינג לא הטיפול המתאים|איריס לוי

בחורה עם מחשב נייד

סובלת מפצעים גדולים בפנים-בגב-ובישבן? מי אמרה ש"פילינג עושה נפלאות  בפצעים גדולים בפנים" על פי פרסומים,  ע"י מטפלות שניסיונן אינו מוכח  המשייפות את העור בעדינות עד כדי קילופו? שלא יעבדו עליכן!

הידעת/ה – על פי התניית משרד הבריאות – פילינג עמוק או שיוף כימי רשאי להתבצע רק על ידי רופא עור או כירורג פלסטיקאי – שלא יעבדו עליכן.

פצעים גדולים בפנים – כשאקנה נעשה יותר חמור, האופציות שעומדות לרשותנו פוחתות. הרבה דרמטולוגים רואים בפצעים גדולים בפנים, אקנה ציסטית בפנים, כסוג החמור ביותר של אקנה מזיק, ומודים שהאופציות הטיפוליות מוגבלות לתרופות אורליות כמו רואקוטן או אנטיביוטיקות מסוג סולפה – שתיהן אופציות מהימנות, אבל לא נטולות סיכונים. ולא תמיד נותנים את המענה להתפרצות אקנה – פצעים גדולים בפנים.

  • סובלת מפצעים גדולים בפנים – אקנה ציסטית – בין אם כרוני או זמני, הוא אחד מהסוגים המתסכלים ביותר של אקנה. הפצעים נראים נורא, הם כואבים במגע, והם לא מגיבים לטיפול בקרמים המיועדים למריחה על העור.

 

  • על פי פרסומים פילינג עושה נפלאות בפצעים גדולים בפנים ! האמנם? שלא יעבדו עליכן!

”הטיפול הקוסמטי בפצעים גדולים בפנים נעשה תוך ניקוי יסודי של האזור באמצעות פילינג ייחוד”- פילינג לא מחליף ניקוי ניקוז שחורים שומנים הגורמים העיקריים להתפרצות נגעים, פצעים, ציסטות, סימנים וכתמים באזור הפנים – הגב – ואזור הישבן.

  • פילינג עמוק או שיוף כימי הנעשה באקנה פעילה, בפצעים גדולים בפנים /בגב /בישבן, הינו קילוף שכבת העור העליונה, השכבה הקרנית, בעזרת חומצות, חומרים כימיים במטרה למנוע הצטברות של תאי עור מתים ועידוד צמיחת תאי עור חדשים בריאים. הבהרת כתמים, וצלקות. לאחר הטיפול העור נראה כלאחר טראומה למשך ימים עד שבועות בהתאם לעומק הפילינג והשיוף הכימי ולרגישות המטופל.
  • פילינג עמוק או שיוף כימי באקנה פעילה, בפצעים גדולים בפנים / בגב ובישבן לא מרפא ולא נותן מענה לפצעי האקנה, לפצעים פצעונים פרונקלים שומנים/ שחורים/ קומודנים הנלווים לאקנה פעילה, פעולת הפילינג או השיוף חושף את העור לזיהום ועלול לגרום להתפשטות הנגעים, הפצעים לאזורים נוספים בגוף, ולהחמרת הדלקת.
  • פילינג עמוק או שיוף כימי באקנה פעילה, בפצעים גדולים בפנים / בגב ובישבן הינה חיצונית ושטחית ואינה מטפלת  במקור בעיית האקנה –  חיסול חיידקי האקנה P.acne באופן סלקטיבי הגורמים העיקריים להתפרצות פצעי האקנה,  ובנרמול הפרשת החלב הפרשת השומן עליו מתקיים החיידק. ולכן נטיית רוב המטפלים היא לא לקחת את הסיכון ולנקוט בטיפול אחר.

למרות ששיוף העור (Skin Resurfacing) בעזרת מכשירי לייזר עדיין נחשב כסטנדרט המקובל ביותר להצערת העור (Skin Rejuvenation),  והינו הליך מבוקר יותר מקילוף פנים כימי עמוק.

  פעולה המתבצעת רק על ידי רופא (רופא עור או כירורג פלסטיקאי) גם פעולה זו כרוכה בזמן החלמה ממושך, באדמומיות בולטת ובאפשרות של היפופיגמנטציה מאוחרת. בנוסף,  להיותו טיפול מאד כואב ואגרסיבי (לקוחות מספרות/ים על אי נוחות רבה לאחר הטיפול, כוויות קשות המקשות על חזרה לשגרה לעיתים עד שבועיים ימים) .

יש טיפול בפצעים גדולים בפנים – בעזרתי תקבל/י פתרון איכותי אפקטיבי ולאורך זמן  – כי זה מציק,  ולא נעים. משתלט על חייך, מכביד על איכות החיים, משפיע על מצב הרוח, גורם לך להסתגר בבית ומערער את הביטחון העצמי.

  • ​​סקפטי/ת לא מאמין/נה? הנך מוזמן/נת לגלוש באתר הבית שלי ולהתרשם מעל מעשרות ההמלצות עדות של לקוחות מרוצים, לקבל טלפון להתקשרות ולהיווכח שיש טיפול לפצעים גדולים בפנים –

– ללא פילינג – ללא שיוף –  ללא דיאטת כאסח – ללא ויטמינים – טיפול אפקטיבי ולטווח ארוך – הניתן לך מאיריס לוי עצמה ולא ממטפלות אחרות שניסיונן אינו מוכח . כטיפול אישי ופרטני פנימי וחיצוני.- למה דווקא אצלי? כנסי 

סובלת מפצעים גדולים בפנים – יש טיפול בטכנולוגיית IPL   – קרן אור ואנרגיית גלי רדיו RF  (טיפל המומלץ ע"י רופאים). המתבסס על טיפול מערכתי פנימי וחיצוני, לצמצום ואף להשמדת חיידקי האקנה P. ACNE  הגורמים העיקריים להתפרצות פצעים גדולים בפנים בבני נוער ובמבוגרים, ללא גרימת נזקים או תופעות לוואי כלשהן.

יתרונה הגדול של טכנולוגיית  – IPL בשילוב אנרגיית גלי רדי RF  בטיפול כוללני ויסודי, שאינו פולשני. התקדמות הטכנולוגיה כיום, מאפשרת להגיע לתוצאות לא רק בטיפול אלא גם בתופעות הנלוות לאקנה, בריפוי, הבהרת הכתמים (חומים/אדומים) ושיפור משמעותי בצלקות.

אחד מהיתרונות העיקריים בטיפול בטכנולוגיית IPL היא ההחלמה המהירה למעט אדמומית נקודתית ולעיתים תחושת רגישות קלה שחולפת אין כל כאב או אי נעימות וניתן לחזור מיד לשגרה.

  • פצעים בפנים אינם בבחינת מפגע אסתטי חולף שניתן להתעלם ממנו, מדובר במחלת עור, המחייבת טיפול.  

אקנה לא חולפת מעצמה, ללא טיפול מתאים היא עלולה להחמיר.

הטיפול מומלץ בסדרה של בין 10 – 8 -6 מפגשים (לעתים גם יותר) כל מקרה לגופו. וכטיפול תחזוקתי/ משמר / תומך אחת לחודש ל-3 חודשים/חצי שנה.
תדירות הטיפולים : 4 טיפולים ראשונים פעם/פעמיים בשבוע (ע"פ סוג העור, רמת האקנה ועומק הנגעים)
והמשך במרווחים יותר ארוכים, בין שבועיים ל-3 שבועות

הטיפול בפצעים גדולים בפנים דורש התמדה והקפדה על ההנחיות. ההטבה במראה העור אינה מידית, ומתרחשת לרוב בסדרה של טיפולים. סוג הטיפול מותווה על פי סוג הנגעים בעור וחומרת התופעה. במהלך התפרצות הנגעים יש תקופות של שיפור ושל רגרסיה/נסיגה, והחמרה עד לשיפור המיוחל בשיטת IPL.